۰۹۱۲-۲۴۸۸۸۷۴

۰۲۱-۸۸۸۴۲۳۰۰ ۰۲۱-۸۸۸۴۳۲۰۰

۷۵۳ ۶۳ ۶۴ -۰۹۹۰

لوح تقدیر برنجی

ساخت لوح تقدیر برنجی

لوح تقدیر برنجی را با اسامی و عناوین دیگری نظیر تقدیرنامه، لوح یادبود، لوح سپاس، لوح تشکر و … نیز می شناسند.

غالبا” از لوح های تقدیر در مسابقات داخلی و بین المللی، گردهمایی ها، همایش ها، جشنواره های مختلف فرهنگی، اجتمایی، هنری، ورزشی و … به منظور تجلیل از بر گزیدگان رشته های مختلف علمی، هنری، ورزشی، فرهنگی، قدردانی از کارمندان نمونه، بازنشستگان موسسات و شرکتهای دولتی و خصوصی و همچنین تشکر از اساتید، دانشجویان، معلمان ، دانش آموزان نمونه و … تقدیم می‌گردد.

شرکت تبلیغاتی نشانه ساز پیشرو در ساخت انواع مختلف الواح  تقدیر در مدلهای متنوع نظیر: لوح های تقدیر چوبی، فلزی(برنجی، آلومینیوم، استیل) غیر فلزی(پلکسی گلس و مولتی استایل)، کاغذی ،سنگی و کاشی می‌باشد.

لوح تقدیر برنجی

برای سفارش و ساخت انواع لوح های تقدیر برنجی با  شماره تلفن های زیر تماس بگیرید:

         02188842300،  2188843200 ،  09122488874

لوح تقدیر برنجی

ساخت لوح تقدیر برنجی

لوح های تقدیر فلزی از متنوعترین و پرکاربردترین مدل های الواح  تقدیر می باشد. برای ساخت این نوع از لوح های تقدیر معمولا” از سه نوع متریال استیل، برنج و آلومینیوم استفاده می شود.

 متناسب با نوع سفارش روش‌های گوناگونی برای ساخت  لوح های تقدیر برنجی وجود دارد، که غالبا” به دو روش  اسید کاری و  ریخته گری ساخته می شوند.

اسید کاری یا  خوردگی فلز، یکی از متداولترین روش ها ی حک و چاپ می باشد، که ابتدا نوشته، تصویر و لوگوی مورد درخواست مشتری را با استفاده از اسپری مخصوص، ماژک، چاپگر ویا قلم ضد اسید روی صفحه برنجی لوح تقدیر طراحی می نمایند و پس از آغشته نمودن با اسید، نوشته و تصویر طراحی شده  روی صفحه برنجی حک و چاپ می گردد.

ریخته گری نیز یکی از روشها برای ساخت این نوع لوح تقدیر است. در این روش ابتدا متن لوح تقدیر و تصاویر مربوطه به روش لیزر  تهیه شده و سپس اقدام به ساخت کلیشه می گردد.

در مرحله بعد از روی طرح اولیه قالب سیلیکونی تهیه شده و از سرب مذاب پر می شوند.

لوح های تقدیر پس از خنک شدن از قالبها جدا شده و بر روی آنها عملیات  ماشین کاری ، آبکاری و رنگ کاری انجام می شود. زیبا ترین و فاخرترین نوع این لوح ها، لوح های برنجی با آبکاری طلا می باشد.

لوح تقدیر برنجی

قیمت لوح تقدیر برنجی

جهت برآورد اولیه قیمت لوح تقدیر لازم است نخست با  کارشناسان کارآمد شرکت تبلیغاتی نشانه ساز در این زمینه مشاوره بگیرید.

هزینه طراحی و ساخت لوح های تقدیر طبق  خواسته مشتری ممکن است از متغیرهای مختلفی برخوردار باشد که  تنوع لوح تقدیر را زیاد می کند.

کارشناسان ابتدا ضرورت ها و معیارهای مشتری را برای طراحی و ساخت لوح تقدیر اخذ می نمایند و سپس با توجه به برآیند مطالب گفته شده  و نیز براساس نوع متریال به کار رفته در آن و مدت زمانی تقریبی که برای ساخت لوح تقدیر صرف خواهد شد و همچنین تیراژ مورد نظر مشتری اقدام به محاسبه قیمت لوح تقدیر می نمایند و مبلغ تمام شده را  به مشتری اطلاع می دهند.

علی ایحال و به طور کلی  قیمت انواع متفاوت لوح‌های برنجی متاثر از عاملهای مختلفی است که اهم آنها عبارتنداز:  طرح و مدل لوح، جنس جعبه لوح، روش چاپ و حک ،نوع قاب لوح، تیراژ ، ابعاد لوح تقدیر، نوع آبکاری، تعداد رنگ و… وابسته می باشد.

در صورتیکه  شما  تمایل داشته باشید برای لوح تقدیر از مواد و متریال دیگری با کیفیت بالا استفاده گردد، قطعا” قیمت آن‌ تغییر خواهد کرد و بسته به آن مواد میزان افزایش قیمت نیز تفاوت می نماید. 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟