۰۹۱۲-۲۴۸۸۸۷۴

۰۲۱-۸۸۸۴۲۳۰۰ ۰۲۱-۸۸۸۴۳۲۰۰

۷۵۳ ۶۳ ۶۴ -۰۹۹۰

پرچم تشریفات چین

مقدمه

کشور جمهوری خلق چین کشوری  مستقل می‌باشد  که صرفا” دارای یک حزب بوده و تحت رهبری حزب کمونیست چین اداره می‌شود.  جمعیت این کشور آسیای شرقی در آخرین سرشماری تعداد 1403790000 نفر بوده است. پرچم کشور چین   اولین بار درسال ۱۹۴۹ میلادی  رسمیت پیدا کرد. سطح این پرچم به رنگ قرمز بوده است ودر گوشه سمت چپ و بالای پارچه آن یک ستاره بزرگ در میان و چهار ستاره کوچک در اطراف آن نقش بسته است.

هرکدام از رنگ‌های این پرچم نشانگر واقعه‌ای تاریخی و مهم است. رنگ قرمز نشانه انقلاب مردم چین و پنج ستاره طلایی  به منزله وحدت مردم چین  است.

برای سفارش ساخت انواع پرچم تشریفات چین با شرکت نشانه ساز ویا شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید:

      02188842300 و 02188843200 

پرچم تشریفات چین

پایه پرچم تشریفات‌ چین

  ازقسمت‌های اصلی پرچم تشریفات پایه آن می‌باشد که از یک طرف در ایستاده و قائم نگه داشتن و از طرف دیگر درارائه نمایی زیبا و شکیل نقش بسیار مهمی را بازی می‌کند.

پایه پرچم تشریفات دارای اشکال متنوعی می‌باشد ولی به طور کلی به دو دسته تقسیم می‌شوند” با عنوان پایه‌های خورشیدی( گرد) و پایه‌های پنجه شیری (سه پایه و چهارپایه)

پایه پنجه شیری پرچم تشریفات چین

پایه پنجه شیری پرچم

  پایه پرچم پنجه شیری دارای دو مدل سه و چهار پایه می‌باشد. غالبا”این  پایه ها از جنس چدن یا برنج ساخته شده و دارای دو رنگ نقره‌ای و طلایی می‌باشند. این نوع پایه از سطح اتکای بالایی با زمین برخوردار هستند.

پایه خورشیدی پرچم تشریفات چین

پایه خورشیدی پرچم

 نوع دیگر پایه پرچم تشریفات چین، پایه خورشیدی است. این نوع پایه‌ها نیز معمولا”از جنس چدن و یا برنج در دو رنگ نقره‌ای و طلایی ساخته می‌شوند. شکل دایره این پایه‌ها باعث می‌شود به طور ثابت در هرمحلی قرار بگیرند.

پارچه و ریشه پرچم

پارچه پرچم تشریفات

نوع و جنس پارچه در جلوه بصری و زیبایی هر مدل پرچم تاثیر زیادی دارد. به همین دلایل  در  ساخت پرچم تشریفات‌ چین، معمولا” از پارچه هایی از جنس لمینت، ساتن آمریکایی، مخمل و جیر استفاده می‌کنند که علاوه بر زیبایی دارای مقاومت مناسب نیز می‌باشند. 

 

ریشه پرچم تشریفات

ریشه پرچم نیز مشابه  پارچه تاثیر فراوانی در شکل زیبای ظاهری پرچم تشریفات دارد.  ریشه‌ها علاوه بر سایزبندیهای بزرگ، کوچک، پهن و نازک دارای رنگ‌ بندی متنوع نیز بوده و در بازاز به دو نوع یک لا و دو لا موجود است که می توان تهیه و مورد استفاده قرار داد. 

چاپ پرچم تشریفات‌ چین

چاپ برروی پرچم تشریفات‌ چین دارای انواع مختلفی است که به طور کلی  با سه نوع چاپ اصلی صورت می‌گیرد، که عبارتند:

از چاپ لیزری، چاپ دیجیتال و چاپ سیلک(سیلک اسکرین)

 

چاپ دیجیتال پرچم تشریفات چین

 چاپ دیجیتال:

چاپ دیجیتال مدرنترین و کاملترین متد چاپ در دنیا به شمار می‌آید. بوسیله چاپ‌دیجیتال امکان چاپ سریع را برای تعداد تقاضای کم  فراهم می‌کند و امکان تغییر طرح و محتویات آن در هر نوبت چاپ را امکان پذیر‌می‌سازد.

چاپ لیزر پرچم تشریفات چین

 چاپ لیزری:

چاپ لیزری نوعی چاپ پیشرفته با سرعت بسیار زیاد می‌باشد.  اطلاعات و تصاویر موجود در پرچم چین و یا هرگونه درخواست‌های چاپی را با دقت فراوان برروی پارچه، کاغذ، فلز، چوب و … حک می‌نماید.

چاپ سیلک پرچم تشریفات چین

 چاپ سیلک اسکرین:

 از روشهای چاپ نسبتا قدیمی است و در مقایسه با چاپ های امروزی و پیشرفته، از دقت کمتری برخوردار می‌باشد. همه فرآیند انجام کار آن به صورت دستی و سنتی انجام‌می‌گیرد.چاپ‌پفکی یک نوع چاپ سیلک‌ می‌باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟