۰۹۱۲-۲۴۸۸۸۷۴

۰۲۱-۸۸۸۴۲۳۰۰ ۰۲۱-۸۸۸۴۳۲۰۰

۷۵۳ ۶۳ ۶۴ -۰۹۹۰

تابلو موبایل فروشی

امروزه موبایل فروشی، یکی از کسب‌وکارهای پررونق است که خصوصا نسل جوان تمایل زیادی برای اشتغال در این حوزه دارند؛ زیرا موبایل به عنوان یک ابزار ارتباطی پرکاربرد برای هر فرد با هر سن و سال کارایی دارد. ولی در این شغل پرمتقاضی، رقبای زیادی نیز وجود دارد که شما با تبلیغات موثر می توانید در این بازار رقابت کنید.
نصب یک تابلو موبایل فروشی استاندارد در سردر فروشگاه موبایل، به مشتریان اطلاع می‌دهد که انواع موبایل و تجهیزات جانبی آن را می‌توان از این فروشگاه تهیه نمود. البته برخی از فروشگاه‌های موبایل، وسعت زیادی دارند و خدمات مختلفی را نیز ارائه می‌دهند. این نوع مراکز عرضه موبایل از حالت مغازه خارج شده و به فروشگاه تبدیل شده‌اند. این عرضه کننده‌ها علاوه بر موبایل، تبلت و سایر لوازم جانبی را ارائه می‌دهند که این موارد نیز باید در تابلو این فروشگاه درج شود.

بهترین تابلو موبایل فروشی

برای طراحی بهترین تابلو موبایل فروشی، از مناسب‌ترین تصاویر، وکتورهای باکیفیت، الگوهای فتوشاپی و اِفکت‌های جذاب استفاده می‌شود. همچنین از گِرادینت و طیف رنگی مورد نیاز برای طراحی این نوع تابلوها استفاده شده تا زیبایی طرح را دوچندان کند. این‌گونه تابلوها به نحوی طراحی می‌شوند که قابلیت چاپ به شکل بنر، فلکسی، استیکر و مش را داشته باشند.
یک نوع دیگر از این تابلوها وجود دارد که به تابلو چلنیومی مشهور است. این تابلو در برابر عوامل محیطی و طبیعی مانند باد، باران، برف و سایر شرایط آب‌وهوایی بسیار مستحکم است. یعنی این نوع تابلو برای فروشگاه‌هایی مناسب است که در بیرون و فضای باز نصب می‌شود. البته این تابلو نسبت به سایر تابلوها گران‌تر است، اما گرافیک آن بسیار مناسب بوده و وضوح بالایی دارد.

تابلو موبایل فروشی​

طراحی یک تابلو موبایل فروشی معمولا با استفاده از نرم‌افزارهایی مانند فتوشاپ انجام می‌شود. البته برای طراحی این تابلو می‌توان از طرح‌های از قبل آماده نیز استفاده کرد. مجموعه تبلیغاتی نشانه‌ساز بیش از دو دهه است که با ارائه خدماتی مانند طراحی، چاپ و تولید انواع محصولات، در زمینه تبلیغات حضور دارد.
این گروه تخصصی با استفاده از مواد اولیه باکیفیت، نیروهای مجرب و کارگاه‌های مجهز، محصولات خود را تولید و عرضه می‌کند. اگر شما نیز برای کسب‌وکار خود به تبلیغات نیاز دارید، مجموعه نشانه‌ساز برای بهتر دیده شدن‌تان، همراه شماست.

مطالب پربازید:تابلو تبلیغاتی

تابلو موبایل فروشی شیک

شما زمانی می‌توانید در کسب‌وکار پر از رقابت موبایل فروشی موفق باشید که در ابتدا با تبلیغات بتوانید مشتریان وفاداری جذب کنید. با توجه به غیر حضوری شدن اغلب خدمات و گسترش شبکه‌های اجتماعی، مشتریان این کسب‌وکار نیز هر روزه بیشتر می‌شوند. بنابراین، اگر می‌خواهید از این شغل درآمد بالایی کسب کنید، در ابتدا کار تبلیغات را با نصب یک تابلو شیک آغاز کنید.
چون‌که انجام تبلیغات به این شیوه، یکی از روش‌های جدانشدنی برای هر فروشگاه و کسب‌وکار است. یعنی وجود یک تابلوی مدرن و خاص، می‌تواند تا حد بسیار زیادی در جذب مشتری و میزان فروش تاثیر داشته باشد. یک تابلو موبایل فروشی شیک باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد تا بتواند کار تبلیغات را به موثرترین نحو ممکن انجام دهد:
• توجه و دقت به جزئیات
• معرفی کننده نوع فعالیت
• استفاده طرح‌های خلوت
• به‌کاربردن متن و تصاویر مرتبط
• استفاده از رنگ‌های مناسب و مکمل
• داشتن نورپردازی مناسب
• استفاده از عبارت و جملات مناسب
• درج لوگو
• نصب تابلو در مکان مناسب
• ابعاد مناسب و قابل دید

طرح تابلو موبایل فروشی

طرح تابلو موبایل فروشی می‌بایست به حدی جذاب باشد تا بتواند در میان انبوهی از تابلوهای سایر مغازه‌ها، توجه مشتریان را جلب کند. خصوصا در تبلیغات روی بیلبورد، درج یک یا چند تصویر جذاب از انواع گوشی‌ها و خدمات قابل ارائه، می‌تواند بر جذابیت آن طرح بیفزاید. این طرح باید در عین سادگی، خوانا و جذاب باشد.
البته انتخاب یک نام مناسب برای مغازه موبایل فروشی نیز بسیار اهمیت دارد؛ چرا که یک مرکز عرضه موبایل معمولا توسط نامی که روی تابلو آن درج شده، شناخته می‌شود. طرح تابلو برای موبایل فروشی عمدتا به شکل PSD و در قالب چند لایه طراحی و اجرا می شوند.
این‌گونه طرح‌ها لایه باز بوده و قابلیت ویرایش نیز دارند. یعنی می‌توان لایه‌های طرح را از بک‌گراند آن جدا نمود. یکی دیگر از قابلیت‌های این گونه طرح‌ها، امکان تغییر روی هر یک از بخش‌های طرح به طور جداگانه است. در نهایت می‌توان طرح دلخواه را برای ساخت، سفارش داد.

مطالب پربازدید:تابلو چشمک زن

سفارش تابلو موبایل فروشی

تابلو یک مغازه یا فروشگاه نخستین موردی است که بعد از راه‌اندازی یک کسب‌وکار باید به آن توجه کرد. یعنی پس از راه‌اندازی یک تجارت، نصب تابلو یکی از عناصر مهمی است که باید در نظر گرفت. تابلو علاوه بر این‌که ابزاری مفید برای اطلاع رسانی است، می‌تواند نقش یک تبلیغ کننده بی‌جان را نیز بازی کنند. همچنین تابلویی که لوگو فروشگاه را در خود جا دهد، به تقویت فروش آن مغازه نیز کمک کرده است.
اگر شما قصد سفارش تابلوی موبایل فروشی متفاوت و مدرن را دارید، توصیه اکید می‌شود که به یک تابلوسازی باسابقه مراجعه نمایید. تابلوسازان با توجه به نیاز، سلیقه و بودجه مشتری، بهترین و مناسب‌ترین گزینه برای تابلو تبلیغاتی را به شما پیشنهاد می‌دهند.
در همین راستا تابلوسازی نشانه‌ساز بیش از دو دهه است که طراحی و ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی را انجام می دهد. به همین دلیل در این زمینه مهارت بسیار بالایی دارد. شما برای دریافت هر نوع مشاوره و راهنمایی در این زمینه، می‌توانید با این مجموعه تماس برقرار نمایید.

سفارش تابلو موبایل فروشی

قیمت تابلو موبایل فروشی

موارد متعددی وجود دارد که قیمت تمام شده یک تابلوی تبلیغاتی را تعیین می‌کند؛ بنابراین نمی ‌توان یک قیمت مشخص را برای تمامی تابلوها عنوان کرد. موارد گفته شده در زیر، در قیمت تابلو مغازه موبایل فروشی تاثیر مستقیم دارند:
• متراژ و ابعاد تابلو
• نوع تابلو
• برجسته بودن یا نبودن حروف
• ترکیبی بودن یا نبودن تابلو
• مواد استفاده شده در تابلو
• نوع زیرسازی کار
• پانچی یا رینگی بودن حروف
• نوع فونت استفاده شده
• داشتن یا نداشتن تصویر
• وجود لامپ‌های ال‌ای‌دی (در نوع چلنیوم)

همان‌گونه که عنوان شد، خدمات ارائه شده توسط تابلوسازی، جزو خدماتی است که هزینه‌های آن نرخ ثابتی ندارد. یعنی هزینه پرداختی به موارد مختلفی بستگی دارد. همین موضوع سبب سردرگمی بسیاری از مشتریان شده و نمی‌دانند که قیمت تمام شده یک تابلو چگونه محاسبه می‌شود. برای رفع این ابهامات می‌توانید با مشاوران ما در نشانه‌ساز تماس بگیرید تا اطلاعات دقیقی در اختیارتان قرار دهند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۸ رای
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟