۰۹۱۲-۲۴۸۸۸۷۴

۰۲۱-۸۸۸۴۲۳۰۰ ۰۲۱-۸۸۸۴۳۲۰۰

۷۵۳ ۶۳ ۶۴ -۰۹۹۰

ارزش مدال طلای کشوری

ارزش مدال طلای کشوری مساله ای است که برای بسیاری از همطونان عزیز ما حائز اهمیت است و یا اشخاص زیادی به دنبال کسب اطلاع از ارزش این نوع مدال ها هستند.
همان طور که می دانید دریافت مدال طلای کشوری آرزوی هر شخصی است و اهمیت و ارزش این نوع مدال ها از دو زاویه مورد بررسی قرار می گیرد که یکی از آنها ارزش معنوی مدال طلای کشوری است و دیگری ارزش مادی آن خواهد بود.

ارزش مدال طلای کشوری:

مسلما کسانی که مدال طلای کشوری دریافت می کنند، از نظر روحی و معنوی در شرایط خوبی قرار خواهند گرفت زیرا این مدال برای آنها یادآور کسب قهرمانی در سطح کشور است و یک یادبود مهم برای انها محسوب می شود که این مساله نشان دهنده ارزش معنوی مدال کشوری است.
از طرف دیگر به کار بردن طلا در ساخت این مدال ها باعث می شود که اشخاص بتوانند از ارزش مادی آن نیز استفاده کنند؛ اما در این زمینه باید اشاره کنیم که بر خلاف تصورات عموم مردم، مدال طلای کشوری تماما از طلا ساخته نمی شود بلکه فلزات و آلیاژهای دیگری نیز در ساخت آنها مورد استفاده قرار می گیرند.
از این جهت ارزش مادی مدال طلای کشوری به قدری که فکر می کنید نخواهد بود و به همین دلیل ارزش معنوی آن بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

ارزش مدال طلای کشوری

مدال طلای کشوری چیست و به چه کسانی اهدا می شود؟

مدال طلا همیشه به نفر اولی که در مسابقات، المپیاد و … برنده می شود، اهدا می گردد و کسانی که در زمینه های ذکر شده در زیر فعالیت داشته باشند و بتوانند به مقام اول کشوری دست یابند، به دریافت مدال طلای کشوری نائل می گردند:
• انواع ورزش ها
• انواع علوم
• شطرنج
• زمینه های تحقیقاتی
• المپیاد علمی
• المپیاد ورزشی
• مسابقات کشوری

شرکت تبلیغاتی نشانه ساز با تجربه کافی در ساخت انواع مختلف بج سینه چوبی آماده ارائه مشاوره و پاسخگویی در مورد سایر اقلام تبلیغاتی نظیر: تندیس، مارک و لیبل، بج سینه فلزی، پلاک فلزی، پرچم تبلیغاتی، لوح تقدیر و… می باشد.این شرکت جهت حفظ اعتماد مشتریان از بهترین مواد تندیس های زیبا را در سایز، شکل و رنگ متفاوت تولید میکند.

 

اهمیت مدال طلای ورزشی کشوری چیست؟

یکی از مهمترین زمینه هایی که برای آن مدال طلا ساخته می شود، زمینه های ورزشی است که به همه انواع ورزش ها تعلق می گیرد. همه ساله مسابقاتی در سطح کشور برای ورزش های مختلف برگزار می شود تا ورزشکاران مورد آزمون قرار بگیرند و بهترین آنها برای سطح بین المللی و جهانی انتخاب شوند.
با این وجود کسانی که از این میان به مقاوم اول دست یابند و مدال طلای ورزشی کشوری دریافت کنند، امکان شرکت در مسابقات جهانی را نیز به دست می آورند.
به همین دلیل ارزش مدال طلای کشوری در زمینه ورزشی، برای ورزشکاران بسیار زیاد است و فدراسیون های ورزشی باید آن را به واسطه مراکز معتبر بسازند تا شرایط خوبی در ساخت آن وجود داشته باشد.

ساخت مدال طلای ورزشی

مدال ورزشی دارای انواع مختلفی است و به سه گروه: طلا، نقره و برنز تقسیم بندی می شود که مسلما می دانید این مدال ها به ترتیب شامل حال نفرات اول، دوم و سوم در مسابقات می شوند.
حال لازم به ذکر است که ساخت مدال  در هر یک از انواع ذکر شده با طرح، سایز و اندازه متفاوتی انجام می شود و برای هر ورزش متناسب با آن ساخت مدال صورت می گیرد.
بدین شکل که یک مدال ورزشی طلای کاراته با مدال طلای شنا متفاوت خواهد بود.
ساخت مدال  طلا توسط مراکز متعددی در کشور ما انجام می شود که در این زمینه بهتر است تا از مناسب ترین مراکز مانند: مجموعه نشانه ساز کمک گرفته شود.

مزایای ساخت مدال طلای ورزشی در نشانه ساز

• امکان بهره بردن از خدمات حضوری و آنلاین
• برخوردار شدن از تجربیات بسیار زیاد این مجموعه در زمینه ساخت مدال
• پرداخت هزینه مقرون به صرفه و مناسب در مقایسه با مراکز دیگر
• امکان طراحی و تولید مدال با طرح ها و ابعاد متفاوت
• و…
با توجه به ارزش مدال طلای کشوری برای ورزشکاران، اگر قصد دارید که شرایط خوبی را برای انها ایجاد کنید، بهتر است تا از طریق بهترین مجموعه ها برای ساخت مدال اقدام کنید که نشانه ساز یکی از بهترین مراکز برای ساخت مدال در انواع مختلف است و برای همه رشته های ورزشی میتوانید در آن سفارش ساخت مدال داشته باشید.
در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه از طریق تلفن های تماس با ما در ارتباط باشید.

مجموعه نشانه ساز و ساخت مدال طلای ورزشی

مجموعه نشانه ساز یکی از قدیمی ترین و بهترین مراکزی است که در زمینه ساخت مدال ورزشی در انواع مختلف: طلا، نقره و برنز فعالیت دارد و تا کنون به میزان زیادی این نوع مدال ها را تولید کرده است که در وب سایت رسمی نشانه ساز میتوانید لیست این مدال های تولید شده را ببینید و از کیفیت کاری نشانه ساز مطلع گردید.
لازم به توضیح است که مجموعه نشانه ساز برای تمامی زمینه ها و رشته های ورزشی، ساخت مدال را انجام می دهد که در خصوص طراحی، سایز و ابعاد مدال ورزشی نیز می توانید از خود مجموعه راهنمایی و مشاوره دریافت کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟