۰۹۱۲-۲۴۸۸۸۷۴

۰۲۱-۸۸۸۴۲۳۰۰ ۰۲۱-۸۸۸۴۳۲۰۰

۷۵۳ ۶۳ ۶۴ -۰۹۹۰

لوح تقدیر آلومینیومی

لوح تقدیر صفحه‌ای است از فلز،  سنگ،  پلکسی‌ و… که نوشته و لوگوی مورد درخواست برروی آن چاپ و یا حکاکی می‌شود. این لوح برای قدردانی و سپاس به اشخاص/موسسات/شرکتهای برگزیده در فعالیت های علمی، پژوهشی ، اجتماعی، ورزشی، فرهنگی، بازنشستگان، کارمندان نمونه، دانشجویان و دانش آموزان نمونه و…. آماده و اهداء می گردد.

بهترین نوع لوح تقدیر ، قطعه ای است که از موادی نظیر : فلز، چوب، سنگ ، کاعذ گلاسه تولید می گردد بسیار مورد توجه مسئولین سازمانها و شرکت ها می باشد.  یکی از مزایای تقدیر نامه این استکه، هرسازمان و موسسه ای می تواند لوح تقدیر اختصاصی برای خود داشته باشد. 

 

شرکت نشانه ساز دارای سابقه طولانی در زمینه تولید انواع متعدد لوح های  تقدیر در شکل هاو مدل های متنوع نظیر: لوح های تقدیر فلزی(برنجی، آلومینیوم، استیل) غیر فلزی (پلکسی گلس و مولتی استایل)، چوبی، کاغذی ،سنگی و…  می‌باشد.

لوح تقدیر آلومینیومی

برای سفارش و ساخت انواع لوح تقدیر آلومینیومی با  شماره تلفن های زیر تماس بگیرید:

         02188842300،  2188843200 ،  09122488874

لوح تقدیر آلومینیومی

ساخت

 لوح های سپاس(لوح تقدیر، لوح یادبود، تقدیرنامه) فلزی حجمی است ازجنس آلومینیوم، برنج ویا استیل که به عنوان پرکاربردترین  مدل های لوح تقدیر شناخته می‌شوند.

برای ساخت لوح های تقدیر آلومینیومی  از ورق های آلومینیوم خاص با کیفیت عالی برای چاپ حرارتی استفاده می‌گردد. از مزیت های دیگر این ورق ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

چاپ برروی این نوع ورق های آلومینیومی، بسیار مقاوم بوده و به راحتی پاک نمی شوند.

هیچ محدودیتی در نوع چاپ و حکاکی برروی آنها وجود ندارد.

قابلیت هرنوع رنگکاری و تعداد رنگ را دارا می باشند. اما غالبا” از دو رنگ نقره و طلایی برای ساخت آن استفاده می گردد.

تولید این نوع لوح تقدیر با تیراژ بالا در مدت زمان کوتاه نیز از محاسن مهم آن می‌باشد.

مراحل ساخت لوح تقدیر آلومینیومی به این صورت است که تصویر، نوشته و یا لوگوی مورد درخواست به روش چاپ حرارتی سابلیمیشن بر روی سطح آلومینیومی لوح چاپ می‌شود.

 

 

لوح تقدیر آلومینیومی

قیمت

 قیمت لوح تقدیر آلومینیومی نیز همانند سایر الواح تقدیر فلزی وابسته به عوامل مختلفی می‌باشد. این عوامل به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم بر روی قیمت آن تاثیر می گذارند.

عوامل مستقیم نظیر: نوع و جنس آلومینیوم مورد استفاده، ابعاد ورق لوح، تعداد مورد درخواست، نوع رنگ مورد نظر(نقره ویا طلایی) و … می‌باشد.

ازعوامل غیر مستقیم می توان به نوع و جنس جعبه لوح تقدیر اشاره نمود، به طوری که اگر جنس جعبه از چوب اعلا با روکش جیر یا مخمل باشد دارای قیمت متفاوت و بیشتری  خواهد بود.

در ادامه توصیه می شود، قبل از سفارش درخواست ساخت و خرید لوح تقدیرآلومینیومی و به منظور آگاهی از قیمت انواع مختلف لوح ها ی تقدیر،  حتما” از کارشناسان و متخصصین  مجرب شرکت نشانه ساز مشاوره بگیرید.

لوح تقدیر از طرفی بهترین هدیه تبلیغاتی برای معرفی شرکت و موسسات دولتی و خصوصی است و از طرف دیگر بیانگر محبت قلبی اهداء کننده لوح به دریافت کننده آن می‌باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟