۰۹۱۲-۲۴۸۸۸۷۴

۰۲۱-۸۸۸۴۲۳۰۰ ۰۲۱-۸۸۸۴۳۲۰۰

۷۵۳ ۶۳ ۶۴ -۰۹۹۰

طراحی و تولید انواع مارک لباس

(cloth brand) مارک لباس
مارک لباس / لیبل پارچه ای / مارک چاپی همانند سایر ابزارهای اطلاع رسانی و تبلیغاتی با هدف برند سازی (نشان تجاری سازی) و نشان دادن و شناساندن محصولات و کالاها و یا خدمات یک فروشنده / فروشندگان به مشتریان و متمایز نمودن محصولات/ خدمات آن ها از سایر رقبا و فروشندگان ، به نوعی که باعث ایجاد ذ هنیت و افزایش وابستگی مشتریان نسبت به تجارت و محصول / خدمت فروشندگان گردیده به طوری که صرفا از یک برند خاص محصولات خود را تهیه نماید.
مارک لباس / لیبل پارچه ای/ مارک بافتی از یک طرف به لحاظ استفاده از جنس های با کیفیت ، از دوام و ماندگاری بسیار زیادی در برابر شستشو و نور دارند . از طرف دیگر جلوه ای زیبا به پوشاک و ا لبسه و… می بخشند . و همچنین علاوه بر موارد فوق ، از قابلیت دوخت بسیار آسان و راحت ، رنگ بندی های خاص ، تنوع زیاد و بدون محدودیت اتدازه و سایز بر خوردار می باشند .
با توجه به این خصوصیات برجسته ای که مارک پارجه ای/ لیبل پاچه ای دارا می باشد، باعث شده است که تولید کنندگان بزرگ و کوچک در حجم بسیار زیادی از تولیدات خود مانند پوشاک و البسه ( نظیر : فرش ، پالتو ، مانتو ، روسری ، چادر ، پیرا هن ، تی شرت ، شومیز،کیف و کفش و پوتین ، کلاه ، دستکش ، لباس بچگانه ، عروسک ، کارهای دستی و …) ، سرویس مبلمان ، سرویس آشپزخانه ، سرویس خواب از مارک پارجه ای/ لیبل لباس استفاده نمایند .
مارک چاپ همان طوری که عنوان گردید مارک چاپ نیز با هدف برندینگ ( نشان تجاری سازی) و نمایش اطلاعات لازم برای یک کالا/ خدمات است . وقتی فروشندگان یا تولیدکنندگان کالا/ خدمات ، محصول / خدماتی را تولید یا عرضه می نمایند، باید اطلاعات مربوط به کالا / خدمات مشخص باشند به عنوان مثال در صورتی که تولید کننده یک لباسی را عرضه می نماید اطلاعاتی نظیر : نام واحد تولید کننده / سایز لباس / جنس پارچه / ا لیاف به کاررفته و … را باید روی مارک لباس چاپ نماید. در واقع در حال حاضر با عنایت به تعدد و تنوع کالا و خد مات ، مشتریان و مراجعه کنندگان نیازمند می باشند به منظور انتخاب و خریدی مناسب ، اطلاعات زیادتری در مورد محصولی که خریداری می کنند داشته باشند .
تولید مارک چاپی / لیبل چاپی بر اساس نوع رنگ و مواد استفاده شده ، دارای تنوع بسیار زیادی می باشد. به طور معمول قیمت مارک چاپی با توجه به موارد استفاده ، شرایط لوگو( رنگ و طرح) و اطلاعاتی که باید روی مارک چاپ شود تعیین می شود. لذا قیمت آن در نوسان می باشد. به طور کلی قیمت مارک های چاپی /مارک ها / لیبل ها در مقایسه با سایر اقلام تبلیغاتی کمتر می باشد. جهت مزید اطلاع مشتریان گرامی ، برای تولید مارک چاپی محدودیت اندازه و طراحی و نوع جنس وجود ندارد ،
مارک چاپ همانند لیبل / مارک از تنوع بالایی برخوردار است و با توجه به متریال و موادی که تولید می شود نظیر: بافت یا چرم و … دارای انواع مختلفی است. مارک چاپی نیز همانند سایر انواع مارک/ لیبل برای لباس، پوشاک بچه ، کارهای دستی، تولید عروسک، صنایع دستی ، تولید فرش ،تولید پتو و مزون و… استفاده می گردد.
با توجه به اینکه انتخاب طرح ، رنگ و جنس مارک پارچه ای / لیبل پارجه ای / مارک چاپ نیاز به دقت ، تجربه و مهارت دارد لذا جهت اخذ خدمات مشاوره ای و کمک به منظور اتخاذ تصمیم نهایی در مورد قیمت و انتخاب طرح مارک بافتی/ لیبل پارچه ای/ مارک چاپ و انتخاب نوع جنس آن و سفارش برای تولید و ساخت مارک با متخصصین کارآزموده و ماهر گروه تبلیغاتی نشانه ساز با سابقه طولانی ( بیش از ۲۵ سال) و حرفه ای در عرصه تبلیغات تماس حاصل فرمایید.

جهت مشاوره رایگان وسفارش ، طراحی و ساخت مارک / لیبل پارچه ای / مارک چاپ/بج سینه با شماره های ۰۲۱۸۸۸۴۳۲۰۰ و ۰۲۱۸۸۸۴۲۳۰۰ تماس حاصل فرمایید .

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟