۰۹۱۲-۲۴۸۸۸۷۴

۰۲۱-۸۸۸۴۲۳۰۰ ۰۲۱-۸۸۸۴۳۲۰۰

۷۵۳ ۶۳ ۶۴ -۰۹۹۰

بج کت مردانه

بج سینه کت مردانه

بج کت مردانه را میتوان به عنوان یکی از مهم ترین و محبوب ترین اکسسوری هایی در نظر گرفت که آقایان از آن برای زینت دادن به کت و شلوار خود استفاده می کنند.
با وجود آنکه بج کت مردانه از ابعاد کوچکی برخوردار است اما واقعا در زیبایی کت و شلوار تاثیر گذار است و جلوه خاصی را در آن ایجاد می کند؛ همین موضوع نیز موجب محبوب شدن بج کت برای آقایان شده است. با این وجود پیدا کردن یک مجموعه مناسب که طراحی و ساخت بج کت مردانه را انجام دهد، برای آقایان می تواند بسیار حائز اهمیت باشد که خوشبختانه مجموعه نشانه ساز این مشکل را برای آقایان عزیز حل کرده است.

بیشتر بخوانید:بج سینه چوبی

بج کت مردانه

متریال به کار رفته برای ساخت بج کت:

مهمترین فاکتور موثر در قیمت بج کت مردانه که نباید از آن غافل شد، متریالی است که برای ساخت آن استفاده می شود؛ همان طور که در بخش های فوق اشاره کردیم، بج سینه مردانه برای کت را با متریال گوناگونی می سازند که در بین آنها برخی گران قیمت تر هستند و در صورتی که برای تولید بج کت مردانه از آنها استفاده شود، متقاضی باید هزینه بیشتری را بپردازد.
به عنوان مثال: بج فلزی که از طلا و یا برنز ساخته شود در مقایسه با انواع بج کت که از فلز برنج ساخته می شود بسیار گران قیمت تر است که اگر از نشانه ساز خرید بج کت مردانه را انجام دهید، همکاران در این جهت شما را راهنمایی می کنند.

ساخت و طراحی بج کت مردانه

مجموعه نشانه ساز در واقع یکی از بهترین مراکزی است که در زمینه ساخت بج کت فعالیت دارد و به بهترین شکل ممکن به طراحی و تولید آن می پردازد. این مجموعه حرفه ای سال های بسیار زیادی است که در این جهت فعالیت خود را در ایران آغاز کرده است و از هر سوی ایران میتوانید با روش های مختلف مراحل ساخت بج مردانه را در آن پیگیری کنید.

طراحی بج کت مردانه:
طراحی بج  سینه کت مردانه را میتوانید با 2 روش انجام دهید که این روش ها از قبیل زیر هستند:
استفاده از طراحی آماده بج کت مردانه:
در این روش میتوانید از طرح و مدل بج کت هایی که در سایت موجود هستند و قبلا توسط دیگران ساخته شده اند استفاده کتید که در این چنین شرایطی، بج کت به صورت منحصر به فرد نخواهد بود بلکه قبل از شما اشخاص دیگری نیز از آن استفاده کرده اند.
ارائه طراحی مورد نظر خود به مجموعه:
روش دوم برای طراحی بج کت مرانه، ارائه طرح مد نظر خودتان به طراحان است. در این شرایط میتوانید هر طرحی که می خواهید را در اختیار طراحان قرار دهید تا بر اساس آن برای شما بج کت تهیه کنند و آن را مطابق میلتان به صورت منحصر به فرد بسازند و در خدمت شما قرار دهند.

بیشت تر بخوانید:محل نصب بج روی کت

خرید بج کت مردانه

خرید بج کت آقایان را میتوانید از طریق مراکز مختلف که در زمینه فعالیت می کنند انجام دهید که با یک جست و جوی ساده اینترنتی میتوانید این مراکز را پیدا کنید؛ اما توجه داشته باشید که ثبت سفارش بج کت و خرید آن را باید از طریق مراکز معتبر و مناسب انجام دهید تا شرایط خوبی برایتان محیا شود.
به عنوان مثال: مجموعه نشانه ساز یک مرکز بسیار معتبر در کشور است که بیش از 15 سال در زمینه ساخت و طراحی بج سینه فعالیت دارد و با این وجود اگر خرید بج کت را از طریق این مرکز انجام دهید، تا زمان تحویل سفارش خیال آسوده ای خواهید داشت و از مزیت های خرید خود بهره مند خواهید شد.
به صورت کلی برای خرید بج کت مردانه از هر مرکزی باید حتما در خصوص آن مرکز و کیفیت ارائه خدماتش تحقیقات و بررسی انجام دهید تا تحت کلاهبرداری های اینترنتی قرار نگیرید و خرید ایمنی را تجربه کنید.

فراموش نکنید که اگر بج کت را می خواهید به آقایان هدیه دهید، باید حتما برای ساخت آن از بهترین متریال و شکیل ترین انواع آن استفاده کنید تا از دوام و ماندگاری خوبی برخوردار باشد و سال ها برای انها به یادگار باقی بماند.

سفارش بج کت مردانه

برای آنکه بتوانید مراحل سفارش بج کت مردانه را طی کنید، لازم است تا در ابتدا مرکز مورد نظر برای ساخت بج را تعیین کنید. پس از انجام این کار باید با آن تماس بگیرید و از پرسنل راهنمایی های مورد نیاز را دریافت کنید.
چنانچه با تعرفه ها و شرایط مجموعه مشکلی نداشته باشید، در صورت تمایل مرحل طراحی و ساخت برای شما انجام می شود که اغلب مجموعه ها همانند نشانه ساز به این شکل عمل می کنند که ابتدا مشتری طرح و یا مدل مد نظر خود را تعیین می کند و آن را به مرکز اطلاع می دهد و ثبت سفارش را تکمیل می کند، سپس پرسنل برای انجام طراحی های اولیه اقدام می نمایند. پس از آن در صورتی که طرح اولیه از سوی شخص مورد قبول واقع گردد، مجموعه برای ساخت و تولید بج کت اقدام می کند.
البته لازم به ذکر است که اگر به بج کت مردانه با سرعت زیاد نیاز داشته باشید و وقت زیادی برای تولید و ساخت آن نداشته باشید امکان استفاده از روش سفارش بج فوری را نیز خواهید داشت که در این روش برای ساخت بج، سایر سفارش هایی که در دست تولید هستند ، متوقف می شوند و سفارش شما در اولویت قرار می گیرد. بج کت فوری هیچ تفاوتی با سفارش های عادی ندارد و از کیفیت آن به هیچ وجه کاسته نمی شود.

بیشتر بخوانید:بج کت پرچم ایران

شرکت تبلیغاتی نشانه ساز با تجربه کافی در ساخت انواع مختلف بج سینه چوبی آماده ارائه مشاوره و پاسخگویی در مورد سایر اقلام تبلیغاتی نظیر: تندیس، مارک و لیبل، بج سینه فلزی، پلاک فلزی، پرچم تبلیغاتی، لوح تقدیر و… می باشد.این شرکت جهت حفظ اعتماد مشتریان از بهترین مواد تندیس های زیبا را در سایز، شکل و رنگ متفاوت تولید میکند.

 

قیمت بج کت مردانه

قیمت بج کت مردانه به صورت یک مبلغ مشخص نیست که بتوان آن را تعیین کرد زیرا هزینه مورد نیاز برای تهیه بج کت بر اساس فاکتورهای مختلفی تعیین می شود که به آن وابسته است. از این جهت برای کسب اطلاع از قیمت بج کت مردانه باید فاکتورهایی از قبیل زیر برای شما مشخص شوند، تا بتوانید از هزینه بج مد نظر خود مطلع گردید:
طراحی بج کت:
بج کت مردانه را میتوان با طراحی های بسیار متنوع تولید کرد و متقاضیان میتوانند از هر طرحی که مد نظر دارند برای سفارش بج کت آقایان استفاده نمایند؛ اما معمولا هر چه قدر که طراحی بج کت پیچیده تر بوده و به ریزه کاری های بیشتری نیازمند باشد، معمولا هزینه آن نیز افزایش می یابد. با این وجود اگر قصد طراحی یک بج کت منحصر به فرد را داشته باشید، بهتر است که خود را آماده پرداخت هزینه بیشتری کنید.
مرکزی که خرید بج از آن انجام می شود:
مراکزی که در کشور ما به طراحی و تولید بج کت مردانه می پردازند، از شرایط و تعرفه های گوناگونی پیروی می کنند. بنابراین ثبت سفارش و خرید بج در هر یک از این مراکز میتواند قیمت مختلفی داشته باشد. اما خوشبختانه مجموعه حرفه ای نشانه ساز با دریافت هزینه مقرون به صرفه تولید و ساخت بج کت را برای شما عزیزان انجام می دهد.
ابعاد و اندازه بج کت مردانه:
در قیمت بج کت، مورد دیگری نیز موثر واقع می شود که آن هم ابعاد و اندازه بج کت است. مسلما برای تولید یک بج با ابعاد بزرگ تر باید متریال بیشتری به کار برده شود و زمان بیشتری صرف طراحی آن گردد. در نتیجه ابعاد کت را باید در هزینه آن تاثیر گذار بدانید.
به عنوان مثال: یک بج کت که از طلا ساخته می شود، با افزایش هر مثقال از طلا در ساخت آن، متقاضی را ناگزیر به پرداخت هزینه قابل توجه و بیشتری خواهد کرد.

مجموعه نشانه ساز و تولید بج کت مردانه

تولید بج کت مردانه با متریال های مختلفی انجام می شود که 2 مورد از مهمترین متریالی که در این زمینه به کار می روند، عبارتند از: فلز و پلکسی و یا ترکیبی از این دو متریال.

به عبارت دیگر بر حسب تقاضای مشتریان عزیز، تولید بج کت آقایان میتواند با استفاده از فلز انجام شود که در این راستا از فلزاتی همچون: برنج، برنز، طلا، آلومینیوم، نقره و … میتوان استفاده کرد و آقایان خود میتوانند تعیین کننده نوع فلز به کار رفته برای ساخت بج کت باشند.

پلکسی نیز متریال دیگری است که در تولید بج کت مورد استفاده قرار می گیرد و معمولا آن را به تنهایی به کار نمی برند زیرا از میزان لوکس بودن بج می کاهد و معمولا آن را در کنار فلز در این جهت استفاده می کنند. به صورت کلی، پلکسی نوعی پلاستیک به حساب می آید که از مقاومت خوبی برخوردار است و با رنگبندی ها و ابعاد مختلف تولید می شود و در دسترس قرار می گیرد که نشانه ساز در راستای تولید بج کت مردانه از آن استفاده می کند.

در صورتی که مایل به استفاده از فلز در ساخت بج کت نباشید، امکان به کار بردن پلکسی به تنهایی و یا ادغام آن با چوب را نیز خواهید داشت. اما موارد ذکر شده در فوق رایج تر و شکیل تر هستند.

دریافت راهنمایی و کمک از طراحان برای ساخت یک بج ویژه:
در این جهت میتوانید از راهنمایی و کمک همکاران مجموعه نیز بهره مند گردید. مسلما طراحان بج که به میزان زیادی در این زمینه تجربه دارند و انواع زیادی بج کت را طراحی کرده اند، از این امکان برخوردار هستند که راهنمایی های مفیدی برای طراحی به شما ارائه دهند تا بتوانید به کمک آنها یک طرح مناسب تر برای ساخت بج کت مردانه داشته باشید.
با این وجود مسلما با همکاری طراحان بهترین انواع بج را خواهید داشت. لازم به توضیح است که راهنمایی طراحان به شما میتوانید در زمینه طراحی، متریالی که به کار می برید و سایر مسائل در این راستا باشد.
بج کت مردانه که باعث افزایش جذابیت استایل آقایان می شود را حتما از سوی مراکز مناسب سفارش دهید تا هزینه ای که در این راستا خرج می کنید به هدر نرود و از پایان کار رضایت کافی داشته باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟