۰۹۱۲-۲۴۸۸۸۷۴

۰۲۱-۸۸۸۴۲۳۰۰ ۰۲۱-۸۸۸۴۳۲۰۰

۷۵۳ ۶۳ ۶۴ -۰۹۹۰

بچ سینه یا پچ سینه ؟

بج، پچ یا بچ سینه کدام تلفظ صحیح است؟ با همراه باشید تا پاسخ پرسش خود رابیابید و ضمنا می‌توانید سفارش ساخت نشان سینه اختصاصی خود را به دهید تا در کوتاهترین زمان آن را برای شما آماده کنیم.

شاید شما به دنبال نشان سینه‌ای مناسب برای کارمندان خود هستید اما تلفظ صحیح آن را نمی‌دانید. نشان سینه را با اسامی بچ، پچ و بج سینه نیز تلفظ می‌کنند. اما در واقع فقط یک تلفظ آن صحیح می‌باشد. و بقیه الفاظی که تلفظ می‌شود بیشتر ناشی از اشتباه شنوایی در شنیدن نام صحیح این کلمه می‌باشد. بررسی های همکاران ما درباره نام صحیح این کلمه بسیار جالب است.

حدود ۸۰ درصد افراد آن را بج سینه تلفظ می‌کنند.

حدود ۱۵ درصد با نام بچ سینه آن را به زبان می‌آورند.

و ۳ درصد نیز گمان می‌برند تلفظ صحیح آن پچ سینه است.

۲ درصد دیگر نیز با اسامی دیگری آن را تلفظ می‌کنند.

البته تلفظ صحیح این کلمه بج سینه می‌باشد و شما برای خرید و سفارش آن می‌توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

اینک با هم تمامی تلفظ‌های اشتباه در جست و جوی کلمه بج سینه را بررسی می‌کنیم.

بچ سینه

بچ سینه یک تلفظ اشتباه بسیار پرتکرار است. در نتایج جست و جوی گوگل به دفعات این تلفظ اشتباه بیان می‌شود. عده ای از افراد که بج را به اشتباه بچ سینه تلفظ می‌کنند به علت اشتباه شنیداری‌شان در گذشته است. اما در جست و جو به علت کنار هم قرار گرفتن حرف چ و ج ممکن است فرد در هنگام تایپ نیز اشتباه کند. این اشتباه در سایر نتایج مشابه نیز رخ می‌دهد. گاهی تلفظ اشتبه بچ گسترش می‌یابد. به این معنا که فرد کلماتی مانند ساخت بچ سینه را جست و جو می‌کند. یا بهجای بج فوری بچ فوری را جست و جو می‌کنند.

پچ سینه

تلفظ پچ سینه توسط افراد بسیار کم است اما به هرحال این نوع عبارت نیز در نتایج جست و جو وجود دارد. پچ و بج از لحاظ یکسانی حروف، هیچ حرف مشترکی ندارند اما شبیه هم نوشته می‌شوند. البته شکل نوشتارشان مشابه یکدیگر است. از طرف دیگر پچ کلمه‌ای به گوش آشناست. پچ در اصطلاح کامپیوتر فایلی است که جهت نصب ویژگی‌های جدید یا لحاظ تغییرات در یک برنامه بر روی ان نصب می‌شود. آشنا بودن کلمه پچ به گوش باعث می‌شود که فرد تصور کند که نشان سینه همان پچ سینه است. این اشتباه باعث سرچ کلماتی چون خرید پچ سینه در جست و جو شده است.

f[ sdki

احتمالا الان از خودتان می‌پرسید f[ sdki دیگر چیست و چه ارتباطی با بچ سینه دارد؟ حالا بچ سینه و پچ با بج شباهت دارد اما اصلا مگر می‌شود کسی بج سینه را f[ sdki تلفظ کند؟ کافیست همین حالا مرورگر سیستم خود را باز کنید و وارد سایت گوگل شوید. حال با کیبورد انگلیسی بج سینه را سرچ کنید. بله اکثر افرادی که به دنبال نشان سینه و بج سینه فلزی هستند اما f[ sdki را سرچ می‌کنند تلفظ و نوشتن درست آن را می‌دانند. این اشتباه هم گاهی رخ می‌دهد و افراد حتی کلماتی مانند shoj f[ sdki را جست و جو می‌کنند. به هر صورت ما اینجا هستیم تا حتی اشتباه شما را پیش بینی کنیم و برای آن صفحه بسازیم.

برای سفارش ساخت انواع بج سینه فلزی و نشان سینه می‌توانید با شماره ۰۲۱۸۸۸۴۲۳۰۰ و ۰۲۱۸۸۸۴۳۲۰۰ تماس برقرار نمایید.

ساخت بچ سینه پچ و f[ sdki
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟