۰۹۱۲-۲۴۸۸۸۷۴

۰۲۱-۸۸۸۴۲۳۰۰ ۰۲۱-۸۸۸۴۳۲۰۰

۷۵۳ ۶۳ ۶۴ -۰۹۹۰

بج سینه فلزی

درمطلب قبلی به تاثیر نشان سینه در تبلیغات و برندینگ به توضیح بج سینه پرداختیم که بج سینه چیست و کاربرد آن کجاها است حال در این نوشته درباره بج سینه فلزی و فرآیند ساخت آن توضیحاتی ارایه میشود.

معمولا ابعاد نشان سینه ۲ در۲ سانتی متراست که بروی کت یا لباس نصب می شود و می توان این بج سینه نشان دهنده اسم افراد، نام شرکت ، حتی لوگو یا نوع فعایت یک موسسه یا افراد را داخل آن درج کرد.

اکنون می خواهیم به انواع بج سینه درگروه تولیدی نشانه ساز بپردازیم که بعد از گذشت ۳۰ سال تجربه کاریدر این زمینه توانسته تمامی روش ها در انواع گوناگون بج سینه را به مرحله تولید برسونه که انواع بج سینه عبارت اند از:

بج سینه فلزی ، بج سینه مولتی استایل ، بج سینه پلی استری

در مرحله اول بعد از سفارش مشتری نشانه ساز،برای تولید بج سینه ابتدا حتما لوگو و آرم شرکت طراحی شده باشد ،در طراحی لوگو یا آرم در قسمت طراحی و چاپ به این موضوع پرداختیم،لوگو ،آرمو هر مشخصات دیگری که نیاز باشه داخل بج سینه وجود داشته باشد رو به ما تحویل داده وسپس با چاپ کردن بر روی بر روی بج سینه ، فرآیند تکمیل شده و این ابزار تبلیغاتی می توان شرکت یا خود افراد را به مخاطبین خود معرفی کرد.

روش تولید بج در قسمت بالا از روش اسیدکاری استفاده شده است وما میتوانید بج سینه فلزی را علاوه بر روش اسیدکاری که بر روی برنج انجام می شود، می توان از فلز استیل و با روش برش لیزر استفاده کرد که در این روش می توان لوگو یاآرم شرکت را به صورت خود طرح در آورد که می توان از این روش برای تولید مارک فلزی هم استفاده کرد.

در ساخت بج سینه فلزی معمولا از روش اسید برش استفاده می شود که با این فرآیند می توان به دو صورت مات و براق این نوع بج ها رو تولید کرد.
این نوع بج ها را می توان با سه نوع آبکاری:طلا ، نقره ،برنز بنا به سلیقه مشتریان آبکاری کرد و به دست آن ها رسوند.

تجربه به ما ثابت کرده کرده که برای سفارش این محصول این نوع نشان سینه ها برای آقایان ترجیحا فلزی با آبکاری طلا استفاده می شود و برای بانوان اگر از آبکاری نقره ای استفاده شود ، جلوه بصری بهتری دارد و بهتر روی ذهن مخاطب خود تاثیر می گذارند.

 

 

بج سینه فلزی
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟