۰۹۱۲-۲۴۸۸۸۷۴

۰۲۱-۸۸۸۴۲۳۰۰ ۰۲۱-۸۸۸۴۳۲۰۰

۷۵۳ ۶۳ ۶۴ -۰۹۹۰

پرچم تشریفات و رومیزی روسیه

کشور روسیه با نام رسمی فدراسیون روسیه شناخته می شود. روسیه پهناورترین کشور در جهان می باشد که  به دوبخش آسیایی  و اروپایی تقسیم شده است. این کشوردر حدود 145میلیون نفر جمعیت دارد که 23 درصد این جمعیت در بخش آسیایی و 77 درصد در بخش اروپایی ساکن هستند. زبان رسمی آن روسی و دارای حکومت جمهوری فدرال می باشد .بر اساس آخرین ارزیابی که در مورد دین و مذهب از مردم روسیه صورت گرفته است، دین و مذهب بیش از 41 درصد مردم روسیه ارتدکس روسی می باشد.

پرچم رسمی روسیه دارای سه نوار افقی به رنگ های سفید در قسمت بالا، آبی در قسمت وسط و قرمز در قسمت پایین می باشد. این پرچم ازسال 1696 میلادی به عنوان پرچم رسمی این کشور تعیین شده است.

شرکت های تبلیغاتی پرچم های تبلیغاتی روسیه را به صورت پرچم تشریفات و رومیزی روسیه ارائه می نمایند.

پرچم تشریفات و رومیزی روسیه

پرچم تشریفات روسیه

پرچم تشریفات روسیه  از چهار قسمت اساسی (( پایه و میله پرچم)،چاپ پرچم، پارچه پرچم و ریشه پرچم ) تشکیل شده است، که  هرکدام از آنها دارای اهمیت بالایی هستند.

چاپ پرچم: چاپ  انواع متنوع و فراوانی دارد اما مناسبترین آنها که برای چاپ برروی پرچم تشریفات استفاده می شود شامل:

چاپ دیجیتال که در حال حاضر از جدیدترین نوع چاپ در دنیای تبلیغات است. از محاسن این نوع چاپ می توان به  چاپ سریع و توانایی تسریع در تغییر طرح  به همراه محتویات آن، اشاره کرد. 

چاپ لیزری از انواع چاپ های  مدرن است. از مزایای این نوع چاپ می توان به سرعت بالا و چاپ با دقت و ظرافت بالای هرگونه اطلاعات متنی و تصویری برروی چوب، فلز ، پارچه، کاغذ و… اشاره نمود.

 چاپ سیلک اسکرین از انواع چاپ های قدیمی است و در مقایسه با چاپ های دیجیتال و پیشرفته، از دقت و ظرافت پایینی برخوردار است. در این نوع چاپ همه مراحل انجام کار  به صورت  سنتی انجام‌ می‌گیرد. چاپ پفکی معروفترین نوع آن می باشد.

پارچه پرچم:  پارچه از حساسترین قسمت های پرچم تشریفات است، علت آن این است که پارچه پرچم  می تواند جلوه و زیبایی خیره کننده ای به پرچم بدهد، لذا اگر پارچه از جنس و مرغوبیت متوسط و پایینی برخوردار باشد این زیبایی به چشم نخواهد آمد. به همین دلایل  در  ساخت پرچم تشریفات‌ روسیه، سعی شده است از پارچه های  لمینت، مخمل، ساتن آمریکایی و جیر استفاده نمایند. این پارچه ها علاوه بر زیبایی از مقاومت خوبی نیز در برابر عوامل طبیعی برخوردار می‌باشند. 

ریشه پرچم : ریشه پرچم نیز مثل پارچه در نمایش ظاهری پرچم تشریفات نقش بسزایی را ایفا می کند. از مزایای ریشه ها می توان به تعداد بالای رنگ بندی و سایز بندی های متنوع اشاره نمود. ریشه‌ها به دو صورت تک لا و دولا و در اندازه های  کوچک، بزرگ، نازک و پهن در بازار  موجود می باشند.

پایه و میله پرچم: پایه پرچم تشریفات به صورت دو مدل خورشیدی و پنجه شیری طراحی و تولید می شوند. این پایه ها  غالبا” از جنس   برنج یا چدن می باشند و به رنگ های طلایی و نقره ای ساخته می شوند. این پایه بوسیله میله ای که معمولا از جنس استیل است به پارچه(پرچم) متصل می شوند . 

از مزایای پایه های مزبور می توان به وزن مناسب با سطح اتکای بالا و ارتفاع استاندارد آنها ،  اشاره کرد. به همین دلایل این پایه ها به راحتی روی زمین قرار می گیرند و در مقابل باد و تکان های ناگهانی حرکت نکرده و به هیچ وجه واژگون نمی شوند.

 

پرچم تشریفات روسیه
پرچم تشریفات روسیه

پرچم رو میزی روسیه

 پرچم رو میزی روسیه نیز شامل چهار قسمت اصلی پارچه، چاپ روی پارچه، پارچه، ریشه و (پایه و میله پرچم) می باشد.

پارچه : پارچه پرچم رو میزی همانند سه رکن اصلی دیگر در زیبایی پرچم از اهمیت و ارزش بالایی برخوردار است به طوری که هرچقدر عوامل دیگر مناسب انتخاب شوند ولی در مقابل از یک نوع پارچه نا مرغوب و نا مناسب استفاده شود قائدتا” نتیجه مطلوبی به دست نخواهد آمد. 

چاپ : در صورتیکه خواسته باشیم پرچم رو میزی روسیه جلوه و زیبایی خیره کننده ای داشته باشد لذا نوع چاپی که بر روی پارچه آن زده می شود از اهمیت بالایی برخوردار می باشد، و معمولا” این خواسته از سوی سازندگان پرچم رومیزی و خریداران نیز مورد عنایت قرار می گیرد به همین دلیل چاپ های روی پرچم دارای محدودیت بوده و به چهار نوع دیجیتال، سیلک، سابلیمیشن و لیزری  ختم می شود.

لیزر یک نوع چاپ دیجیتالی و با کیفیت می باشد که به وسیله آن  انجام امور چاپی خیلی ظریف و کوچک را با استفاده از رنگ های متنوع می توان به سرانجام رساند. 

دیجیتال از چاپ های مدرن و جدید می باشد که با استفاده از پرینترهای رنگی طرح پرچم روسیه را برروی پارچه حک می کنند.

چاپ سیلک که به آن سیلک اسکرین نیز گفته می شود  از انواع چاپ هایی است که در سالیان گذشته شناخته شده است دراین نوع چاپ ابتدا طرح پرچم برروی پارچه توری نمایش داده می شود و سپس رنگ و ماده رنگی مورد نظر را با استفاده از کاردک یا غلتک به پارچه منتقل می کنند.

سابلیمیشن از انواع ی چاپ حرارتی می باشد که روش کار در آن به این صورت است که  طرح مورد نظر بوسیله گرما برروی پارچه حک و چاپ می شود.

ریشه: درست است که برخی از پرچم های رومیزی بدون ریشه از زیبایی زیادی برخوردار هستند ولی جلوه ای که یک پرچم رو میزی ریشه دار دارد همیشه بهتر از آن می باشد.

پایه و میله پرچم:  پایه و میله پرچم به عنوان مکمل ساخت  پرچم رومیزی دارای اهمیت فراوانی است و در صورت اتمام سه قسمت قبل، جلوه گر آنها و نمایش زیبای شکل ظاهری بوسیله پایه و میله آن امکان پذیر خواهد بود. انواع آن شامل:

پایه سنگی: همانطوری که از اسم این پایه مشخص است ،جنس آن از سنگ دارای وزن و ابعاد کم و شکل ظاهری مدور و چهار گوش می تواند داشته باشد.

پایه استیل: جنس این پایه از استیل بوده و معمولا” به شکل دایره ساخته می شوند.

پایه چوبی: چون پرچم رومیزی سبک است لذا از چوب نیز می توان به عنوان پایه پرچم  استفاده کرد، چوب نیز مانند سنگ به شکل دایره و چهارگوش قابل بهره برداری است. 

پایه به شکل ال و تی از حروف انگلیسی: این نوع از پایه ها معمولا” از جنس فلز استیل ساخته می شوند و چون دارای شباهت کامل به دو حرف لاتین L وT  دارند به همین نام معروف شده و نامیده می شوند. 

 

پرچم رو میزی روسیه
پرچم رو میزی روسیه
پرچم رو میزی روسیه
پرچم رو میزی روسیه

قیمت و سفارش

قیمت پرچم تشریفات و رومیزی روسیه به متغیرهای مختلفی ارتباط دارد لذا پیشنهاد می شود قبل از هرگونه سفارشی از راهنماییهای مشاورین ما استفاده نمایید تا بتوانند پرچم هایی در شان مجالس و محلهای شما و با کیفیت عالی و قیمت مناسب به شما معرفی نمایند. علی ایحال افزایش و کاهش قیمت پرچم های تشریفات تابعه چهار عامل اصلی پایه و میله پرچم، پارچه ، ریشه و در نهایت چاپ برروی پرچم می باشد. همه این عوامل دارای کیفیت های پایین، متوسط و گران دارند که خریداران بسته به نوع استفاده (آیا پرچم درمحیطی عاری از هرگونه عواملی نظیر رطوبت، باد، باران و گرد و خاک نگهداری می شود ویا بالعکس) ، مکان قرارگیری پرچم(استفاده درمجالس داخلی یا بین المللی)، زمان مورد استفاده( استفاده از پرچم به  صورت موقت ویا دائم)، اهمیت آن (آیا  نیازمند جلب توجه زیاد مدعوین و مشتریان و نیز به عنوان نشانه اعتبار شرکت یا موسسه مورد نظر می باشد یا خیر؟) و… لذا برای ساخت پرچم تشریفات و رومیزی روسیه مناسب، توجه به همه این عوامل لازم و ضروری است و مسلما” دارای قیمت متفاوت می باشند.   

برای مشاوره و سفارش انواع پرچم تشریفات و رومیزی روسیه با ما تماس بگیرید:
02188842300
02188843200
09122488874
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟