۰۹۱۲-۲۴۸۸۸۷۴

۰۲۱-۸۸۸۴۲۳۰۰ ۰۲۱-۸۸۸۴۳۲۰۰

۷۵۳ ۶۳ ۶۴ -۰۹۹۰

انواع لوح سپاسی

همه ما روزی دانش آموز و محصل بوده ایم و یا درحال حاضر در خانه به عنوان مادر یا پدر و یا در میان  دوستان و آشنایان یک نفر یا بیشتر دانش آموز در محیط و اطراف پیرامون خود می بینیم، که در زمانهای گذشته و حال و یا آینده جشن ها و مراسم های دانش آموزی را یا تجربه کرده اند و یا تجربه خواهندکرد.

در این مراسم ها معمولا” به دانش آموزان برتر لوح تقدیر کاغذی اهداء می کردند، و این لوح ها دو منظوره بوده است، و صرفا” به عنوان جایزه نبوده است بلکه به منظور تشکر ، سپاس و قدردانی از دانش آموزان به آنها اهداء می شده است.

در حال حاضر این لوح های تقدیر در اشکال و مواد مختلف ساخته شده که به منظور نشان دادن ابراز علاقه و تشکر  می تواند به هر شخصی داده شود.

در ادامه ما می خواهیم شما را با انواع لوح سپاس ، کاربرد لوح تقدیر، روش ساخت انواع لوح سپاس و قیمت لوح تقدیر با بیانی ساده و خودمانی  آشنا نماییم.

انواع لوح سپاس

شرکت تبلیغاتی نشانه ساز با در اختیار تجهیزات مدرن و پیشرفته و کارکنان کارآزموده و با تجربه  آماده  پاسخگویی به سوالات شما در مورد  لوح تقدیر و سایراقلام  تبلیغاتی مانند  تندیس ، اتیکت سینه،بج سینه ، مدال ورزشی، شیلد، مارک و لیبل ،پلاک فلزی ، پرچم های تبلیغاتی و … می باشند.

                                                                         02188842300 و 02188843200

انواع لوح سپاسی

در سالهای گذشته ساخت انواع لوح سپاس اغلب کاغذی ومقوایی بوده است و در موارد نادری از فلز نیز استفاده می شده است، اما در سال های اخیر علاوه بر اینکه موارد کاربرد و شرکتهای سازنده آن ها گسترش پیدا کرده است، بلکه تنوع در نوع ساخت آن ها نیز افزایش پیدا کرده و طراحان با دقت و ظرافت خاصی در پی خلق یک اثر و مدل منحصر به فرد از لوح تقدیر می باشند.

با افزایش مصرف لوح تقدیر لاجرم اسامی دیگری به آن نظیر لوح تشکر، لوح سپاس، لوح یادبود ، لوح بزرگداشت و… اطلاق گردید.

نوع و جنس لوح تقدیر نیز در سال های اخیر تعیین کننده بوده است و نوع جنس و طراحی آن علاوه بر اینکه در سنجش و میزان ارادت ، تشکر ، سپاس و… تاثیر فراوانی داشته است بلکه در ماندگاری آن نیز اثردارد . لوح سپاس دارای انواع متعددی نظیر فلزی و غیر فلزی می باشد. لوح فلزی معمولا” از آلیاژهای فلز آلومینیوم، برنج و استیل برای ساخت آنهااستفاده می شود و برای ساخت الواح غیرفلزی اغلب از کاغذ، چوب،پلاستیک و سنگ بهره گرفته می شود.

 به طوریکه درمراسم های ویژه و برای قدردانی از شخصیت های مهم از الواح برنجی با جعبه های چوبی و روکش مخمل استفاده می نمایند.

موارد استفاده انواع لوح سپاسی

تا کنون در مقالات و نوشته های مختلفی  شرکت های تبلیغاتی از کاربرد انواع لوح سپاس مطالبی را بیان کرده اند، اما نکته بسیار مهمی که کمتر به آن پرداخته شده است وبه نوعی موارد استفاده از انواع لوح سپاس را مشخص می کند متنی است که در لوح تحریر شده و چاپ و حک می گردد، می باشد. اگر لوح در یادبود و بزرگداشت شخصیتی قراراست اهداء گردد متن و نوع نگارش مندرج در آن مسلما” با متنی که در لوح تقدیر مسابقات به نفرات برگزیده تقدیم می گردد متفاوت خواهد بود.

این متن و نوع نگارش آن در صورتی که جنس متریال آن مناسب باشد، تاثیر بسیار زیادی در اصالت و ماندگاری لوح تقدیر خواهد داشت. 

حال می توانیم با عنایت به مطالب گفته شده اهم کاربرد و موارد استفاده از لوح سپاس را با توجه به محل استفاده از آنها به شرح زیر بر شماریم:

لوح دانش آموزی( در مدارس و برای تشویق و افزایش انگیزه به دانش آموزان برتر اهداء می شود)، لوح فارغ التحصیلی( در پایان تحصیلات مقاطع مختلف دانشگاهی اهداء می شود.)، لوح علمی( به برگزیدگان المپادهای علمی اهداء می شود.)، لوح مسابقات ورزشی( به نفرات برتر مسابقات مختلف ورزشی اهداء می گردد.)، لوح تاریخی( به شخصیت های اثر گذار در تاریخ کشور اهداء می شود.) و… 

ساخت لوح سپاسی

همانگونه که عنوان شد انواع لوح سپاس ازتنوع زیادی برخوردار می باشند و پرداختن به همه آنها ضرورتی ندارد لذا در این قسمت سعی می نمائیم مشتریان گرامی را به روش ساخت رایجترین لوح تقدیری که متقاضیان بیشتری دارد آشنا نماییم.

لوح سپاس فلزی که برای ساخت آن از غالبا”از سه آلیاژ برنج، استیل و آلومینیوم استفاده می نمایند  و لوح چوبی که معمولا” برای ساخت آن از چوب ام دی اف(MDF) بهره می گیرند حزء پرکاربردترین و پرفروشترین الواح تقدیر می باشند.

یکی از روش های  ساخت لوح برنجی و استیل اسیدکاری است. در این روش ابتدا متن و تصویر مورد نظر را با ابزارهایی کاربردی نظیر قلم ضد اسید،ماژیک و  اسپری مخصوص و یا چاپگر برروی صفحه برنجی ویا استیل طراحی می نمایند. سپس با فرو بردن آن در محلول اسیدی، نوشته ها و تصویر برروی فلزحک می شوند.برای ساخت لوح آلومینیومی ، نوشته ها و تصویر مورد نظر با استفاده از چاپ حرارتی( سابلیمیشن) برروی ورق آلومینیوم حک می گردد.

برای ساخت الواح تقدیر چوبی با توجه به نظر مشتری از دوروش استفاده می گردد:در روش اول نوشته و تصویر مشخص شده با استفاده از تجهیزاتی مانند سی ان سی، لیزر، فلت بد، هویه و… برروی چوب ام دی اف حک می گردد.در روش دوم متن و تصویر در خواستی برروی کاغذ لمینت ، وینیل و… چاپ شده و سپس برروی چوب می چسبانند.

قیمت و سفارش لوح سپاسی

همانگونه که کارشناسان نشانه ساز همیشه در مطالب و نوشته هایی که در خصوص موضوعات مختلف تبلیغاتی تهیه و ارائه می نمایند و به مشتریان عزیز تاکید کرده تا قبل از انجام هر اقدامی برای خرید و یا سفارش ساخت محصولات تبلیغاتی حتما” با مشاوران صاحب نظر و حرفه ای مشورت نمایند.

انجام این مشاوره رایگان به چند دلیل حائز اهمیت بوده و می بایست صورت پذیرد: اولا”باعث بالا رفتن اطلاعات مشتریان گردیده و آنها دیگر نیازی به پرداخت هزینه های اضافی نخواهند داشت. ثانیا” از نوع متریال،کیفیت و نحوه ساخت محصول خود اطلاع کامل پیدا می نمایند. ثالثا” در مورد  محصولات مشابه نیز اطلاعات کافی پیدا می نمایند.  

شرکت نشانه ساز با دارا بودن تجهیزات مدرن ، پیشرفته و به روز و برخورداری از کارشناسان خبره، آماده ارائه مشاوره رایگان و ثبت و سفارش برای ساخت انواع  محصولات تبلیغاتی اعم از انواع لوح سپاس و سایر اقلام می باشند.

راههای ارتباطی ما با شما مشتریان گرامی و اطلاع از قیمت و ثبت و سفارش محصول خود، به صورت حضوری و یا غیر حضوری( تماس تلفنی و واتساپ) با شرکت تماس گرفته و ما در اسرع وقت نسبت به ثبت درخواست و ساخت محصول مورد نظر در اسرع زمان ممکن اقدام می نمائیم. 

در ادامه ، مهمترین نکته ای که توجه شما را به آن جلب می نماییم این است که  نوع جنس ، تعداد مورد درخواست، ابعاد و… در افزایش و یا کاهش قیمت لوح تقدیر بسیار اثر گذار می باشند. 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟