۰۹۱۲-۲۴۸۸۸۷۴

۰۲۱-۸۸۸۴۲۳۰۰ ۰۲۱-۸۸۸۴۳۲۰۰

۷۵۳ ۶۳ ۶۴ -۰۹۹۰

طریقه ساخت تندیس پلکسی

تندیس به مجسمه‌ای گفته می‌شود که در اکثر موارد به منظور پاسداشت یک شخصیت ویژه و ادبی، علمی، اجتماعی ، تاریخی ویا برای یادآوری یک واقعه و رخداد تاریخی و نیز در برخی موارد برای نمایش شمایل یک حیوان و شی ساخته می‌شود. با گذشت زمان تندیس ها از یک طرف به عنوان هدیه ای ماندگار ارائه می‌گردند. و از طرفی دیگر جایگاه تبلیغاتی ارزشمندی برای شرکتها و موسسات به شمار می‌روند وباعث رونق کسب و کارآنها شده‌اند.

در ادامه این مطالب می‌خواهیم توضیحاتی در مورد تندیس پلکسی و به طور کلی چگونگی و طریقه ساخت تندیس پلکسی ارائه دهیم. همانطور که اطلاع دارید تندیس ها به چند بخش کلی تقسیم می‌شوند. این بخش‌ها عبارتند از: تندیس حجمی یا فلزی، تندیس پلکسی گلس، تندیس کریستالی، تندیس چوبی و… ، همچنین در مطالب بعدی، توضیحاتی در خصوص تندیس آماده که  غالبا” از جنس پلکسی هستند  برای شما ارائه خواهیم داد.

طریقه ساخت تندیس پلکسی

شماره تماس: 02188842300،02188843200 و09122488874

قیمت

ازآنجاییکه تندیس‌های پلکسی گلس بخاطر قیمت مناسب و سفارشی بودن ، مورد توجه و درخواست  بیشتری نسبت به تندیس های کریستالی  دارند.  لذا در وضعیت فعلی در بازار، تندیس از جنس کریستال اصلا” مقرون به صرفه نیست و از طرفی برای تیراژهای بالا دارای کیفیت مناسب و جنبه بصری بهتری نسبت به تندیس های پلکسی را  دارا می باشند. از طرف دیگر در حال حاضردر بازار، تندیس‌های پلکسی با طراحی‌ها و اشکال متنوع و متریال‌های مختلف به وفور یافت می‌شوند و هر شخص حقیقی یا حقوقی با هرسلیقه‌ای می‌تواند سفارش ساخت تندیس نماید.

یکی از پرکاربردترین تندیس‌هایی که توسط شرکتهای تبلیغاتی ساخته می‌شوند، تندیس‌های پلکسی گلس هستند. این تندیس‌ها از ورقهای پلکسی‌گلس تولید می‌شوند. این ورق‌ها نوعی پلاستیک ضد آب هستند و دارای خصوصیت‌های زیادی می‌باشند که ازاصلی ترین این ویژگیها می‌توان به ضخامت ( از یک میلیمترتا پنجاه میلیمتر) و رنگهای متنوع (قرمز،آبی، سبز، زرد، سیاه، صورتی، بنفش وفیروزه ای ) آن اشاره نمود.

                

ساخت

 دراین قسمت طریقه ساخت تندیس پلکسی گلس توضیح داده می‌شود:

ابتدا طرح و شکل پیشنهادی برای تندیس تهیه و توسط مشتری تایید می‌شود. سپس توسط دستگاه لیزر و یا دستگاه تراش ابعاد و طرح پیشنهادی برش داده می‌شود و در صورت لزوم مونتاژکاری انجام می‌گردد.

در مرحله بعد و در صورت نیاز به چاپ، به قسمت چاپخانه شرکت نشانه ساز واگذار میگردد. در این قسمت طرح نهایی تایید شده توسط مشتری برروی تندیس چاپ ( سابلیمیشن) می‌شود.

 بعد از فرآیند چاپ بنا به درخواست مشتری اگر نیاز به درج اسم فرد و یا متن خاصی  برروی تندیس باشد، برای این کار می‌توان از استیل یا مولتی استایل(طرح استیل) استفاده نمود.

در مرحله نهایی و پس از رویت و تایید مشتری، محصول تکمیل شده به قسمت بسته‌بندی ارسال می شود. در این قسمت تندیس پلکسی پس از بسته بندی و قراردادن در جعبه های مخصوص آماده تحویل به مشتری می‌گردد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟