۰۹۱۲-۲۴۸۸۸۷۴

۰۲۱-۸۸۸۴۲۳۰۰ ۰۲۱-۸۸۸۴۳۲۰۰

۷۵۳ ۶۳ ۶۴ -۰۹۹۰

آموزش مهرسازی در نشانه ساز

مهرسازی فرآیندی چند مرحله ای است که طی آن مواد اولیه ساخت تبدیل به مهر می‌شود. برحسب نوع مهر، چندین دستگاه مورد نیاز است.
در واقع روند اصلی ساخت مهر از طریق نوردهی به صفحه مهر صورت می‌گیرد. مقدار و شدت نور برحسب نوع مهری که قرار است ساخته شود، متفاوت است.
دقت و استفاده از مواد اولیه خوب می تواند در نتیجه نهایی تاثیر به سزایی داشته باشد؛ بنابراین ساخت مهر توسط کارشناسان با تجربه، می‌تواند بهترین کیفیت ممکن را ارائه دهد.


آموزش مهرسازی


مهرسازی کار چندان پیچیده ای نیست. در وهله اول باید به یکی از نرم افزارهای گرافیکی مثل فتوشاپ، کرل و غیره مسلط باشید تا بتوانید طرح موردنظر مشتری را پیاده سازی کنید.
در وهله دوم باید تسلط کافی به دستگاه های مهرسازی (بسته به نوع مهر، دستگاه‌ها متفاوت هستند) داشته باشید تا بتوانید کار را با دقت انجام دهید.
در وهله آخر هم استفاده از مواد اولیه مرغوب می‌ تواند کار شما را تضمین کند تا بهترین مهر را به مشتری تحویل دهید.

 

آموزش مهر سازی

شرکت تبلیغاتی نشانه ساز با تجربه کافی در ساخت انواع مختلف بج سینه چوبی آماده ارائه مشاوره و پاسخگویی در مورد سایر اقلام تبلیغاتی نظیر: تندیس، مارک و لیبل، بج سینه فلزی، پلاک فلزی، پرچم تبلیغاتی، لوح تقدیر و… می باشد.این شرکت جهت حفظ اعتماد مشتریان از بهترین مواد تندیس های زیبا را در سایز، شکل و رنگ متفاوت تولید میکند.

 

آموزش مهر ژلاتینی

یکی از قدیمی ترین و پرکاربردترین مهر موجود در بازار، مهر ژلاتینی است. آموزش ساخت مهر ژلاتینی بسیار ساده است.
تنها کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:
1- طرح موردنظر مشتری را توسط یکی از نرم افزارهای گرافیکی طراحی کنید.
2- طرح را به صورت نگاتیو با چاپگر لیزری (نه جوهرافشان) بر روی برگه کالک چاپ کنید.
3- ژلاتین یا همان صفحه مهر را به اندازه مورد نیاز برش بزنید.
4- برگه پرینت شده را بر روی صفحه ژلاتینی قرار دهید و در دستگاه نور مخصوص مهرهای ژلاتینی بگذارید.
5- مدت زمان حک شدن طرح بر روی صفحه ژلاتینی بین 10 الی 15 دقیقه زمان می برد. البته در دستگاه‌های قدیمی تر ممکن است این زمان تا 40 دقیقه هم برسد.
6- در نهایت صفحه ژلاتین را از دستگاه خارج کنید و با فرچه و محلول مخصوص بشویید.
7- صفحه ژلاتینی آماده شده را به دسته مهر اتصال دهید.
8- مهر آماده است. می توانید برای محافظت بیشتر مهر از درپوش های مخصوص استفاده کنید.
مهرهای ژلاتینی در دو مدل ساده و اتوماتیک قابل ساخت هستند. مدل ساده این مهر دارای استامپ جداگانه است که برای هر بار استفاده باید ابتدا مهر را درون استامپ بزنید و سپس بر روی کاغذ چاپ کنید.
مدل اتوماتیک این مهر دارای جوهردان سرخود است. یعنی در بدنه مهر، قسمتی به نام جوهردان تعبیه شده است که با فشار مهر، صفحه ژلاتینی به جوهر آغشته شده و سپس طرح موردنظر بر روی کاغذ چاپ می‌شود. همین قابلیت عدم نیاز به استامپ جداگانه موجب محبوبیت این نوع مهر شده است.

آموزش مهر لیزری

یکی از تکنولوژی های جدید در ساخت مهر، مهر لیزری است. آموزش ساخت این مهر همانند مهر ژلاتینی ساده است و تنها کافیست دقت لازم را در ساخت مهر داشته باشید. برای ساخت مهر لیزری کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:
1) مرحله اول در ساخت همه مهرها، طراحی طرح مهر براساس سلیقه مشتری است که این کار توسط یکی از نرم افزارهای گرافیکی انجام می‌شود.
2) طرح موردنظر را بر روی برگه کالک پرینت بگیرید.
3) صفحه اصلی مهرهای لیزری از ماده ای به نام پلیمر تشکیل شده است که هم کیفیت ماندگاری جوهر بالاتر است و هم به راحتی می توان هر نوع طرحی را با ریزترین نقوش بر روی مهر ایجاد کرد. پس تفاوت اصلی مهرهای لیزری نسبت به مهرهای ژلاتینی یکی در جنس صفحه مهر و دیگری در نوع دستگاه نور است.
4) همانند مهرهای ژلاتینی پس از چاپ طرح، آن را بر روی صفحه پلیمری قرار دهید و در دستگاه نور بگذارید.
5) در نهایت هم بعد از گذشت زمان لازم، طرح توسط نور بر روی صفحه مهر حک خواهد شد.
6) با محلول مخصوص و فرچه شست و شو دهید تا تورفتگی ها و برجستگی های طرح مهر به طور کامل ایجاد شود.
7) مهر آماده است؛ می‌توانید آن را به بدنه متصل کنید.
به جای بخش جوهردان در مهرهای ژلاتینی، در مهرهای لیزری، بخشی به نام کارتریج در بدنه تعبیه شده است که پس از چندین بار مصرف (بین 20 الی 30 بار) باید شارژ شود.
مزیت اصلی مهرهای لیزری نسبت به مهرهای ژلاتینی، این است که می توانید طرح هایی با ریزترین جزییات را بر روی صفحه پلیمر ایجاد کنید. همچنین کیفیت چاپ مهر نسبت به مهرهای ژلاتینی بالاتر است.

آموزش مهربرجسته

مهر برجسته تکنولوژی کاملا جدید است که مخصوص برای کسب و کارهایی است که تقلب، خط قرمز آن‌ها محسوب می شود.
در واقع کمتر افرادی می‌توانند نمونه مهر برجسته را دقیق به شکل خودش درآورند. از این رو می توان گفت ایمن ترین نوع مهر است.
علاوه بر این مهرهای برجسته، نمونه های منحصر به فردی هستند که زیبایی دو چندانی نسبت به انواع مهرهای دیگر دارند.
با فشردن مهر برجسته بر روی کاغذ، شما طرح برجسته ای روی کاغذ خواهید دید که ظاهری بسیار جذاب دارد.
برای ساخت این مهر مراحل زیر را دنبال کنید:
1- طبق ساخت همه نمونه مهرها، از طرح مهر پرینت بگیرید. البته یک بار به صورت نگاتیو و یک بار به صورت پازتیو پرینت تهیه کنید.
2- صفحه مهر استفاده شده در مهر برجسته، نایلوپرینت است که روی صفحه سیلیکونی و پشت آن فلزی است. صفحه را به همراه طرح پرینت گرفته شده داخل دستگاه نور مخصوص مهرهای برجسته قرار دهید.
3- تنها 30 ثانیه زمان لازم است تا طرح چاپی بر روی صفحه مهر حک شود.
4- سپس با حلال و فرچه آن را شست وشو دهید تا طرح روی صفحه برجسته شود.
5- مهر آماده است. می توانید از آن استفاده کنید

آموزش مهر جیبی

مهر جیبی همان مهر استاندارد است که در سایز کوچک طراحی شده است. این مهرها بیشتر برای افرادی مناسب است که مدام مجبور هستند به واسطه شغل شان جا به جا شوند. (مثل دکترها، پرستاران، مهندسان و غیره)
این مهرها همان طور که از نام شان پیدا است، آن قدر کوچک هستند که در جیب به راحتی جا می‌شوند.
نحوه ساخت این مهرها بسته به نوع آن، دقیقا مشابه با روند ساخت سایز استاندارد آن‌ها است. پس می توان گفت مهرهای جیبی زیرمجموعه مهرهای استاندارد هستند.
دقیقا تمام مراحل را مثل نحوه ساخت سایز استاندارد دنبال کنید.
آموزش مهر چند رنگ
گاها بعضی ها یا برحسب سلیقه خود یا برحسب شرایط کاری خود، مهر چند رنگ سفارش می‌دهند. روند ساخت این مهرها دقیقا مشابه با ساخت مهر تک رنگ است.
تنها تفاوت در ساخت این نوع مهرها، قسمت جوهردان مهر است. در مهرهای چند رنگ، قسمت استامپ مهر توسط دستگاهی برش داده می شود که این برش باعث ایجاد فاصله بین قسمت های مختلف رنگی می‌شود.
هر قسمت را می توان با رنگ دلخواه پر کرد بدون آن که رنگ ها با هم آمیخته شوند. این مهرها به راحتی قابل شارژ هستند، البته باید توسط فرد خبره صورت گیرد.
نکته قابل ذکر در مهرهای چند رنگ، قیمت آن است که به دلیل زحمت بیشتر برای ساخت قسمت کارتریج، گران تر از نوع تک رنگ هستند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟