۰۹۱۲-۲۴۸۸۸۷۴

۰۲۱-۸۸۸۴۲۳۰۰ ۰۲۱-۸۸۸۴۳۲۰۰

۷۵۳ ۶۳ ۶۴ -۰۹۹۰

تندیس های مشهور جشنواره

مسلما تا کنون نام تندیس های مشهور جشنواره های بین المللی را شنیده اید و یا به صورت جزئی از آنها اطلاعاتی دارید. همه ساله در جشنواره های مختلف بین المللی که در دنیا برگزار می شوند، جوایزی در قالب تندیس به هنرمندان در زمینه های مختلف اعطا می گردد که این تندیس ها از شهرت و اعتبار بسیار زیادی برخوردار هستند و دریافت آنها برای هر هنرمند می تواند یک آرزوی مهم باشد.

تندیس های بین المللی:

معروف ترین انواع تندیس جشنواره که در سطح جهان و جشنواره های بین المللی به هنرمندان اعطا می شوند، از قبیل زیر هستند:

نخل طلایی:
نخل طلایی از محبوب ترین تندیس های جشنواره است که همه ساله در مراسم کَن به بهترین بازیگران و کارگردانان اهدا می شود و طراحی و ساخت آن توسط بهترین طراحان فرانسوی انجام می شود.
دوربین طلایی:
دوربین طلایی از دیگر تندیس های مشهور جشنواره کن است که به بهترین فیلم بلند انتخاب شده در جشنواره اهدا می شود.
شیر طلایی و شیر نقره ای:
شیر طلایی و شیر نقره ای تندیس جشنواره ونیز هستند که به عنوان نمادی از شهر ونیز هر ساله به هنرمندان در بخش های مختلف اهدا می شود.
خرس طلایی و نقره ای:
خرس طلایی و خرس نقره ای از جمله تندیس های جشنواره فیلم برلین هستند که در این زمینه ایرانیان به میزان زیادی توانسته اند این تندیس را به دست آورند.
گلدن گلاب:
گلدن گلاب یکی از تندیس های مشهور جشنواره های بین المللی است که دریافت آن بسیار حائز اهمیت است. این تندیس که ظاهری شبیه به کره زمین دارد از آلیاژهای مختلف برنز، روی، برنج و روکش طلا ساخته می شود و کسانی می توانند به این تندیس جشنواره دسترسی پیدا کنند که از سوی اعضای انجمن مطبوعات خارجی هالیوود انتخاب شوند.

 

شرکت تبلیغاتی نشانه ساز با تجربه کافی در ساخت انواع مختلف بج سینه چوبی آماده ارائه مشاوره و پاسخگویی در مورد سایر اقلام تبلیغاتی نظیر: تندیس، مارک و لیبل، بج سینه ، پلاک فلزی، پرچم تبلیغاتی، لوح تقدیر و… می باشد.این شرکت جهت حفظ اعتماد مشتریان از بهترین مواد تندیس های زیبا را در سایز، شکل و رنگ متفاوت تولید میکند.

 

تندیس جایزه گرمی- اسکار

تندیس جایزه گرمی و یا همان اسکار یکی از محبوب ترین و مهمترین تندیس های جهانی است که در آکادمی علوم و هنر تصاویر متحرک آمریکا به هنرمندان اعطا می شود. این تندیس از برنز و روکش طلای 24 عیار ساخته می شود و به هنرمندانی از قبیل: بازیگران، نویسندگان، کارگردانان، تهیه کنندگان و در نهایت تکنسین ها اعطا می گردد.

تندیس سیمرغ بلورین فیلم فجر

تندیس سیمرغ بلورین را همه شما می شناسید. این تندیس همه ساله در جشنواره فیلم فجر به هنرمندان عزیز کشور اهدا می شود. جشنواره فیلم فجر یک جشنواره بین المللی در سطح خاورمیانه است که تندیس آن یعنی سیمرغ بلورین توسط کشور ایران ساخته می شود.
سیمرغ بلورین که تندیس کریستال است و  از جنس کریستال تولید می شود و به صورت تمام بلورین است اما در گذشته برای ساخت آن از روکش طلا و پایه برنزی استفاده می شده است.

متریال ساخت انواع تندیس جشنواره

همان طور که در فوق در خصوص تندیس های مشهور جشنواره های بین المللی اشاره شد، تندیس جشنواره از متریال مختلفی تولید می شود. اما با توجه به اینکه جشنواره های ذکر شده اغلب از اهمیت بسیار زیادی در سطح جهان برخوردار هستند، متریال با ارزش تری در تولید انها در مقایسه با تندیس های معمولی به کار برده می شود.

مجموعه نشانه ساز و ساخت تندیس جشنواره

به صورت کلی مهمترین متریالی که در ساخت تندیس جشنواره استفاده می شود، فلزاتی همچون روی، برنز، برنج، روکش طلا یا سنگ، چوب، کریستال و … هستند.با این وجود میتوان متریال ذکر شده را به عنوان محبوب ترین متریال ساخت تندیس جشنواره نیز در نظر گرفت که اکثرا به کار بردن آنها به متریال دیگر ترجیح داده می شود.

سفارش تندیس جشنواره

سفارش تندیس جشنواره برای ساخت آن را باید به مراکز و شرکت هایی ارائه دهید که در این زمینه فعالیت دارند و به ساخت و تولید انواع تندیس می پردازند؛ به عنوان مثال: مجموعه نشانه ساز یکی از این مجموعه ها به حساب می آید که علاوه بر تندیس جشنواره به ساخت و تولید انواع دیگر تندیس نیز می پردازد و می توانید طرح مورد نظر خود را در این راستا به نشانه ساز ارائه دهید تا برای شما تندیس مد نظر مطابق با میلتان ساخته شود.

تندیس های مشهور جشنواره های بین المللی را در برخی از انواع آنها مورد بررسی قرار دادیم تا از آنها شناخت کافی پیدا کنید و از اهمیت ساخت تندیس مطلع شوید و تندیس آماده سفارش دهید. در صورتی که به کسب هر گونه اطلاعات بیشتر در این راستا نیاز دارید، از طریق تلفن های تماس با ما ارتباط برقرار کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟