از جمله اقدامات تبلیغاتی مناسب در ایام مذهبی خرید هدایای تبلیغاتی محرم است. مناسبت‌های مهم در تقویم فرصت مناسبی برای ارائه این هدایا محسوب می‌شود. به طور کلی ایام خاص مذهبی برای اکثریت مردم اهمیت بسیار زیادی دارد. در نتیجه زمانی که در چنین مناسبت‌هایی سازمان ها از هدایای مختلف استفاده می‌کنند و آن را به مردم هدیه می‌دهند، در ذهن مخاطبانشان ماندگار می‌شوند. ایام محرم، اربعین و ماه صفر جزو مهمترین مناسبت‌های مذهبی برای مسلمانان به‌حساب می‌آید که مجریان و صاحبان یک کسب و کار می‌توانند از این فرصت استفاده کرده و برند خود را به مخاطبانشان بشناسانند.

هدایای تبلیغاتی ویژه محرم و صفر

هر وسیله‌ای که برای تبلیغات و انتقال پیام در ایام محرم و اربعین به مخاطب استفاده می‌شود، در دسته هدایای تبلیغاتی محرم قرار می‌گیرد. همچنین باید بدانید که انتخاب هوشمندانه و طراحی منحصر به فرد در این زمینه می‌تواند نظر مخاطبان را نسبت به برند شما جلب کند. در زمان انتخاب این ابزارهای تبلیغاتی شما باید به طراحی متناسب با این مناسبت مذهبی و عزاداری امام حسین و علاوه بر آن کیفیت چاپ توجه داشته باشید. ابزارهای تبلیغاتی شامل موارد مختلفی می‌شود که از جمله آنها می‌توان به پرچم تبلیغاتی، بنر، استند ایکس و پوستر اشاره نمود. این ملزومات می‌توانند اطلاعاتی مثل زمان مراسمات، تسلیت، اطلاع‌رسانی، تصاویر و هرگونه محتوایی مرتبط با این ایام داشته باشند.

بهترین هدایای تبلیغاتی محرم

همانطور که گفته شد هدایای تبلیغاتی زیادی وجود دارد که شما برای مناسبت‌های مختلف می‌توانید از آنها استفاده کنید. بهترین هدایای تبلیغاتی به مناسبت ایام محرم شامل مواردی مانند:

بهترین هدایای تبلیغاتی محرم

کتاب‌های مذهبی
کتب مذهبی حاوی دعا، زیارت‌نامه‌ها و روایت‌های مذهبی بسیاری است، به همین خاطر یک هدیه معنوی و ارزشمند برای این دسته از مخاطبان به‌حساب می‌آید. این کتاب‌ها مورداستفاده مخاطبان هدف شما قرار گرفته و برند شما را در ذهن مخاطبان تثبیت می‌کند.
پرچم مرحم
پرچم محرم به عنوان نمادی از سوگواری در ماه محرم به مناسبت شهادت امام حسین و یارانش در روزهایی که برای شیعیان از اهمیت خاصی برخوردار است، برافراشته می‌شود. پرچم محرم با رنگ‌ها و نمادهای خاص خود نمایانگر ارادت و احترام به تاریخچه دینی و فرهنگی است که می‌تواند به عنوان یو هدیه ارزشمند به هیات‌ها عرضه می‌شود‌.
تسبیح و سجاده
یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی محرم که جزو محبوب‌ترین مدل‌های آن به‌حساب می‌آید، تسبیح و سجاده است. این دو وسیله علاوه بر داشتن ارزش معنوی زیاد به‌عنوان نماد حمایت برند و سازمان شما از مراسمات مذهبی به شمار می‌رود.
جاکلیدی و جانماز
یکی از هدایای کاربردی و جذاب برای مخاطبان جاکلیدی و جانمازهایی با طرح‌های محرمی است که نام برند شما را همواره در خاطر مشتریان حفظ می‌کند. این ابزار تبلیغاتی می‌تواند به‌عنوان یک یادگاری مذهبی برای مخاطبان کاربرد داشته باشد.

مزایای هدایای تبلیغاتی محرم

جالب است بدانید که در میان فرهنگ‌های متفاوت در سراسر جهان مسلمانان مناسبت‌های مذهبی بیشتری دارند. همان‌طور که گفته شد یکی از مهم‌ترین مناسبت‌های مذهبی محرم، اربعین و ماه صفر است که برای تمامی مسلمانان اهمیت ویژه‌ای دارد. سازمان‌های مختلف و هیئت‌های عزاداری می‌توانند از این فرصت برای ارائه هدایای تبلیغاتی مختلف بهره‌مند شوند. اعطای هدایای تبلیغاتی به مناسبت ماه محرم مزایای زیادی مثل ثبت‌شدن در ذهن مخاطبان به‌خاطر ماندگاری هدایای محرم، ایجاد حس دوستی و محبت با ائمه، تقویت فرهنگ دینی و مذهبی و کسب اعتماد مخاطبان به برند شما دارد.

نکات مهم برای تهیه هدایای تبلیغاتی محرمی

برای انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب برای ایام محرم شما باید نکات مهمی را رعایت کنید. یکی از این نکات توجه به معنویت و اهمیت این مناسبت است. در واقع هدیه ای که انتخاب می‌کنید علاوه بر داشتن همخوانی با ارزش‌های مذهبی، باید توانایی جلب احساسات مخاطب را هم داشته باشد. همچنین کیفیت ابزارهای تبلیغاتی شما نقش زیادی در تأثیرگذاری آن ایفا می‌کند. بنابراین باید از مواد باکیفیت و طراحی‌های جذاب در این زمینه استفاده نمایید تا هدیه شما به‌عنوان یک اثر ماندگار و قابل‌استفاده برای مخاطبان باشد. نکته دیگری که در این زمینه اهمیت زیادی دارد بسته‌بندی هدایای شماست. یک بسته‌بندی زیبا و مرتبط با ایام محرم و ماه صفر تأثیر مثبت زیادی روی مخاطبان می‌گذرد.

پیشنهادهای خاص هدایای تبلیغاتی برای ایام محرم و صفر

ابزارهای تبلیغاتی مناسب برای این ایام که پیش از این در مورد آن صحبت کردیم امکان دارد برای برخی افراد در موقعیت‌های متفاوت گزینه ایده‌آلی نباشد. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم برای افراد مهم از هدایای رسمی استفاده کنید. برای مثال اگر مخاطب هدف رهبر یا مدیر است پیشنهاد می‌کنیم تابلویی جذاب با محتوای محرم و طراحی شده با احادیث ائمه اطهار به آنها اعطا کنید. بهترین راه در چنین شرایطی تهیه دو مدل هدایای تبلیغاتی محرم است. به شکلی که یک نوع هدایای معمولی را برای افراد عادی خریداری کرده و نوع خاص آن را برای مدیران و افراد مهم در نظر بگیرید.

ایده‌های برتر هدایای تبلیغاتی ویژه ماه‌های محرم و صفر

ماه محرم و صفر یکی از مهم‌ترین ماه‌های سال است که به این مناسبت صاحبان مشاغل می‌توانند اهمیت خود را به مخاطبشان نشان دهند. برای این کار می‌توان از ایده‌های برتر هدایای تبلیغاتی استفاده نمود که در ادامه برخی از این ایده‌ها را با یکدیگر بررسی می‌کنیم:

تیشرت تبلیغاتی محرمی

تیشرت‌های تبلیغاتی جزو رایج‌ترین روش‌ها برای نشان‌دادن برند شما در ایام خاص است. با این وجود جزو ایده‌های خوب برای تبلیغات به‌حساب می‌آید. این روش تبلیغاتی علاوه بر اینکه بسیار مقرون به‌صرفه است، می‌تواند در سبک‌ها، رنگ و سایزهای مختلفی تهیه شود.

پرچم رومیزی تبلیغاتی محرمی

یکی از مهم‌ترین تشریفات تبلیغاتی استفاده از پرچم‌ رومیزی به مناسبت دهه محرم است. این پرچم‌ها جزو هدایای مناسب برای هر سازمانی محسوب می‌شود. شما می‌توانید بر روی این هدایا لوگوی سازمان خود را حک کنید، به شکلی که از نظر رنگ و طرح با ماه محرم همخوانی داشته باشد.

 

پرچم رومیزی تبلیغاتی محرمی

خودکار تبلیغاتی محرمی

از خودکارهای تبلیغاتی هم به‌عنوان هدایای مختص به ماه محرم هم می توان استفاده کرد. به شکلی که لوگوی سازمان خود را روی خودکار بزنید و طرح محرمی تأثیرگذاری را برای آن انتخاب کنید.

سفارش هدایای تبلیغاتی محرمی از نشانه ساز

انتخاب هدایای تبلیغاتی محرم و ساخت پرچم  مطابق با نیاز مجموعه، طبق سلیقه و نیاز مخاطب و بودجه شما مشخص می‌شود. ماندگاری این هدایا با گذشت زمان احساس خوبی را در مخاطبان شما ایجاد خواهد کرد. اگر به دنبال تهیه هدیه تبلیغاتی مناسب این ماه برای موسسه خودتان می‌گردید، می‌توانید برای سفارش با کارشناسان فروش ما در مجموعه نشانه ساز تماس بگیرید. توجه داشته باشید که انتخاب درست و مناسب این ابزارهای تبلیغاتی روی ماندگاری برند شما در ذهن مخاطب نقش زیادی دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و چگونگی سفارش این هدایای تبلیغاتی به وب‌سایت ما مراجعه کرده و از مشاورین مجموعه نشانه ساز کمک بگیرید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای