۰۹۱۲-۲۴۸۸۸۷۴

۰۲۱-۸۸۸۴۲۳۰۰ ۰۲۱-۸۸۸۴۳۲۰۰

۷۵۳ ۶۳ ۶۴ -۰۹۹۰

طراحی ست اداری

این روزها همه افراد مشغول در کسب‌وکارهای اداری نیاز به طراحی ست اداری دارند. این امر نیازمند اطلاعات بالا در حوزه طراحی است که توسط افراد متخصص که گرافیست نام دارند، انجام می‌شود. حال اگر خودتان تمایل به طراحی ست اداری دارید، لازم است به عواملی توجه کنید، البته که طراحی ست اداری کار یک فرد ناشی و تازه کار نیست. هدف ما در این مقاله آشنایی شما با تمام موارد و عوامل لازم در رابطه با طراحی ست اداری است. با ما همراه باشید.

مطالب مرتبط:تابلو اداری


تابلو موبایل فروشی​

ست اداری شامل چیست؟

برای اینکه بتوانیم عوامل و موارد پراهمیت در این زمینه را بررسی کنیم ابتدا لازم است بدانیم ست اداری چیست و شامل چه چیزی می‌شود؟
ست اداری شامل یکسری از وسیله‌ یا اقلامی است که علاوه بر اینکه موجب انجام امور اداری می‌شود، باعث بازاریابی و تبلیغات اداره می‌گردد. حال این اداره می‌تواند یک سازمان دولتی یا شرکتی خصوصی باشد. بنابراین اداره با توجه به نیازمندی و علایق مشتریان خود اقدام به ساخت خاص آن‌ها می‌کند.
این ست شامل سربرگ، کاغذ یادداشت، پاکت اداری، کارت ویزیت، پوشه و… است که در بیشتر اداره‌ها مورد نیاز است و استفاده انبوه دارد.
موارد دیگری نیز موجود هستند همانند ساعت مخصوص، خودکار‌های تبلغاتی، جلد سی‌دی و… که هرکدام با توجه به نیاز مشتری طراحی می‌گردند. اولین گام و اولین مرحله معتبر شدن یک سازمان، طراحی ست اداری مخصوص به آن است که این امر دارای مزایایی است. هر شغل و حرفه‌ای ملزم به طی کردن یکسری مرحله‌ها دارد که طراحی ست، طبق نظر کارشناسان این حوزه یکی از مراحل پراهمیت است.

ست اداری خاص

چیزی که در اینجا لازم به ذکر است این است که با اینکه ست‌های اداری از اجزای متفاوتی تشکیل شده‌اند اما طراحی و رنگ مورد استفاده یکسانی دارند. بنابراین از عواملی که منجر به طراحی ست اداری خاص می‌شود، استفاده از رنگ‌های خاص برای آن‌ها است. انتخاب رنگ از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا، این رنگ‌ است که به وسیله‌ای روح و زیبایی می‌بخشد. تصور کنید ست اداری‌ای داشته باشید که از رنگ واحدی برخوردار نیستند، اینکار باعث می‌شود که کسی متوجه ست بودن آن‌ها نشود. اما وقتی از رنگ زیبا و واحدی استفاده می‌شود، زیبایی ست اداری شما دوچندان می‌گردد.
رنگ معروفی که برای طراحی ست‌های اداری مخصوص استفاده می‌گردد مشهور به رنگ‌های RGB هستند. این رنگ‌ها، نوعی از رنگ‌های شبیه‌سازی شده طبیعت است. همچنین رنگ خاص دیگری که برای چاپ ست‌های اداری خاص کاربرد دارد به نام CMYK معروف است که به چهار رنگ نیز شهرت دارد زیرا، مخلوطی از رنگ‌های فیروزه‌ای، ارغوانی، زرد و مشکی است. رنگ دیگر، رنگ‌ پینتون است که روزانه بیش از ۱۰ میلیون طراح از آن‌ها استفاده می‌کنند. در نرم‌افزارهای طراحی صنعتی رنگ خاص پینتون معرفی شده‌ است و به راحتی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.
بنابراین با استفاده از رنگ‌های گفته شده می‌توانید یک ست اداری خاص طراحی کنید که زیبایی قابل توجهی برخوردار باشد.

چاپ ست اداری

چاپ ست اداری شامل چاپ کاغذ، دفترچه یادداشت و… است. این امر نیاز به هزینه بالایی دارد، اما از اموری است که باعث تبلیغ گسترده شرکت شما خواهد شد؛ زیرا کاغذ، دفتر و… از لوازمی هستند که کاربرد گسترده‌ای در مکان‌های اداری و آموزشی دارند. همانطور که همه ما می‌دانیم چاپ توسط دستگاه‌های مخصوص انجام می‌شود و بنابراین محدودیت تعداد ندارد و شما می‌توانید هر تعداد که بخواهید طرح روی کاغذ چاپ کنید.

هدف ما همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم آشنایی شما با طراحی ست اداری بود. این طراحی نیازمند عواملی است که مهمترین آن‌ها را بازگو کردیم و اگر نکته‌های آن را مورد توجه خود قرار دهید، قطعا در کسب ‌و کار خود با پیشرفت و ترقی همراه خواهید بود. عده‌ای معتقدند که اینکار برای هر شرکت و سازمانی لازم نیست اما نظر کارشناسان فعال در این زمینه مهم است که همگی آن را تایید می‌کنند. بنابراین با خیال امن طراحی ست اداری خود را به گرافیست ماهر دهید.

سفارش طراحی ست اداری

این سفارش می‌تواند ابتدا بصورت ارتباط با یک کارشناس فعال در این زمینه و سپس مشاهده نمونه کارهای آن و در نهایت سفارش طراحی‌های مخصوص به آن باشد. سفارش طراحی ست اداری به ظاهر یک کار آسان است اما هنگامی که می‌خواهید اقدام به خرید کنید باید حساسیت زیادی به خرج دهید. زیرا، باید به مواردی توجه کنید؛ این موارد شامل جنس، رنگ، طرح و… است که همگی آن باید خاص باشد تا مورد توجه افراد قرار گیرد.
بطور کلی در هر امری باید به نکته‌ای توجه کنید و این است که اگر از یک راهنما یا الگوی فعال در حوزه شغلی خود استفاده نکنید، ممکن است با گذشت زمان، نه تنها پیشرفتی نداشته باشید بلکه مجبور به پرداخت ضرر شوید. بنابراین لازم است که یکسری کارهای پرکاربرد که مورد توجه عموم است را انجام دهید تا در مدت زمان کمی کسب‌وکار خود را ارتقا دهید که یکی از این موارد سفارش طراحی ست اداری مخصوص به سازمان خود است.

سفارش تابلو موبایل فروشی

قیمت طراحی ست اداری

قیمت همیشه از بحث‌ برانگیزترین موارد مورد بررسی است؛ زیرا نمی‌توان دقیقا گفت که چه طرحی به چه قیمتی در بازار عرضه می‌شود. قیمت طراحی ست اداری دارای یکسری هزینه‌ است که در قبال طراحی باید به طراح گرافیست بپردازید. بسته به اینکه گرافیست طراح ست چه کسی باشد، از معروفیت خاصی برخوردار باشد یا نه و اینکه چه طرحی بزند متغیر است.
چیزی که لازم به ذکر است، این است که قیمت از مهمترین مواردیست که مورد توجه کارفرما است. هزینه نهایی با توجه به طراحی هر بخش و سپس پک بندی کامل تعیین می‌گردد. اگر در ابتدای شروع به کسب ‌و کار هستید، لازم است از طراحی کمک بگیرید که طرح مناسب و قیمت خوبی را مدنظر دارد و سپس با گسترش سازمان خود طرح و قیمت بیشتری را متحمل شوید. باید توجه کنید که در این زمینه هرچه هزینه‌ بپردازید پشیمان نخواهید شد زیرا طراحی ست اداری جنبه تبلیغاتی اداره شما را در پی دارد و عاملی که آشکار بوده این است که هرچه تبلیغات بیشتری داشته باشید، افراد بیشتری با حوزه کاری شما آشنا خواهند شد که در نتیجه این امر، جذب مشتریان بیشتر به کسب‌ و کار شما است.
به طبع طراحی‌های بیشتر، هزینه بیشتری را طلب می‌کند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۸ رای
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟