۰۹۱۲-۲۴۸۸۸۷۴

۰۲۱-۸۸۸۴۲۳۰۰ ۰۲۱-۸۸۸۴۳۲۰۰

۷۵۳ ۶۳ ۶۴ -۰۹۹۰

بج سینه مولتی استایل و پلکسی

برخلاف تصور مشتریان و برخی از همکاران، بج سینه  مولتی استایل و پلکسی با هم تفاوت دارند. گاه می‌بینیم که نام این دو بج را به جای هم استفاده می‌کنند. در صورتی که واقعیت چیز دیگری است.

بج سینه مولتی استایل حالتی شبه فلز دارد و اغلب به رنگ‌های طلایی یا نقره‌ای ساخته می‌شوند. به طوری که وقتی به ظاهر آن‌ها نگاه می‌اندازید گویا بج فلزی می‌بینید. ولی وقتی آن را در دست خور می‌گیرید و از نزدیک به آن نگاه می‌کنید متوجه خواهید شد که فلز نیست.

بج پلکسی که در واقع از نوعی پلاستیک ساخته می‌شود کاملا از نظر ظاهر با مولتی استایل تفاوت دارد. این پلاستیک همان پلکسی گلاس(گلس) نام دارد که از آن برای ساخت تندیس، پلاک وغیره استفاده می‌شود. هرکدام از آن‌ها مزایا و معایب خود را دارند که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت. به دلیل شباهت در نوع ساخت و تا حدودی جنس آن‌ها، تصمیم گرفتیم تا در غالب یک بلاگ هر دو را بررسی نماییم.

اینکه بج سینه از چه جنسی باشد در کاربرد کلی آن تفاوتی ایجاد نمی‌کند، زیرا همه آن‌ها ابزاری تبلیغاتی هستند که وظیفه برندسازی خود را به خوبی انجام می‌دهند. تفاوت انواع نشان سینه به دلیل ماهیت کسب‌ و کار شرکت‌ها، نام یا لوگوی آن‌ها و اهداف آن‌هاست.

هرچند که انواع گوناگونی بج وجود دارد اما بج مولتی و یا بج پلاستیکی را می‌توان به صورت تلفیقی هم تولید نمود. در قسمت ساخت بج سینه (مولتی و پلکسی ) درباره آن بیشتر توضیح خواهیم داد.

ساخت بج سینه مولتی استایل

نکاتی که دراین قسمت یعنی ساخت بج سینه پلکسی و مولتی استایل گفته می‌شود بین هر دو بج سینه مشترک می‌باشد. هر جا تفاوتی بین آن‌ها وجود داشت حتما به صورت جداگانه خواهیم گفت. بنابراین منظور از بج سینه در این قسمت هر دو نوع بج می‌باشد.

ساخت بج پلکسی و مولتی برخلاف بج فلزی با لیزر صورت می‌گیرد. در این روش از لیزر برای حکاکی و ایجاد طرح روی بج استفاده می‌شود. مناطقی که با لیزر سوزانده می‌شود به رنگ تیره درآمده و مشکی می‌باشند. در ساخت این بج‌ مولتی استایل دارای محدودیت رنگی هستیم. غالبا نشان مولتی استایل را به رنگ نقره‌ای یا طلایی سفارش داده می‌شود. این بج می‌تواند به صورت تلفیقی ساخته شود. همانطور که در تصویر بالا می‌بینید قسمتی از بج از مولتی استایل بوده و نواری فلزی دور آن قرار می‌گیرد.

بج پلکسی نیز از ورقه‌های مختلف ساخته می‌شود. هر ورقه دارای یک رنگ است. بنابراین برای ایجاد طرح لوگو هر قسمت از طرح که دارای رنگ است به صورت جداگانه برش داده و سپس در مرحله آخر همه تکه‌ها به هم متصل خواهند شد. هرچه تعداد رنگ بیشتر باشد باید از ورقه‌های بیشتری استفاده نمود. به همین دلیل ساخت آن کمی طول می‌کشد. این بج به سازمان‌هایی که دارای لوگوی ساده و با رنگ‌های کمی هستند، توصیه می‌شود.

هر دو بج به صورتی سوزنی یا مگنتی قابلیت نصب دارند. بسته به سفارش مشتری بج از طریق سنجاق یا آهنربا روی لباس قرار می‌گیرد. ضخامت بج نیست بسته به خواست مشتری می‌تواند باریک یا ضخیم باشد.

ساخت بج در اندازه‌های گوناگون نیز قابل اجرا می‌باشد. معمولا از این بج به عنوان اتیکت سینه ( اتیکت پلکسی ) استفاده می‌شود. نام، لوگو و یا هر دوی آن‌ها با استفاده از لیزر و با دقت بالایی حک می‌شود. از مزیت این بج می‌توان به دقت بالا و انعطاف‌پذیری لیزر نسبت به چاپ طرح مورد نظر اشاره نمود. همچنین هر دوی این بج‌ها خاصیت ضدآب دارند و مقاومت خوبی دارند. همچنین نسبت به بج فلزی وزن کمتری داشته و سبک‌تر هستند.

قیمت بج سینه مولتی استایل

قیمت بج پلکسی و مولتی استایل تابع تیراژ، زمان تحویل، تنوع رنگ و متریال ( ماده) آن است. همانند محصولات دیگر نظیر اتیکت سینه، مدال، مارک و لیبل، با افزایش تعداد سفارش شاهد کاهش قیمت هر واحد بج سینه هستیم. اگر مشتری سفارش را زودتر از موعد بخواهد( بج فوری )،  باید کار او خارج ازنوبت رسیدگی شود. در نتیجه این کار هزینه‌هایی را به تولید تحمیل می‌نماید. از جمله اینکه باید به آن سفارش به صورت جداگانه رسیدگی شود. به این هزینه که باعث افزایش قیمت بج می‌شود هزینه فورس می‌گویند.

عامل بعدی تنوع رنگ بود که در قسمت ساخت توضیح دادیم. از آنجایی که در ساخت بج پلکسی از ورقه‌های رنگی جداگانه استفاده می‌شود، با افزایش رنگ، ورقه‌های بیشتری مصرف می‌شود. در نتیجه افزایش قیمت امری طبیعی است. اینکه بج سینه از پلکسی باشد یا مولتی استایل(ABS) یا تلفیقی، و یا تلفیقی با سایر انواع بج ( بج فلزی) در قیمت نهایی تاثیر می‌گذارد. بنابراین برای استعلام قیمت بج سینه با نشانه ساز تماس بگیرید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟