۰۹۱۲-۲۴۸۸۸۷۴

۰۲۱-۸۸۸۴۲۳۰۰ ۰۲۱-۸۸۸۴۳۲۰۰

۷۵۳ ۶۳ ۶۴ -۰۹۹۰

بج سینه در تهران

بج سینه در تهران یا همان سنجاق سینه، المانی است جهت تزیین یا نشان اداری که از آن جهت متمایزسازی افراد در یک ارگان استفاده می‌شود. در واقع بج سینه به منظور تبلیغی برای یک سازمان است. این وسیله می‌تواند انسجام یک شرکت را نشان دهد، از طرفی می‌تواند نشانی زیبا برای حضور یک ارگان در کنفرانس یا سمینار باشد.
امروزه خیلی از شرکت‌ها از بج سینه استفاده می‌کنند. اگر شما هم قصد سفارش یک نمونه از این محصول را دارید. می‌توانید به مراکز تولیدی بج سینه در تهران مراجعه کنید. برای آشنایی بیشتر، تا پایان مقاله همراه ما باشید.

بج سینه در تهران

تولید بج سینه در تهران

شاید فکر کنید که تولید بج سینه کاری زمان بر باشد، اما باید گفت که فرآیند آماده سازی این محصول بسیار ساده است و در عرض چند روز، بسته به نوع طراحی آماده خواهد شد.
مراحل زیر برای ساخت طی می‌شود:
← ابتدا طرح پیشنهادی شما توسط نرم افزار طراحی شده و روی کاغذ گلاسه چاپ می‌شود
← در مرحله بعد طرح چاپ شده، روی جنسی که شما برای بج سینه انتخاب کرده اید، حک می‌شود. این کار توسط دستگاهی به نام پیکسل زن صورت می‌گیرد.
← مرحله بعدی پر کردن بج سینه با رنگ انتخابی شما است که این کار توسط دستگاه رنگ انجام می‌شود.
← سپس برای پخت رنگ، محصول وارد محفظه ای با دمای 1200 درجه سانتیگراد می‌شود.
← کار شما در همین مرحله به پایان می‌رسد. البته مرحله ای اضافه‌تر برای کسانی که قصد آبکاری بج سینه را دارند، وجود دارد که کاملاً اختیاری است. اما در صورت تمایل باید هزینه ای بیشتر بابت این مرحله ساخت، پرداخت کنید.
تمام روند کار برای شما مشتری عزیز توضیح داده می‌شود تا بتوانید بهترین تصمیم را برای ساخت بج سینه بگیرید. پس با دقت تمام مراحل کار را مطالعه کنید.

مطالب پر بازدید:بج سینه چوبی

قیمت بج سینه در تهران

قیمت بج سینه در تهران به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد؛ از جمله می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:
▪ جنس کار: جنس بج سینه را می‌توان در انواع چوبی، فلزی، پلاستیکی، پارچه ای و موارد دیگر تولید کرد. هر متریال قیمت جداگانه ای دارد.
▪ طرح: هر چه طرح بج سینه پیچیده‌تر باشد، طراحی آن زمان ‌برتر است. از این رو طراح هزینه بالاتری برای آن در نظر می‌گیرد.
▪ تک رنگ یا چند رنگ بودن: هر چه تعداد رنگ های به کار برده شده در بج سینه بیشتر باشد، قیمت آن هم بالاتر است.
▪ دستمزد سازنده: بخشی از هزینه نهایی ساخت بج سینه، مربوط به دستمزد ساخت می‌شود.
▪ آبکاری بج سینه: آبکاری بج سینه بیشتر برای محصولاتی که از جنس فلز ساخته می‌شوند، صورت می‌گیرد. این کار برای ثابت ماندن رنگ بج سینه است که اگر این مرحله برای مشتری انجام شود، هزینه ای اضافه‌تر در برخواهد داشت.
پس به نوعی می‌توان گفت که قیمت واحدی در ساخت بج سینه وجود ندارد. بد نیست قبل از ساخت، سوالی پیرامون قیمت نهایی داشته باشید تا بدانید در پایان چه هزینه ای را باید پرداخت کنید.

سفارش بج سینه در تهران

برای سفارش بج سینه در تهران، کافی است به یکی از تولیدی‌های بج سینه مراجعه کنید یا می‌توانید به صورت غیرحضوری از سایت‌هایی که قبول سفارش بج سینه در تهران را دارند، ثبت سفارش انجام دهید.
بدین منظور سوالاتی پیرامون ساخت از شما خواهد شد:
1- جنس بج سینه: بج سینه را می‌توان در جنس‌های مختلف پارچه ای، فلزی، چوبی و پلاستیکی سفارش داد. پس ابتدا باید مشخص کنید چه جنسی می‌خواهید.
2- طرحی که قرار است بر روی بج پیاده سازی شود را به طراح بگویید یا عکسی از آن را نشان دهید. نگران طرح نهایی نباشید. طراح بج سینه کار سفارشی شما را با بهترین نرم افزارها مثل فوتوشاپ، کارل یا نرم افزارهایی مشابه با دقت کامل طراحی می‌کند.
3- سایز کار نیز از شما پرسیده خواهد شد. بج سینه‌ها در سایزهای استاندارد 25، 32، 37، 44، 50، 58 ،70 میلی متری موجود هستند. برحسب سلیقه تان، یک اندازه را مشخص کنید.
4- شکل هندسی کار را مشخص کنید. بج سینه‌ها در انواع دایره ای، مستطیلی،‌ مربعی،‌ بیضی، مثلث، قلبی، ستاره ای و طرح های سفارشی موجود هستند. این فاکتور را نیز برحسب سلیقه یا موقعیت مشخص کنید.
5- نوع ساخت نیز از شما پرسیده خواهد شد. معمولاً مراکز تولیدی بج سینه در تهران، تنوع کاملی از نوع ساخت را در اختیار مشتری قرار می‌دهند. شما می‌توانید از بین نوع مگنتی، سوزنی، گیره کتاب و خودکار، یک نمونه را انتخاب کنید.
6- رنگ کار را مشخص کنید. ممکن است بخواهیدکار نهایی، تک رنگ یا چند رنگ باشد. پس از همان ابتدا این موضوع را با مرکز در میان بگذارید.
معمولاً برای روند بهتر در فرآیند ساخت، مراکز تولیدی بج سینه در تهران، فرمی را در اختیار مشتری قرار می‌دهند که او موظف به پر کردن آن است. سپس برحسب فاکتورهایی که مشتری مشخص کرده است، محصول وارد مرحله ساخت می‌شود.

سفارش بج سینه تهران
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟