۰۹۱۲-۲۴۸۸۸۷۴

۰۲۱-۸۸۸۴۲۳۰۰ ۰۲۱-۸۸۸۴۳۲۰۰

۷۵۳ ۶۳ ۶۴ -۰۹۹۰

پرچم رومیزی چین

                                                                    

کشورچین ( جمهوری خلق چین) کشوری  است مستقل که  در آسیای شرقی واقع  شده است. پرچم  این کشوربرای  نخستین بار در ۲۷ سپتامبر  سال ۱۹۴۹ میلادی به رسمیت شناخته شد.  پرچم کشورچین به رنگ قرمز و شامل پنج ستاره طلایی رنگ ( یک ستاره بزرگ در میان و چهار ستاره کوچک در اطراف آن) در گوشه بالا و سمت چپ آن می‌باشد.

رنگ قرمز پرچم بیانگر انقلاب و رنگ های طلایی  به نشانه تابش بر روی پس زمینه قرمز قرار دارد و تعداد پنج ستاره نشانگر وحدت مردم چین تحت رهبری حزب کمونیست چین است.

جهت سفارش و راهنمایی در مورد پرچم رومیزی چین با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید:

02188842300

02188843200

پرچم رومیزی چین

پایه پرچم رومیزی چین

از قسمت های بسیار مهم در پرچم رومیزی چین ، محل قرارگرفتن آن برروی میز و یا قفسه کتابخانه و… می‌باشد که به عبارتی پایه آن نامیده می‌شود.

نمونه هایی از این پایه ها در قسمت زیر معرفی شده‌اند:

پایه چوبی یا خاتم پرچم رو میزی چین

پایه چوبی یا خاتم

 با توجه به اینکه پرچم رومیزی چین از وزن کمی برخوردار می باشد لذا برای پایه آن می‌توانیم از چوب نیز استفاده کنیم. و برای زیبای بیشتر پرچم چین این چوبها می‌توانند روکشی از خاتم داشته‌باشند. 

پایه استیل پرچم رومیزی چین

پایه استیل

 پایه‌ استیل پرچم رومیزی چین، پایه‌ای با دوام است. این نوع پایه‌ها در ابعاد و شکلهای متنوع تهیه می‌شوند. پایه استیل قابلیت دارد بر روی آن دو و یا چند میله پرچم قرارداده شود. 

پایه سنگی پرچم رومیزی چین

پایه سنگی

پایه سنگی از شیکترین و پرفروشتریت پایه های پرچم رومیزی چین است. چون پرچم رومیزی از وزن کمی برخوردار است، غالبا” این پایه ها را به شکل دایره با ابعاد کوچک  تولید می‌کنند. 

پایه تی پرچم رومیزی چین

پایه به شکل تی (T)

 از انواع فانتزی پایه های پرچم رومیزی چین که دارای جلوه‌ای زیبا می‌باشند و با توجه به شکل ظاهریشان به نام پایه تی (T) شناخته می‌شوند. در این پایه‌ها  می‌توان هم زمان دو پرچم قرار داده شوند. 

پایه ال پرچم رومیزی چین

پایه به شکل ال (L)

یکی دیگر از انواع  پایه های فانتزی پرچم رومیزی چین، پایه‌هایی هستند که به نام ال ( L ) معرفی می‌شوند که از جنس استیل ساخته شده‌اند. این نوع پایه‌ها نیز مشتریان فراوان و خاص خود را دارند.

پارچه وریشه پرچم چین

به طور کلی برای ساخت پرچم رومیزی چین دائما” باید به دو موضوع اساسی عنایت داشته باشیم. یکی اینکه هرنوع پرچم رومیزی باید از جلوه و زیبایی فراوانی برخوردار باشد تا بتواند توجه همه کسانی که نظاره گر آن هستند را به خود  جلب نماید. غالبا” برای رسیدن به این امر  در ساخت  پرچم رومیزی،   پارچه‌هایی از جنس ساتن آمریکایی، مخمل و لمینت استفاده می‌‌گردد.

دوم آنکه دوخت ریشه در اطراف پارچه پرچم با رنگ مناسب نیز نقش مهمی را در چشم نوازی هرچه بیشتر پرچم چین ایفا می نماید.

پرچم رومیزی چین

چاپ پرچم

  استفاده از چاپ مناسب برای پرچم تاثیر فراوانی در افزایش زیبایی آن و به ویژه جلب توجه ناظران دارد.  چاپ پرچم رو میزی چین دارای انواع متنوعی است نظیر:

چاپ دیجیتال

چاپ دیجیتال به روزترین و مدرنترین نوع چاپ در صنعت نساجی امروزی است. متد کار آن به این شکل است که طرح پرچم چین را بوسیله پرینتر های جوهر افشان رنگی بر روی پارچه پرچم حک می‌‌نمایند. 

چاپ سابلیمیشن

چاپ سابلیمیشن  نوعی  چاپ حرارتی است که قابلیت چاپ برروی هر نوع پارچه با ابعاد متفاوت (ابعاد کوچک و بزرگ) را دارا می‌باشد. 

چاپ لیزر

چاپ لیزری  از انواع چاپ دیجیتال می باشد. این نوع چاپ  قابلیت انجام کارهای چاپی بسیار کوچک و ظریف را با استفاده از انواع رنگ های متنوع و با کیفیت بالا دارا می‌باشد.

چاپ سیلک

 چاپ سیلک یک نوع چاپ قدیمی است. روش کار به این صورت است که طرح پرچم چین را روی یک توری انعکاس می‌دهند سپس رنگ را با کاردک و یا غلتک به روی پارچه انتقال می‌دهند.

 

شرکت تبلیغاتی نشانه ساز با دارا بودن امکانات مدرن  چاپ برای  پرچم رومیزی چین، آمادگی دارد سفارشات شما را با چاپ و زمان مناسب انجا م دهد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟