۰۹۱۲-۲۴۸۸۸۷۴

۰۲۱-۸۸۸۴۲۳۰۰ ۰۲۱-۸۸۸۴۳۲۰۰

۷۵۳ ۶۳ ۶۴ -۰۹۹۰

اتیکت سینه نظامی

اتیکت سینه نظامی، برچسب و نشانه‌هایی است که در سازمان‌ها و نیروهای نظامی مورد استفاده قرار می‌گیرد. هدف از این اتیکت‌ها، شناسایی سازمان‌ها، واحدها و افراد نظامی است. معمولا اتیکت نظامی دربردارنده اطلاعاتی مانند نام و رتبه فرد، شماره شناسایی، علائم شناسایی، نشانه‌های خاص نظامی و… می‌باشد. همچنین براساس نحوه نصب، اتیکت‌های نظامی به انواع مختلفی تقسیم‌بندی می‌شوند. در ادامه به ارائه اطلاعات بیشتری در این زمینه خواهیم پرداخت.

اتیکت سینه نظامی

محل نصب اتیکت لباس سربازی

همانطور که در مقدمه بیان کردیم، هدف از نصب اتیکت سینه شناسایی فرد است. درواقع اتیکت حکم شناسنامه را دارد و به همین دلیل باید به گونه‌ای نصب شود که به راحتی قابل مشاهده باشد. معمولا اتیکت لباس سربازی بر روی بازو و سینه افراد نصب می‌شود که شکل و نوع آن بر اساس درجه نظامی و سطح علمی سرباز متفاوت خواهد بود.

اتیکت  سینه لباس نظامی

اتیکت لباس نظامی انواع مختلفی دارد که رایج‌ترین آن، نوع فلزی است. اتیکت‌های فلزی لباس نظامی معمولا از آلومینیوم، برنج، آهن، استیل و… تولید می‌شوند. این نوع اتیکت‌ها به دلیل ساخته شدن از مواد مقاوم و بادوام، تحمل بالایی در برابر ضربه، خوردگی و تغییرات آب و هوایی دارند. همچنین اتیکت فلزی لباس نظامی، شامل اطلاعاتی مانند نام و نشانه نیرو، رتبه، شماره شناسایی، نشانه‌های خاص و مشخصات دیگر می‌باشد که در شناسایی و تشخیص متقاضی در ارتباط با نیروهای نظامی کاربرد دارد. لازم به ذکر است که نوع و محل نصب اتیکت لباس نظامی از فردی به فرد دیگر متفاوت است. درواقع مواردی مانند نوع ارگان نظامی، درجه فرد، سطح نظامی فرد و… در این زمینه تاثیرگذار هستند.

چاپ اتیکت لباس نظامی ارتش

برای چاپ اتیکت نظامی ارتش، لازم است که مراحلی طی شود. در ذیل به ترتیب و مختصر، مراحل چاپ اتیکت لباس ارتش را شرح می‌دهیم.
●انتخاب شرکت چاپ: مرحله اول، انتخاب شرکت چاپ معتبر و متخصص است که از توانایی تولید اتیکت‌های نظامی برخوردار باشد.
●انتخاب مواد و تکنولوژی چاپ: در این مرحله با کمک شرکت چاپ، مواد مناسبی برای چاپ اتیکت نظامی انتخاب می‌شود‌. ورق پلاستیکی، ورق فلزی، ورق کاغذی، ورق پارچه‌ای و… از جمله این مواد به شمار می‌روند. همچنین تکنولوژی چاپ اتیکت لباس ارتش نیز شامل چاپ افست، چاپ دیجیتال، سیلک اسکرین و… می‌شود.
●طراحی و تنظیمات چاپ: در این مرحله طرح خودتان را با استفاده از نرم‌افزارهای طراحی گرافیکی ایجاد کرده و تنظیمات چاپ مورد نیاز را به چاپگر ارائه می‌دهید.
●تولید و چاپ: پس از انجام مراحل بالا، شرکت چاپگری به تولید و چاپ اتیکت لباس نظامی ارتش اقدام می‌کند.
●برش و اتمام: در این مرحله، اتیکت‌های چاپ شده برش داده شده و در شکل مورد نظر تنظیم می‌گردند.

خرید اتیکت سینه نظامی

اتکیت‌های سینه نظامی در انواع مختلفی تولید شده و مورد استفاده قرار می‌گیرند. پس در زمان خرید به این نکته توجه کرده و اتیکتی مناسب با ارگان نظامی خود خریداری کنید. از جمله انواع اتیکت سینه نظامی شامل موارد زیر می‌شود:
●اتیکت چسبان: اتیکت‌های چسبان بر روی سطوح مختلفی ماننا لباس‌ها، کیف‌ها، کلاه و تجهیزات نصب می‌شوند. معمولا نصب این نوع اتیکت‌ها با چسب قوی صورت می‌گیرد که مقاومت خوبی در برابر سایش و شستشو دارند.
●اتیکت مگنتی: معمولا اتیکت مگنتی بر سطوح فلزی قرار می‌گیرد. این نوع اتیکت به دلیل برخورداری از پشته مگنتی، به سطح فلزی متصل شده و امکان تعویض آسان و جابجایی راحت را به وجود می‌آورد.
●اتیکت با بند: برخی از اتیکت‌های نظامی هستند که به وسیله بند و فیکساتور بر روی تجهیزات و لباس نصب می‌شوند. ساخت این نوع اتیکت‌ها معمولا بر روی پارچه خاصی انجام شده و به وسیله بند و قفل‌های مخصوص در محل مورد نظر وصل می‌شود.
●اتیکت قابل دوخت: تولید برخی از اتیکت‌های نظامی نیز به شکل قابل دوخت صورت گرفته است. این اتیکت‌ها خطوط دوخت خاصی دارند که به وسیله سوزن و نخ به تجهیزات و لباس مورد نظر متصل می‌شوند.
●و…

خرید و سفارش  اتیکت سینه نظامی

سفارش اتیکت سینه نظامی

سفارش و خرید اتیکت سینه نظامی با شرکت و مراکز تولیدی بسیاری صورت می‌گیرد. ولی برای اطمینان از کیفیت و دقت تولید اتیکت‌های نظامی، بهتر است که از یک شرکت چاپ قابل اعتماد و مطمئن در این زمینه استفاده شود. همچنین بایستی قبل از شروع تولید و سفارش اتیکت نظامی، تمام جزئیات فنی و نیازهای خاص با شرکت مربوطه مطرح شود. لازم به یادآوری است که سفارش و انتخاب اتیکت سینه نظامی به نوع سطح و مورد استفاده نیروهای نظامی بستگی دارد. همچنین میزان اهمیت به نوع جابجایی، ثبات و مقاومت در برابر شرایط سخت از دیگر موارد موثر در سفارش نوع اتیکت می‌باشند. در حال حاضر شرکت و تولیدی‌های معتبر بسیاری در زمینه تولید و عرضه انواع اتیکت نظامی فعالیت می‌کنند که میتوانید به صورت حضوری یا آنلاین سفارش خود را ثبت کنید.

مطالب مرتبط:اتیکت سینه پرسنلی

قیمت اتیکت سینه نظامی

قیمت اتیکت نظامی براساس عوامل مختلفی تعیین می‌شود و به فاکتورهای متعددی بستگی دارد. به طور مثال:
●اندازه و ابعاد اتیکت: یکی از موارد موثر در قیمت اتیکت سینه نظامی، اندازه و ابعاد آن است. طبیعتا اتیکت‌های بزرگتر و با ابعاد خاص، قیمت بالاتری نیز دارند.
●تعداد رنگ‌ها: تعداد رنگ‌های به کار رفته در اتیکت نظامی نیز از دیگر فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت آن هستند. هر چقدر که تعداد رنگ‌های مورد استفاده بیشتر باشد، سبب افزایش قیمت آن می‌شود.
●نوع مواد استفاده شده: استفاده از مواد مقاوم در برابر آب و حرارت یا شرایط سخت، میتواند سبب افزایش قیمت اتیکت لباس نظامی شود.
●پیچیدگی طراحی: درصورتیکه طراحی اتیکت مورد نظر شما پیچیده باشد، ممکن است که قیمت خرید آن افزایش پیدا کند.
●خدمات اضافی: اگر خدمات اضافی مانند لمینت، برش خاص، روکش و… بر روی اتیکت صورت بگیرد، قیمت نهایی آن نیز به همان میزان افزایش می‌یابد.
●و…

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۱ رای
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟