۰۹۱۲-۲۴۸۸۸۷۴

۰۲۱-۸۸۸۴۲۳۰۰ ۰۲۱-۸۸۸۴۳۲۰۰

۷۵۳ ۶۳ ۶۴ -۰۹۹۰

پرچم رومیزی ایران

                                                                     سرآغاز

پرچم ایران از سه‌رنگ ( سبز، سفیذ و قرمز) تشکیل شده است . این سه رنگ به صورت سه نوار افقی و هم اندازه در سطح پارچه پرچم گسترده شده‌اند. 22 کلمه (الله اکبر) با رنگ سفید در قسمت لبه بالای نوار قرمز رنگ و حاشیه پایین  نوار سبز رنگ ، به نشانه پیروزی انقلاب اسلامی در روز 22 بهمن ماه سال 1357 ،  نقش بسته است. نماد جمهوری اسلامی ایران نیز که واژه مقدس (الله) می باشد در قسمت وسط رنگ سفید ویا در قسمت  میانی پرچم درج شده است.

همانگونه که پرچم ایران نشان دهنده اقتدار ، اتحاد و صلابت ملت ایران است ، در همه جای ایران  و به اشکال مختلف به نمایش در می‌آید. نظیر: پرچم رومیزی، پرچم تشریفات، پرچم اهتزازو…

پرچم رومیزی ایران

پایه پرچم رومیزی ایران

یکی از اجزای مهم در پرچم‌ ایران پایه  آن می‌باشد. نمونه هایی از انواع پایه پرچم  ایران عبارتنداز:

برای راهنمایی و سفارش با شماره تلفن های 02188842300 و 02188843200 تماس بگیرید.

پرچم رومیزی ایران

پایه چوبی یا خاتم

 پرچم رومیزی ایران از وزن سبکی برخوردار می باشد و برای پایه آن می‌توانیم از چوب نیز استفاده کنیم. و برای زیبای بیشتر پرچم ایران این چوبها می‌توانند با خاتم روکش شوند. 

پرچم رومیزی ایران

پایه استیل

 از بادوامترین پایه‌های پرچم رومیزی ایران، پایه از جنس استیل است.  این نوع پایه‌ها به اشکال مختلف نظیر دایره  می‌ باشند. پایه استیل  به صورت دو شاخه نیز قابلیت ساخت دارد.

پرچم رومیزی ایران

پایه سنگی

یکی از مدرنترین پایه های پرچم رومیزی ایران پایه از متریال سنگی است.  معمولا” این پایه ها را دایره شکل با قطرکم می‌سازند. وزن سنگ  با وزن پرچم ایران در تناسب می‌باشد.

پرچم رومیزی ایران

پایه تی (T)

یک مدل از پایه های پرچم رومیزی ایران  و برای استفاده از دو پرچم از پایه ‎های فانتزی که معروف به پایه T و از جنس استیل می‌باشند مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پرچم رومیزی ایران

پایه ال (L)

یکی از دیگر از  پایه های فانتزی پرچم رومیزی ایران پایه L می باشد که از جنس استیل تولید می‌شوند. این نوع پایه طرفداران خاص خود رادارد.

پرچم خودرو

پرچم خودرو

برای جابجایی یک مسئول ، مناسبترین  حالت استفاده از پرچم ایران روی خودرو است.  پایه پرچم ماشین می‌تواند با گیره مخصوصی به  قسمت های مختلف ماشین وصل شود.

پارچه وریشه پرچم ایران

برای ساخت پرچم رومیزی  ایران همیشه باید دو نکته  را سرلوحه کار خود قرار دهیم اولا”  پرچم ایران باید بطور دائم از جلوه و زیبایی بالایی برخوردار باشد تا توجه بینندگان خودرا  به خود جلب نماید. معمولا برای تحقق این امر برای ساخت  پرچم رومیزی  ایران  از پارچه‌هایی از جنس ساتن آمریکایی، مخمل و لمینت استفاده می‌نمایند. ثانیا” دوخت ریشه در اطراف پارچه پرچم ایران با رنگ مناسب نیز نقش مهمی را در زیبایی پرچم ایفا می نماید.

پرچم رومیزی ایران

چاپ پرچم

برای افزایش جلوه و زیبایی پرچم ایران  استفاده از چاپ مناسب می تواند تاثیر زیادی در توجه بینندگان داشته باشد. شرکت تبلیغاتی نشانه ساز با دارا بودن امکانات مدرن  چاپ برای  پرچم ایران، آمادگی دارد سفارشات شما را با کیفیت و زمان مناسب انجا م دهد.

پرچم رومیزی ایران

چاپ دیجیتال

چاپ دیجیتال جدید ترین نوع چاپ در صنعت نساجی است . روش کار آن به این صورت است که طرح پرچم ایران را بوسیله پرینتر های جوهر افشان روی پارچه پرچم چاپ می‌کنند. 

پرچم رومیزی ایران

چاپ سابلیمیشن

چاپ سابلیمیشن از مدل هایی چاپ حرارتی است و قابلیت استفاده برروی هر نوع پارچه با ابعاد متفاوت (ابعاد کوچک و بزرگ) را دارا می‌باشد. 

پرچم رومیزی ایران

چاپ لیزر

چاپ لیزری  یکی از انواع چاپ دیجیتال می باشد. این نوع چاپ  قابلیت انجام کارهای بسیار کوچک را با استفاده از انواع رنگ و با کیفیت بالا دارا می‌باشد.

پرچم رومیزی

چاپ سیلک

 چاپ سیلک یک نوع چاپ قدیمی است. طرح پرچم ایران روی یک توری انعکاس می‌دهند سپس رنگ را با کاردک ویا غلتک به روی پارچه منتقل می‌کنند.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟