۰۹۱۲-۲۴۸۸۸۷۴

۰۲۱-۸۸۸۴۲۳۰۰ ۰۲۱-۸۸۸۴۳۲۰۰

۷۵۳ ۶۳ ۶۴ -۰۹۹۰

لوح تقدیر چوبی

لوح تقدیر از زمانهای قدیم و برای قدردانی از افراد مسئولیت پذیر و موفق استفاده می‌شده است. به عبارت دیگر، به منظور سپاسگذاری و جبران قسمتی  از خدمات ارزشمند و فعالیتهای پرسنل یک موسسه/شرکت/ سازمان و ….  لوح تقدیرارائه می‌گردد.

لوح تقدیر همچنین نمادی گرانمایه و ماندگاراست که بیانگر تلاش‌ها و نکات برجسته ذینفعان می‌باشد.

لوح تقدیر دارای انواع متنوعی می‌باشد، که در این مجال کوتاه قصد داریم مطالبی در مورد نحوه ساخت و قیمت لوح تقدیر چوبی بیان نماییم.

شرکت تبلیغاتی نشانه ساز آمادگی دارد علاوه بر ساخت لوح های تقدیر چوبی، سایر لوح های تقدیر و تقدیرنامه ها را در انواع و مدلهای گونا گون و متنوع دیگر را نیز تولید نماید.نظیر: لوح های تقدیر برنجی، استیل، آلومینیوم، پلکسی، مولتی استایل، کاغذی،کاشی و سنگی
لوح تقدیر چوبی

برای سفارش و ساخت انواع لوح تقدیر با  شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید:

         02188842300

         02188843200 

        09122488874

لوح تقدیر چوبی

ساخت

لوح های تقدیر چوبی یکی از زیباترین مدل های لوح های تقدیر است. این گونه الواح همانطوری که از اسمشان مشخص می‌باشد از جنس چوب ساخته می‌شوند. چوب مورد استفاده معمولا” از جنس MDF می‌باشد، ولی در برخی اوقات از تخته ،فیبرو سایر انواع چوب نیز استفاده می‌گردد. به زبان ساده فرآیند کار ساخت این نوع لوح تقدیر با توجه به تنوع زیادی که دارند متفاوت می‌باشد.  در این قسمت برای آشنایی مشتریان گرامی  لازم است در مورد نحوه تولید هرکدام از آنها مطالبی را بیان نماییم.

ابتدا جنس چوب مورد نظر انتخاب شده و  شکل ظاهری آن براساس درخواست مشتری طراحی می‌گردد. سپس اقدام به چاپ متن لوح تقدیر(‌از قبل تهیه شده‌است) برروی چوب مورد می‌گردد.

لازم به ذکر است که چاپ برروی چوب به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم انجام می‌گیرد. 

در روش مستقیم با استفاده از دستگاه‌های مختلف( نظیر فلت بد، لیزر، سی ان سی،چاپ سیلک، هویه و …) متن، تصویر و یا لوگوی مورد نظر شرکت یا موسسه را مستقیما” برروی چوب چاپ و حک نمایند.

 در روش غیر مستقیم چاپ به این شکل عمل می‌شود که متن،  نوشته، تصویر و لوگوی درخواستی شرکت یا سازمان را ابتدا روی کاغذ لمینت، وینیل و … چاپ می‌گردد و سپس بر روی چوب لوح تقدیر چسبانده می‌شوند. 

71

قیمت

 بهای لوح‌های تقدیر چوبی به عوامل گوناگونی ارتباط دارد که مهمترین این عوامل عبارتنداز: نوع چوب مورد استفاده، طرح و مدل لوح، جنس جعبه لوح، روش چاپ ،نوع قاب لوح، تعداد مورد درخواست، ابعاد لوح تقدیر، تعداد رنگ و… بستگی دارد.

در صورتیکه  مشتریان گرامی تمایل داشته باشند از متریال‌ها و  مواد دیگری استفاده گردد، مسلما”هزینه آن‌ تغییر می کند. لذا برای اطلاع از کم و کیف قیمت آن با شرکت نشانه ساز تماس بگیرید. همکاران ما با توجه به نوع درخواست شما هزینه آن را  محاسبه  و خدمت شما اعلام می‌نمایند. 

همانگونه که عنوان گردید یکی دیگر از عوامل موثر  در تعیین قیمت لوح تقدیر چوبی  ابعاد آن است. قیمت لوح با توجه به اندازه آن نیز تغییر می نماید. 

جعبه لوح نیز از عوامل تاثیر گذار دیگری است که هزینه بر می‌باشد و در صورتیکه لوح تقدیر برای قرارگرفتن روی دیوار طراحی شود مسلما” هزینه جعبه از آن کسر می‌گردد.  

روش چاپ لوح را می‌توان از هزینه بر ترین عواملی دانست که اثر بسزایی در قیمت آن دارد چرا که  روش سی ان سی  جزء گرانترین نوع چاپ می‌باشد.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟