۰۹۱۲-۲۴۸۸۸۷۴

۰۲۱-۸۸۸۴۲۳۰۰ ۰۲۱-۸۸۸۴۳۲۰۰

۷۵۳ ۶۳ ۶۴ -۰۹۹۰

تندیس سردار قاسم سلیمانی

برای آن که بتوان قدردانی باشکوهی از افراد داشت، می‌توان اهدای تندیس را در ابتدای لیست فعالیت‌های خود قرار داد. شرکت‌ها، دانشگاه‌ها و همایش‌های مختلف از جمله محافلی هستند که از این روش برای قدردانی به شکل ویژه‌ای استفاده می‌کنند. تندیس‌ها یا یادبودها را می‌توان در اشکال گوناگون و متفاوتی تولید کرد. تندیس سردار قاسم سلیمانی یکی از یادبودهای بسیار باشکوه و باعظمتی است که می‌تواند در جهت قدردانی از تلاش و پشتکار به شخصی به عنوان تندیس مشاهیر اهدا گردد و یا برای بزرگداشت این مرد بزرگ به نمایش گذاشته شود. سردار سلیمانی یکی از بزرگ مردان تاریخ ایران است که در 20 اسفند سال 1335 متولد شده است. این مرد غیور از سال 1376 تا زمان شهادتش یعنی 13 دی ماه 1398 به عنوان دومین فرماندۀ نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شناخته می‌شده است که بهترین دلیل برای ساخت سردیس و سردار قاسم سلیمانی به شمار می‌رود. حاج قاسم سلیمانی یکی از سرداران بسیار مهم در طول هشت سال دفاع مقدس نیز به حساب می‌آید.

ساخت تندیس سردار سلیمانی

برخی افراد بر این باور هستند که ساخت تندیس به سال‌های اخیر باز می‌گردد اما این نظریه از پایه اشتباه است، زیرا ساخت یادبودها و مجسمه‌ها قدمتی بسیار طولانی دارند. از زمان‌های بسیار قدیم برای آن بتوانند یاد و نام شخصی را زنده نگه دارند، از روش‌های مختلفی استفاده می‌کردند که یکی از این روش‌ها ساخت تندیس‌ها بود. ساخت تندیس سردار قاسم سلیمانی نیز باعث خواهد شد تا همواره نام این شهید بزرگوار در یادها بماند حتی اگر سالیان بسیار طولانی از روزهای رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های این انسان بزرگ بگذرد.

ساخت تندیس سردار سلیمانی

در گذشته برای ساخت یادبودها از روش‌های سنتی یعنی حکاکی و کنده‌کاری‌های به کمک دست استفاده می‌کردند اما در حال حاضر از روش‌های دیگری برای ساخت تندیس‌ها استفاده می‌کنند. روش شکل دهی و جفت کاری دو روش مرسوم در حال حاضر هستند که برای ساخت تندیس‌های مختلف از جمله تندیس سردار قاسم سلیمانی به کار می‌روند. در روش شکل دهی از مواد اولیه‌ای که قابلیت شکل پذیری دارند استفاده می‌شود اما در روش دوم که روشی مرسوم‌تری نیر به شمار می‌رود، قطعات تندیس به صورت جداگانه ساخته شده و در پایان کار به وسیلۀ جوشکاری، لحیم کاری، پرچ و غیره بهم متصل می‌شوند. در حال حاضر استفاده از لیزر نیز این امکان را فراهم کرده است تا تندیس‌ها و مجسمه‌ها با نمونه‌های اصلی تطابق کاملی داشته باشند اما این روش تنها در اختیار کارگاه‌های مجهزی همچون کارگاه‌های مجموعۀ نشانه ساز است.

تندیس سردار قاسم سلیمانی با حک برند شما

بسیاری از ارگان‌های مختلف علاقه دارند با حک شدن برند یا نام خود برروی تندیس، به نوعی آن را شخصی سازی کنند، شرکت ما می‌تواند به راحتی این خواستۀ شما برآورده کرده و تندیسی با برند و نام شما تولید کند تا نام شما برای همیشه برای روی آن ماندگار شود. روش‌های بسیار مختلفی برای این کار وجود دارد که استفاده از حکاکی لیزری جدیدترین روش به حساب می‌آید با این روش شما می‌توانید برروی تمامی مواد اولیه به کار برده شده برای ساخت تندیس‌ها نام یا برند خود را حکاکی و ماندگار کنید.

خرید تندیس سردار سلیمانی

در حال حاضر فروشگاه‌های بسیار زیادی وجود دارند که به فروش تندیس و سردیس‌های اشخاص معروف، از جمله تندیس سردار قاسم سلیمانی مشغول هستند اما آن چه نشانه ساز را از تمامی این فروشگاه‌ها متمایز می‌کند، کیفیت بالای محصولات است. نشانه ساز همواره در تلاش است با حفظ بیشترین شباهت و استفاده از بهترین مواد اولیه، باکیفیت‌ترین محصول را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. مواد اولیه مرغوب در ماندگاری و طول عمر مجسمه‌ها و تندیس‌ها بسیار مؤثر است که این نکته تنها برای مجموعه‌هایی که به صورت تخصصی به این کار مشغول هستند، اهمیت دارد؛ بنابراین سعی کنید تمام سفارشات خود در این زمینه را به یک مجموعه مطمئن بسپارید.

خرید تندیس سردار سلیمانی

قیمت تندیس سردار سلیمانی

عوامل بسیار زیادی وجود دارد که برروی قیمت تندیس‌ها تأثیر می‌گذارند که در ادامه آن‌ها را باهم بررسی خواهیم کرد:
جنس تندیس:
تندیس سردار قاسم سلیمانی را نیز مانند تمام یادبودهای دیگر می‌توان از مواد اولیۀ مختلفی تولید کرد. گچ، سنگ، آلیاژهای فلزی،
شیشه و هزاران مواد دیگر وجود دارد که می‌توان از آن‌ها تندیس‌های مختلفی ساخت اما انتخاب هریک از این مواد می‌تواند در
قیمت تمام شدۀ یادبودها تأثیر بگذارد.

ابعاد تندیس سردار سلیمانی:

ابعاد مورد نظر شما نیز می‌تواند برروی قیمت تندیس تأثیرگذار باشد. با افزایش ابعاد یادبود مطمئناً مواد اولیه بیشتری برای ساخت آن مورد نیاز است؛ بنابراین قیمت تمام شدۀ آن نیز افزایش خواهد یافت.

پایه استفاده شده در تندیس سردار قاسم سلیمانی: 

یادبودها از دو بخش تشکیل می‌شوند که یکی از آن‌ها بخش اصلی و دیگری پایۀ آن است. این پایه‌ها در شکل‌ها، جنس‌ها و ابعاد
مختلفی تولید می‌شوند. هر کدام از این فاکتورها می‌تواند در قیمت پایانی یادبود تأثیر بگذارد.

تفاوت سردیس یا تندیس سردار قاسم سلیمانی

اگرچه دو واژۀ تندیس و سردیس را معمولاً به جای یکدیگر استفاده می‌کنند. اما در واقع سردیس‌ها مجسمه‌هایی هستند که معمولاً از اشخاص معروف ساخته می‌شوند. و در مناطق مهمی به نمایش گذاشته می‌شوند. این مجسمه‌ها که معمولاً به شکل یک سر، پیکر تراشی می‌شوند، شباهت زیادی به تندیس‌ها دارند .اما در حقیقت با آن‌ها متفاوت هستند. تندیس‌ با هدف قدردانی و اهدا به افراد ساخته می‌شوند. اما سردیس‌ها به منظور نمایش چهرۀ آن شخص مشهور در مجامع مختلف ساخته می‌شوند و معمولاً ابعاد بزرگ‌تری دارند.

تندیس سردار سلیمانی در نقش جهان

تندیس سردار قاسم سلیمانی در نقش جهان اصفهان نمونه‌ای کامل از کیفیت ساخت در این عرصه است. این سردیس زیبا به منظور قدردانی از سلحشوری‌های این شهید پرآوازه ساخته و در دید عموم قرار گرفته است. این سردیست با ظریف کاری‌های بسیار ساخته شده است که با اندکی دقت می‌توان به کیفیت آن پی برد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۳ رای
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟