۰۹۱۲-۲۴۸۸۸۷۴

۰۲۱-۸۸۸۴۲۳۰۰ ۰۲۱-۸۸۸۴۳۲۰۰

۷۵۳ ۶۳ ۶۴ -۰۹۹۰

اتیکت داروساز

حال حاضر امروز دنیا و جوامع بشری که با گسترش جغرافیایی، تکنولوژی نو و انواع و اقسام کسب و کار روبروست . همه مردم  مشغله های فکری و یدی فراوانی دارند، مهمترین ابزاری که به کمک آنها می آید و صرفا” با فشار دادن یک دکمه و یا  با وارد شدن به یک سایت ویا از طریق یک تما س تلفن به دنیایی از اطلاعات در مورد نیازمندیهای زندگیشان دست پیدا می نمایند و هرچیزی را که نیاز داشته باشند در اسرع وقت برای آنها فراهم می باشد . اساس و زیرساخت کلیه این مواردی که عنوان گردید همه وهمه نشات گرفته از ابزارهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی است که باعث انسجام و هماهنگی ، کاهش زمان مصروفه و سرعت در امور کسب و کار می شود. 

در بالا اشاره ای داشتیم به هماهنگی و اینکه کدام ابزار تبلیغاتی در راستای ایجاد هماهنگی و انسجام مورد استفاده قرار می گیرد؟ این سوال را طوری دیگر نیز می توان مطرح نمود به این صورت که کدام ابزار تبلیغاتی می تواند باعث تفکیک گروهها، پرسنل سازمانها شده و مشتریان تنها با یک نگاه حداقل اطلاعات مربوط به  نام ، محل کار و سمت اشخاص را در می یابند؟ پاسخ این سوال در ظاهر برای بسیاری از مردم مشکل خواهد بود ولی برای آن دسته از افراد جامعه که تنها یک بار به آن برخورد کرده اند به سرعت عنوان اتیکت سینه یا بج سینه در ذهن آنها نقش می بندد.

در این مجال قصد داریم در خصوص معرفی اتیکت داروساز  و نحوه ساخت آن و انواع متریالی که برای تولید آن مورد استفاده قرار می گیرد مطالبی را برای آشنایی بیشتر شما بیان نماییم.

اتیکت دارو ساز

شرکت نشانه ساز با داشتن پرسنل حرفه ای و کارآزموده آماده  ارائه مشاوره رایگان و  پاسخگویی به پرسش های شما در مورد سایراقلام و هدایای تبلیغاتی نظیر  مارک و لیبل ،بج سینه فلزی، پلاک فلزی ، تندیس، پرچم های تبلیغاتی، مدال های ورزشی و… می باشند.

                                                                         02188842300 و 02188843200

کاربرد اتیکت سینه داروساز

همانطوری که از نام اتیکت دارو ساز واضح و مشخص است، این اتیکت نه تنها برای هماهنگی و یکدست نمودن بلکه به منظور ایجاد انسجام و اتحاددر بین کارکنان صنعت دارو سازی و  زیر مجموعه های آن مورد استفاده قرار می گیرد. این همبستگی باعث تفکیک بین سایر کسب وکارها شده و مشتری از سردر گمی نیز خارج می شود.

معمولا” برروی این نوع اتیکت لوگوی مجموعه ، نام و نام خانوادگی دکتر دارو ساز ویا هریک از کارکنان به همراه سمت ایشان درج می گردد.

 اتیکت دارو ساز به صورت فلزی ویا غیر فلزی تهیه می شود. در صورتیکه اتیکت فلزی باشد معمولا” از آلیاژ برنج و یا آلومینیوم استفاده می گردد. (اتیکت آلومینیومی رواج بیشتری دارد)  و در حالتی که جنس اتیکت از ماده غیر فلزی ساخته شده باشد ، مولتی استایل ویا پلکسی گلس  مورد استفاده قرار گرفته است. اتیکت دارو ساز به دو شکل مگنتی و سوزنی قابلیت انصال دارد.

ساخت اتیکت دارو سازی

 برای ساخت اتیکت دارو ساز با توجه به متریال و ماده اصلی مورد( فلزی یا غیر فلزی) نظر به چند روش اقدام می گردد.

اگر آلیاژ مورد استفاده از فلز برنج باشد این اتیکت همانند بج سینه فلزی( برنج) ساخته می شود.

اگر فلز استفاده شده از آلومینیوم باشد اطلاعات مورد نظر رابه سه روش برروی آن قرار می دهند. از این سه روش  دوحالت آن چاپی است(چاپ آنادایز و یاچاپ سابلیمیشن) و یک حالت دیگر این طور است که اطلاعات مورد نظر با استفاده از روکش پلی استر بر روی بستر آلومینیوم قرار می گیرد.

لازم به ذکر است که اتیکت آلومینیومی نسبت به برنجی مقرون به صرفه می باشد لذا معمولا” درصد بالایی از اتیکت ها آلومینیومی می باشد.

اگر ماده اصلی سازنده اتیکت دارو ساز غیر فلز( پلاستیک) می باشد. که این پلاستیک به دوشکل مولتی استایل( پلاستیک فشرده) و یا پلکسی گلس است. 

قیمت اتیکت دارو ساز

محاسبه و پیش بینی بهای هر شی تبلیغاتی از ضروریات قبل از سفارش ساخت آن می باشد. انجام این کار باعث می شود تا مشتریان گرامی از کم و کیف خرید خود مطلع شوند وبه قول معروف با چشم باز خرید خودرا انجام دهند. مشاورین نشانه ساز با تجربه بالایی که دارند این امر مهم را در اسرع وقت انجام داده و قیمت اتیکت دارو ساز را به طور شفاف در اختیار مشتری قرار می دهند.

تعیین قیمت اتیکت داروساز همانند سایر اقلام و هدایای تبلیغانی نیز وابسته به عاملهای متعددی می باشد که در بازار دارای بها و ارزش معین و مشخصی است.

نوع جنس: ماده اصلی یا بستر اولیه برای تولید یک اتیکت از مهمترین عوامل در افزایش و یا کاهش قیمت آن است . چراکه اگر متریال آن برنج باشد قیمت آن از آلومینیوم یا مواد پلاستیکی بیشتر است.

ابعاداتیکت:اندازه اتیکت دارو ساز نیز جزء متغیرهای مهم است و با افزایش ابعاد قیمت آن افزایش می یابد.

تیراژاتیکت: عامل اصل دیگری که موجب افزایش قیمت می شود تعداد مورد تقاضا بوده که با افزایش آن قیمت کاهش می یابد.

سفارش اتیکت دارو ساز​

مشتریان عزیز برای اخذ مشاوره رایگان و ثبت سفارش خود کار ساده و راحتی را در پیش دارند و با مشغله کاری که گریبانگیر همه می باشد. اصلا”نیاز به مراجعه حضوری  به شرکت نداشته و تنها کافی است از طریق تماس تلفنی و یا در فضای مجازی با ارسال درخواست خود در واتساپ(شماره در سایت شرکت موجود است) اقدام نمایند.

کارشناسان مجرب نشانه ساز در اسرع وقت نسبت به بررسی درخواست شما اقدام کرده ونتیجه بررسی را  از طریق تماس تلفنی و یا ارسال پیام در واتساپ به مشتری اعلام می نمایند.

اگر مشتری نظر پیشنهادی داشته باشد به مشاور ارائه داده و در غیر این صورت می تواند از طرح های رایگان شرکت استفاده نماید و در نهایت پس از تایید طرح نهایی درخواست ساخت اتیکت داروساز را ارائه می نماید. 

پس از ثبت و سفارش درخواست توسط مشتری، کارکنان شرکت بدون فوت وقت در خصوص ساخت اتیکت دارو ساز مورد نظر اقدام می نماید و در اسرع وقت از طریق پیک و یا مراجعه حضوری تحویل مشتری می نماید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟