۰۹۱۲-۲۴۸۸۸۷۴

۰۲۱-۸۸۸۴۲۳۰۰ ۰۲۱-۸۸۸۴۳۲۰۰

۷۵۳ ۶۳ ۶۴ -۰۹۹۰

پرچم تشریفات ترکیه

کشور ترکیه دارای نام رسمی جمهوری ترکیه است. این کشور یک کشور آسیایی و اروپایی است به طوری که قسمت اعظم آن در قاره آسیا قرارگرفته و قسمت کوچکی از آن نیز در قاره اروپا است. آنکارا دومین شهر بزرگ ترکیه و پایتخت آن می باشد. این کشور در حدود784 هزار کیلومترمربع وسعت داشته  و دارای 84 میلیون نفر جمعیت است. از نظر دینی تقریبا” 80 درصد مردم ترکیه سنی و بقیه علوی هستند، با این حال ترکیه دارای حکومت لائیک است. ترکیب قومی این کشور نیز به گونه ای است که حدود 72 درصد ترک، 18 درصد کرد بوده و الباقی را باشندگان قومی تشکیل می دهند. زبان رسمی آن ترکی استانبولی بوده و واحد پولی این کشور لیر است.

پرچم ترکیه از رنگ پس زمینه ای  قرمز با منقوش ماه و ستاره پنج پر به رنگ سفید در آن تشکیل شده است.

پرچم تشریفات ترکیه

برای مشاوره و سفارش ساخت انواع پرچم تشریفات ترکیه با نشانه ساز  تماس بگیرید:

      02188842300 و 02188843200 

ساخت

قبل از طراحی و ساخت پرچم تشریفات ترکیه توجه و عنایت به دو نکته لازم و ضروری است که عبارتند از : محل قرار گرفتن پرچم: در صورتیکه پرچم در محیط خارجی و فضای باز قرار گیرد به لحاظ اینکه تحت تاثیر عوامل طبیعی نظیر باد، باران ، نورآفتاب، گرد و غبار و… قرار دارد لذا جنس و متریال ارکان اصلی پرچم تشریفات( پایه، میله، پارچه، نوع چاپ و ریشه) در مقایسه با پرچمی که در محیط درونی قرار می گیرد تفاوت خواهد داشت. مدت زمان نگهداری : زمان نگهداری پرچم تشریفات نیز از نکاتی است که حتما” باید به آن توجه شود چراکه اگر این پرچم بخواهد برا ی مدت زمان طولانی نگهداری شود مسلما” نوع پارچه و چاپ آن متفاوت خواهد بود.

علی ایحال برای ساخت پرچم تشریفات ترکیه ابتدا می بایست پایه و میله پرچم (پایه معمولا”دارای چهار نوع خورشیدی، پنجه شیری، استیل و سنگی است و جنس میله اغلب از استیل است) انتخاب و مشخص می شود سپس بر اساس ارتفاع و ضخامت میله آن پارچه پرچم برش داده شده (جنس پارچه معمولا”از مخمل، لمینت، جیرو ساتن آمریکایی است) و برای دوخت و چاپ ( چاپ دارای انواع مختلفی نظیر سیلک، دیجیتال ، لیزری، برجسته می باشد) شکل پرچم ترکیه آماده می شود.

قیمت

قبل از سفارش و خرید پرچم تشریفات پیشنهاد می گردد از مشاوره رایگان و راهنماییهای کارشناسان گروه تولیدی نشانه ساز بهره مند شده تا بتوانید با دید باز نسبت به خرید خود کرده تا متضرر نشوید. به طور کلی ، پرچم های تشریفات با توجه به کیفیت جنس و کمیت هریک از اجزای پرچم تشریفات مورد قیمت گذاری قرار می گیرند. عوامل کلیدی که در قیمت پرچم دخیل می باشند، شامل: جنس و کیفیت پارچه و ریشه: اگر برای ساخت پرچم تشریفات از پارچه های گران قیمت و یا ارزان قیمت استفاده شود موجب افزایش و کاهش قیمت پرچم می شود. نوع دوخت: قیمت دوخت پرچم باتوجه به نوع دوخت که دستی باشد یا دستگاهی، مدل دار باشد یا ساده و… در قیمت آن موثر است. کیفیت و نوع چاپ: چاپ پرچم نیز از عوامل تاثیر گذار در قیمت آن است و اگر از چاپ های پیشرفته امروزی و برجسته استفاده شود مسلما” قیمت آن بالاتر خواهد بود. نوع وجنس پایه و جنس میله: معمولا” پایه هارا از چدن و میله آن را از استیل می سازند، اگر مشتری برای پایه و میله پرچم جنس و متریال دیگری مد نظر داشته باشد قطعا” در قیمت آن تاثیر دارد.  تعداد مورد تقاضا: تعداد درخواست نیز از عواملی است که در صورت افزایش و یا کاهش آن موجب تاثیر در قیمت خواهد شد.

پرچم تشریفات ترکیه
پرچم تشریفات ترکیه
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟