۰۹۱۲-۲۴۸۸۸۷۴

۰۲۱-۸۸۸۴۲۳۰۰ ۰۲۱-۸۸۸۴۳۲۰۰

۷۵۳ ۶۳ ۶۴ -۰۹۹۰

متن لوح تقدیر روزدانش‌آموز

متن لوح تقدیر

در ایران دانش آموز به فردی گفته می شود که در مقاطع  مختلف تحصیلی قبل از دانشگاه درس می آموزد. این مقاطع تحصیلی به سه بخش تقسیم می شوند که شامل: دوره ابتدایی( 6 سال تحصیلی)، دوره متوسطه اول( سه سال تحصیلی است ) و دوره متوسطه دوم(سه سال تحصیلی) می باشد. دانش آموزان در پایان  دوره متوسطه اول وبا توجه به نمرات درسی مجاز به انتخاب به انتخاب رشته (علوم تجربی، ریاضی فیزیک، ادبیات و علوم انسانی، فنی و حرفه ای، کارودانش، علوم و معارف ) شده و در دوره متوسطه دوم ادامه تحصیل می دهند. محصلین در صورت موفقیت و قبولی در دوره تحصیلی متوسطه دوم به آنها دیپلم اعطا می شود. دانش آموزانی که موفق به دریافت دیپلم شوند در صورت تمایل به ادامه تحصیل در دانشگاه، باید در آزمون ورودی مربوط( کنکور) شرکت نموده و رتبه لازم را کسب نمایند. 

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در تقویم سالیانه روز 13 آبان که مصادف با شهادت یک دانش آموز  در سال 1357 ( در محوطه دانشگاه تهران تجمع و تظاهرات کرده بودند) بوده است را به طور رسمی به عنوان روز دانش آموزاعلام نموده‌اند.

متن لوح تقدیر روز دانش آموز

جهت سفارش طراحی و ساخت انواع تقدیرنامه و متن لوح تقدیر روزدانش‌آموز با شرکت تبلیغاتی نشانه ساز تماس بگیرید:

02188842300،02188843200و 09122488874  

نمونه هایی ازمتن لوح تقدیر روزدانش‌آموز و تقدیرنامه دانش آموزی 

متن لوح تقدیر روز دانش آموز

قدر دانی از مسئول موسسه آموزشی………….

جناب آقای…………..

مسئول محترم موسسه آموزشی……..

احتراما نظر به اهتمام و تلاشهای پیگیر و فکورانه جنابعالی در امر برنامه ریزی های آموزشی و پرورشی برای فرزندان و آینده سازان این مرزو بوم وبا توجه به ارائه خدمات صادقانه و فراوان به مدارس غیر دولتی وابسته به آن موسسه که نمود تلاش ها و کوشش های فراوان جنابعالی در قبولی دانش آموزان در کنکور سراسری و سایر مسابقات علمی پدیدار گشته، بدینوسیله از زحمات جنابعالی تقدیر و تشکر به عمل می آید.

امیدوارم در سایه الطاف خداوند بزرگ در راه خدمت به نظام مقدس تعلیم و تربیت موفق و سربلند باشید

تقدیر از دانش آموز برتر

دانش آموز عزیز……….

اکنون که به یاری ایزد مهر و دوستی پای بر راه کسب و دانش و فرهنگ نهاده اید وبا معدل 20 و رتبه اول در امتحانات نوبت اول پایه هفتم سال تحصیلی……… را کسب نموده اید، همت بالایتان را ارج نهاده واز نهایت جانبه شما تبریک می گوییم.

بادا که هماره درراه به دست آوردن فضیلت های برتر انسانی و رشدو بالندگی فرهنگی، گامهایتان استوار و عزمتان راسخ باشد.

متن لوح تقدیر روز دانش آموز
متن لوح تقدیر روز دانش آموز

لوح تقدیر  روز دانش آموز

دانش آموز گرامی …………

رشد و بالندگی تودرزمانی است که از نعمت انقلاب اسلامی برخوردار می باشی، همان انقلابی که به راستین انقلاب ارزشهایش خواندند و اینک تو وارث و حافظ آن هستی، پس بر توست که پاسدار ارزشهایی چون استقلال، آزادی و عدالت بوده و با کسب علم و دانش توان جامعه اسلامی را در سرافراز بودن بین دیگر جوامع تضمین نمایید.

بدینوسیله ضمن تبریک فرارسیدن روز سیزدهم آبان و روز دانش آموز، این تقدیر نامه را به رسم یادبود به شما تقدیم می نمایم.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟