۰۹۱۲-۲۴۸۸۸۷۴

۰۲۱-۸۸۸۴۲۳۰۰ ۰۲۱-۸۸۸۴۳۲۰۰

۷۵۳ ۶۳ ۶۴ -۰۹۹۰

پرچم تشریفات و رومیزی سوریه

کشور جمهوری عربی سوریه در غرب آسیا واقع شده است و شهر دمشق دومین شهر بزرگ و پایتخت آن محسوب می شود. مساحت سوریه 185180 کیلومتر مربع می باشد و جمعیت این کشور بر اساس آخرین سرشماری صورت گرفته  بالغ بر 17538435 نفر بوده است، که از این تعداد در حدود 5 میلیون نفر در شهر دمشق ساکن هستند.

حکومت سوریه حزب سوسیالیست بعث است. از نظر مذهبی، کل مردم سوریه به چهار دسته تقسیم می شوند که: 74 درصد سنی، 13 درصد شیعه، 10 درصد مسیحی و 3 درصد دروزی می باشند.

از سال 1980 میلادی پرچم رسمی کشور سوریه تغییر و به شکل امروزی مورد استفاده قرار گرفت. این پرچم شامل سه نوار افقی رنگی است که به ترتیب از بالا به رنگ قرمز، زیر آن سفید و سپس نوار سیاه رنگ قرار گرفته، در ضمن دو ستاره سبز رنگ پنج پر در وسط رنگ سفید قرار گرفته است.

پرچم تشریفات و رومیزی سوریه

شرکت های تبلیغاتی در ایران معمولا” پرچم تبلیغاتی سوریه را به صورت پرچم تشریفات و رومیزی سوریه تهیه و ارائه می نمایند.

پرچم رومیزی سوریه

 پرچم رو میزی دارای چهار قسمت اصلی شامل: چاپ روی پارچه، پارچه، ریشه و پایه پرچم می باشد.

چاپ بر روی پرچم: از آنجاییکه پرچم رو میزی سوریه باید دارای زیبایی خیره کننده ای باشد لذا نوع چاپی که قرار است برروی پارچه آن زده شود دارای اهمیت بالایی است و معمولا” این خواسته از سوی سازندگان پرچم رومیزی و خریداران نیز مورد عنایت قرار می گیرد به همین دلیل چاپ های روی پرچم محدود بوده وبه سه نوع سیلک ، سابلیمیشن، لیزری و دیجیتال خلاصه می شود.

چاپ سیلک اسکرین از انواع چاپ های قدیمی می باشد که ابتدا طرح پرچم برروی توری انعکاس پیدا کرده و سپس رنگ مورد نظر را با استفاده از کاردک یا غلتک به پارچه انتقال می دهند.

سابلیمیشن نوعی چاپ حرارتی است که طرح مورد نظر را بوسیله حرارت برروی پارچه چاپ می نمایند.

لیزر یک نوع چاپ دیجیتالی و با کیفیت می باشد که به وسیله آن  انجام امور چاپی خیلی ظریف و کوچک را با استفاده از رنگ های متنوع می توان به سرانجام رساند. 

دیجیتال از چاپ های مدرن و جدید می باشد که با استفاده از پرینترهای رنگی طرح پرچم سوریه را برروی پارچه حک می کنند.

پارچه پرچم رومیزی: پارچه پرچم رو میزی همانند سه رکن اصلی دیگر دارای اهمیت و ارزش بسزایی در زیبایی پرچم رو میزی به خود اختصاص می دهد به طریکه هرچقدر عوامل دیگر مناسب انتخاب شوند ولی در مقابل از یک نوع پارچه نامرغوب استفاده شود قائدتا” نتیجه مطلوب حاصل نخواهد شد. 

ریشه: درست است که برخی از پرچم های رومیزی بدون ریشه از زیبایی زیادی برخوردار هستند ولی جلوه ای که یک پرچم رو میزی ریشه دار دارد همیشه بهتر از آن می باشد.

پایه: نقش پایه پرچم به عنوان تکمیل کننده ساخت یک پرچم رومیزی اهمیت دارد چراکه در صورت اتمام مراحل قبل بدون در نظر گرفتن پایه به منزله این است که انگار کاری انجام نشده است و این امر اهمیت پایه پرچم رو میزی را چند برابر می کنند. 

انواع پایه پرچم رو میزی:

پایه طرح ال و تی از حروف لاتین: این نوع از پایه ها معمولا” از جنس فلز استیل ساخته می شوند و چون دارای شباهت کامل به دو حرف لاتینL وT  دارند به همین نام مشهور شده اند.

پایه سنگی: همانطوری که از اسم این پایه مشخص است ،جنس آن از سنگ دارای وزن و ابعاد کم و شکل ظاهری مدور و چهار گوش می تواند داشته باشد.

پایه استیل: جنس این پایه از استیل بوده و معمولا” به شکل دایره ساخته می شوند.

پایه چوبی: چون وزن پرچم رومیزی کم است لذا از چوب نیز به عنوان پایه می تواند مورد استفاده قرار گیرد چوب نیز مانند سنگ به کل دایره و چهارگوش قابل بهره برداری است.   

 

پرچم رومیزی سوریه
پرچم رومیزی سوریه
پرچم رومیزی سوریه

پرچم تشریفات سوریه

پرچم تشریفات سوریه نیز همانند پرچم رو میزی از چهار رکن اصلی( چاپ پرچم، پارچه پرچم، ریشه پرچم و پایه پرچم) تشکیل شده است، که  هرکدام از این ارکان دارای اهمیت بالایی هستند.

چاپ پرچم: چاپ  دارای انواع زیادی است اما مهمترین آنها که برای چاپ پرچم تشریفات مورد استفاده قرار می گیرند شامل:

چاپ دیجیتال که از کارآمدترین نوع چاپ در حال حاضر در دنیای تبلیغات است. از مزایای این چاپ می توان به  چاپ سریع و  تغییر طرح مورد نظر به همراه محتویات آن اشاره کرد. 

چاپ لیزری از انواع چاپ های  پیشرفته است. از مزایای این نوع چاپ می توان به سرعت بالا و چاپ هرگونه اطلاعات متنی و تصویری با دقت بسیار زیاد برروی  فلز ، چوب،پارچه، کاغذ و… اشاره نمود.

 چاپ سیلک اسکرین از روش های چاپ قدیمی است و در مقایسه با چاپ های دیجیتال و پیشرفته، از ظرافت کمتری برخوردار می باشد. در این نوع چاپ همه مراحل انجام کار  به صورت  سنتی انجام‌ می‌گیرد. چاپ پفکی معروفترین آنها می باشد.

پارچه پرچم:  پارچه از حساسترین قسمت های پرچم تشریفات است، علت آن این است که پارچه پرچم می باشد که می تواند جلوه و زیبایی خیره کننده ای به پرچم بده،د لذا اگر پارچه از جنس و مرغوبیت پایینی برخوردار باشد این زیبایی دیده نخواهد شد.    به همین دلایل  در  ساخت پرچم تشریفات‌ عراق، سعی شده است از پارچه های   مخمل،لمینت، ساتن آمریکایی و جیر استفاده نمایند. این پارچه ها علاوه بر زیبایی از مقاومت خوبی نیز برخوردار می‌باشند. 

ریشه پرچم : ریشه پرچم نیز مانند پارچه در نمایش ظاهری پرچم تشریفات نقش مهمی را ایفا می کند. از مزایای ریشه ها می توان به تعداد بالای رنگ بندی و سایز بندی های متنوع اشاره نمود. ریشه‌ها به دو صورت تک لا و دولا و در اندازه های بزرگ، کوچک، پهن و نازک  موجود می باشند.

پایه پرچم: پایه پرچم تشریفات به صورت دو مدل پنجه شیری و خورشیدی ساخته  می شوند. این پایه ها  معمولا” از جنس چدن یا برنج وبه رنگ های طلایی و نقره ای تولید می‌شوند. 

از مزایای پایه های مزبور می توان به وزن مناسب و سطح اتکای بالا و ارتفاع استاندارد آنها ،  اشاره کرد. به دلایل مزبور این پایه ها به راحتی روی زمین قرار می گیرند و در مقابل باد و تکان های ناگهانی حرکت نکرده و به هیچ وجه نمی افتند.

 

پرچم تشریفات سوریه
پرچم تشریفات سوریه
پرچم تشریفات و رومیزی سوریه

قیمت

تعیین و برآورد قیمت پرچم تشریفات و رومیزی سوریه متاثر از عوامل متعددی است که مهمترین آنها عبارتند از:

بی تردید نوع و کیفیت ارکان اصلی پرچم شامل پایه، پارچه،ریشه و چاپ پرچم به طور ریشه ای در افزایش و یا کاهش قیمت پرچم اثر دارند. در صورتی که تمام و یا هرکدام از آنها از کیفیت بالاتری برخوردار باشند مسلما” تاثیر بسزایی در قیمت پرچم خواهند گذاشت.

به غیر از عوامل مذکور عوامل دیگری نظیر: تیراژ و تعداد پرچم های مورد درخواست مشتری نیز در قیمت دخیل می باشد و هرچقدر این تعداد بیشتر باشد قیمت تمام شده آن کاهش یافته و فروش آن ارزانتر می باشد.

اندازه و ابعاد پرچم مورد نظر مشتری نیز در قیمت آن تاثیر می گذارد به طوریکه قیمت با ابعاد پرچم رابطه مستقیم دارد. 

برای طراحی و سفارش ساخت انواع پرچم تشریفات و رومیزی سوریه با شرکت نشانه ساز تماس بگیرید:

02188842300

02188843200

09122488874

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟