۰۹۱۲-۲۴۸۸۸۷۴

۰۲۱-۸۸۸۴۲۳۰۰ ۰۲۱-۸۸۸۴۳۲۰۰

۷۵۳ ۶۳ ۶۴ -۰۹۹۰

محل نصب بج سینه روی کت کجاست؟

محل نصب بج روی کت مساله ای است که بسیاری از افراد قصد کسب اطلاع کافی و علمی از آن را دارند تا به کمک اطلاعات دریافت شده بتوانند بج کت مردانه را به صورت صحیح بر روی آن نصب کنند.
همان طور که می دانید بج کت مردانه در شرایط گوناگونی استفاده می شود و هدف از به کار بردن آن میتواند به جنبه های کاری و شغلی مربوط باشد و یا صرفا به دلیل مسائل شخصی مورد استفاده قرار گیرد.
با این وجود بج کت مردانه دارای تنوع بسیار زیادی است و در طرح های گوناگون ساخته می شود که هر کسی می تواند بر اساس میل خود یک بج کت منحصر به فرد خریداری کند و یا نهاد ها و سازمان هایی که از بج کت برای پرسنل خود استفاده می کنند بر اساس شرایط از طراحی های ویژه ای به این منظور استفاده می نمایند.

شرکت تبلیغاتی نشانه ساز با تجربه کافی در ساخت انواع مختلف بج سینه چوبی آماده ارائه مشاوره و پاسخگویی در مورد سایر اقلام تبلیغاتی نظیر: تندیس، مارک و لیبل، بج سینه ، پلاک فلزی، پرچم تبلیغاتی، لوح تقدیر و… می باشد.این شرکت جهت حفظ اعتماد مشتریان از بهترین مواد تندیس های زیبا را در سایز، شکل و رنگ متفاوت تولید میکند.

 

محل نصب بج روی کت مردانه

محل نصب بج کت مردانه را نباید نادیده بگیرید و باید آن را طبق الگوی صحیح بر روی کت نصب کنید و مورد استفاده قرار دهید. بج کت مردانه برای آقایان کاربرد زیادی دارد که لازم است تا آقایان محل دقیق و صحیح نصب آن را بدانند.
در این خصوص میتوان گفت که محل مناسب برای نصب بج بر روی کت مردانه را لبه یقه کت در نظر می گیرند و همه کسانی که از بج استفاده می کنند باید آن را در این قسمت نصب کنند.
اما لازم به ذکر است که بج کت مردانه علاوه بر آنکه بر روی یقه کت نصب می شود، در برخی از مواقع، روی لبه آستین نصب می شود و مورد استفاده قرار می گیرد که این موضوع به نوع بج کت نیز بستگی دارد زیرا بج هایی که مخصوص به لبه آستین هستند با بج یقه متفاوت اند و شرایط یکسانی نخواهند داشت که در این خصوص باید به نوع بج توجه کنید و سپس آن را در محل صحیح قرار دهید.

محل نصب بج روی کت زنانه

محل نصب بج روی کت زنانه نیز همانند کت های آقایان خواهد بود و بانوان هم برای استفاده از بج مورد نظر خود بر روی کت و یا مانتوی کتی باید آن را در لبه یقه نصب کنند و مورد استفاده قرار دهند.
علاوه بر آن بانوان نیز قادر هستند که از بج کت مخصوص به آستین استفاده کنند و آن را در لبه آستین نصب نمایند.

با این وجود می توان گفت که محل نصب بج سینه روی کت مردانه و زنانه هیچ تفاوتی با هم نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: بج سینه مات و براق

علت استفاده از بج روی کت زنانه و مردانه

همان طور که در بخش های فوقانی اشاره کردیم، هدف از به کار بردن بج کت متفاوت است و به دو دسته شخصی و شغلی تقسیم بندی می شود. چنانچه بج کت برای امور شغلی و کاری مورد استفاده قرار گیرد، هدف از به کار بردن آن معرفی کردن گروه شغلی و شرکت مورد نظر خواهد بود؛ علاوه بر آن بج کت در خصوص امور کاری به منظور معرفی پرسنل و اسامی و سِمت آنها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
علت استفاده از بج روی کت زنانه و مردانه به دلایل شخصی نیز صرفا افزایش زیبایی کت و جلوه ظاهری است زیرا طراحی و نوع بج می تواند به زیبایی کت و ظاهر بیفزاید و به همین دلیل سالیان بسیار زیادی است که آن را در این خصوص مورد استفاده قرار می دهند تا به شیک بودن افراد افزوده شود.
با این وجود بج کت که به دلایل شخصی استفاده می شود معمولا تنوع بیشتری خواهد داشت و به اشکال مختلف قابل طراحی است. در حالی که بج کت برای امور شغلی باید با اشکال ساده تر طراحی گردد.

محل نصب انواع بج روی کت

محل نصب انواع بج روی کت یکسان است و هر نوع بجی را که مورد استفاده قرار دهید باید آن را در لبه یقه کت نصب کنید. علاوه بر آن متریالی که برای ساخت بج کت مورد استفاده قرار می گیرند نیز محدودیتی در این موضوع به وجود نمی آورند و بج با هر متریالی که ساخته شده باشد، باید در همان لبه یقه نصب شود.
در این میان فقط بج مخصوص برای آستین را باید بر روی لبه آستین نصب کنید و سایر انواع آن تفاوتی در این زمینه نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید:بج کت پرچم ایران

آیا در همه انواع کت محل نصب بج یکسان است؟

همان طور که می دانید کت مردانه و زنانه دارای انواع مختلفی است و فرم و مدل یقه آن نیز در انواع مختلف یکسان نخواهد بود؛ به عنوان مثال: یقه کت می تواند از نوع آمریکایی، انگلیسی و یا … باشد که بسیاری از افراد برای نصب بج کت مردانه در انواع این مدل های کت دچار مشکل هستند و این پرسش برایشان ایجاد می شود که آیا در همه انواع این کت ها محل نصب بج یکسان است و یا خیر.
در این خصوص باید خدمت شما عزیزان بگوییم که محل نصب بج بر روی تمامی مدل های مختلف کت یکسان است و بدون هیچ نگرانی میتوانید آن را بر روی کت مورد نظر خود در محل مورد نظر که به آن اشاره شد، نصب کنید.

محل نصب بج روی کت را برای شما عزیزان تحت بررسی قرار دادیم تا با موارد مختلفی که در این زمینه وجود دارند اشنا شوید و اطلاعات مناسبی در اختیار داشته باشید.
در صورتی که قصد تهیه بج کت مردانه یا زنانه دارید، از طریق مجموعه حرفه ای و تخصصی نشانه ساز میتوانید سفارش ساخت بج را به ثبت برسانید تا با طراحی مورد نظر شما و یا متریال دلخواهتان عملیات ساخت آن انجام گردد و در نهایت به شما عزیزان تحویل داده شود.
در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با بج کت مردانه با ما تماس بگیرید.

علت اهمیت نصب صحیح بج روی کت

همان طور که همه مسائل در زندگی ما انسان ها دارای قوانین خاص خود هستند، لباس پوشیدن نیز از قوانین خاصی برخوردار است که هر چه قدر به این قوانین در لباس پوشیدن توجه شود، به زیبایی ظاهری و شیک بودن لباس افزوده می شود.
به عنوان مثال: تصور کنید که شخصی دکمه های لباس خود را به اشتباه ببندد. در این شرایط زیبایی و شیک بودن لباس او به میزان زیادی تحت تاثیر قرار می گیرد و جلوه ناخوشایندی پیدا می کند.
از این جهت بج کت نیز باید حتما در محل مناسب آن نصب شود تا شرایط خوبی وجود داشته باشد و این موضوع از سوی طراحان مد و لباس تعیین شده است که جنبه علمی دارد.
علاوه بر موارد ذکر شده، نصب بج کت روی محل ذکر شده به گونه ای است که بج کاملا قابل مشاهده است و اگر آن را در خصوص جنبه های کاری استفاده کرد، به خوبی میتوان اطلاعات شغل و یا کار را از روی آن دریافت کرد؛ در حالی که اگر بج کت مربوط به امور کاری در محل دیگری از کت نصب شود، اطلاعات از سوی دیگران به راحتی قابل تشخیص نیستند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟