۰۹۱۲-۲۴۸۸۸۷۴

۰۲۱-۸۸۸۴۲۳۰۰ ۰۲۱-۸۸۸۴۳۲۰۰

۷۵۳ ۶۳ ۶۴ -۰۹۹۰

ساخت انواع پلاک صنعتی

پلاک دستگاه ( پلاک صنعتی) همان طوری که از نامشان پیدا و مشخص می باشد ، نوعی پلاک هستند . پلاک را در اغلب موارد می توان به عنوان شناسنامه کار ( حاوی اطلاعات دستگاهی می باشد) برای تجهیزات ، ماشین آلات اعم از ماشین آلات سبک و ماشین آلات سنگین و …. در نظر گرفت . با توجه به اینکه پلاک دستگاه ( پلاک صنعتی) ، معمولا در محیط هایی نصب می شوند که علاوه بر مقاوم بودن باید از عمر طولانی برخوردار باشند.
یکی از روش های تولید پلاک دستگاه ، روش اسید شویی می باشد که در این روش وبر اساس نیاز با حذف قسمت هایی از پلاک آن را به شکلی در می آورند که یک قسمت گود و قسمت دیگر برجسته باشد، یک روش بسیار قدیمی است که بیش از ۵۰۰ سال قدمت دارد و ابداع آن به قرن ۱۶ میلادی بر می گردد که این روش برای تزیین کلاه خودها و زره ها کاربرد داشته است . همچنین از روش اسید شویی در کارهای هنری نیز استفاده می شده است . بزرگ ترین و ماهرترین نقاش با روش اسید شویی در دنیای نقاشی ، رامبرانت بوده است که سبک اورا “نقاشی با قلم تیزا بی” نیز می گفته اند . در حال حاضر که با توجه به آشنا شدن با تاریخچه روش تولید پلاک فلزی و صنعتی از طریق اسید شوری ، به قدمت این روش نیز پی بردید . این طور به نظر می رسد که ، در طول این زمان طولانی روش جایگزینی برا ی ساخت پلاک فلزی ابداع شده باشد. لذا با رشد دنیای صنعت، امکان چاپ روی فلزات نیز مقدور گردید و با ابداع و اختراع دستگاه های صنعتی جدید و رنگ های شیمیایی خاص و کوره ای، امکان چاپ روی انواع ورق فلزی میسر شده است. به لطف ماشین آلات پیشرفته و پیروی از روش های جدید تولید در جهان، شما می توانید در گروه تبلیغاتی نشانه ساز بالاترین و بهترین کیفیت چاپ روی فلز را ببینید. تولید پلاک صنعتی رنگی، قبل از به کارگیری این روش امکان پذیر نبود و پلاک های فلزی رنگی و پلاک های صنعتی به صورت دستی تولید و رنگ می شدند. چاپ رنگی روی پلاک فلزی یک روش جدید است که با استقبال بسیاری نیز روبرو شده است .

طراحی، تولید و ساخت پلاک صنعتی

باتوجه به این که پلاک صنعتی بر روی چه نوع کالایی می خواهد نصب شود و ازچه متریال و موادی استفاده شود و یا چه مشخصاتی باید روی آن درج گردد و نیز برای طراحی و ساخت آن نیازمند دقت و ظرافت لازم و کافی می باشد .
با توجه به این موارد ، در اغلب مواقع طراحی ، تولید و ساخت پلاک صنعتی ( پلاک دستگاه) از پیچیدگی خاصی برخوردار می باشد که تیم متخصصین گروه تبلیغاتی نشانه ساز ضمن اشراف به همه موارد فوق و در اسرع وقت توانایی انجام سفارش مشتریان محترم را دارا می باشد. که در تصاویر زیر تعدادی از پلاک های صنعتی که توسط شرکت نشانه ساز تولید شده است را ملاحظه می فرمایید.

کاربرد پلاک صنعتی


متداول ترین کاربرد و استفاده از پلاک های صنعتی ( پلاک های دستگاه) ، جهت نصب در تجهیزات و ماشین آلات سبک و ماشین آلات سنگین نظیر کمپرسور ها ، موتور برق ها ، اتو مبیل ها ، لوازم خانگی ، تجهیزات پزشکی آسانسور و سایر دستگاه ها می باشد . این نوع پلاک به طور کلی حاوی اطلاعات دستگاهی است که بر روی آن نصب می گردد و مثلا در مورد تابلو برق ، اطلاعاتی نظیر نام تابلو ، شماره سریال ، درجه حفاظت ، و سال ساخت درج می گردد . پلاک دستگاه ( پلاک صنعتی ) معمولا از جنس پلاک استیل یا آلومینیوم  ساخته می شوند ، چرا که باید دارای عمر طولانی باشند و ضمنا در تماس با سایر اشیا و وسایل کلمات حک شده روی آنها به راحتی پاک نشود .


قیمت و سفارش پلاک صنعتی

 

با توجه به این که پلاک های دستگاه ( پلاک های صنعتی) از طرفی دارای تنوع زیاد و مختلفی می باشند واز طرف دیگر نوع جنس و متریال بکاررفته (طلا، نقره ، برنز و … ) از اهمیت فراوانی برخوردار می باشند ، در ضمن اندازه و ابعاد آن و نوع رنگ کاری نیز دارای اهمیت می باشند ، لذا همه این عوامل در تعیین قیمت برای طراحی ، تولید و ساخت پلاک دخیل می باشند .
گروه تبلیغاتی نشانه ساز با داشتن بیش از ۲۵ سال سابقه و تجربه طولانی در زمینه های تبلیغاتی و تولید پلاک های دستگاه ( پلاک های صنعتی) ، افتخار دارد که با در اختیار داشتن امکانات و تجهیزات گسترده و داشتن کارخانه ای بزرگ و مدرن ، به همراه کارکنان مجرب و کار آزموده آماده و مهیا برای قبول و ا نجام سفارش های متقاضیان عزیز و گرامی با نازل ترین قیمت و بالا ترین کیفیت و در اسرع وقت می باشد .
جهت مشاوره رایگان وسفارش ، طراحی و ساخت بج سینه، کاپ ورزشی و تندیس ورزشی با شماره های ۰۲۱۸۸۸۴۳۲۰۰ و ۰۲۱۸۸۸۴۲۳۰۰ تماس حاصل فرمایید . 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟