۰۹۱۲-۲۴۸۸۸۷۴

۰۲۱-۸۸۸۴۲۳۰۰ ۰۲۱-۸۸۸۴۳۲۰۰

۷۵۳ ۶۳ ۶۴ -۰۹۹۰

چاپ سررسید ۱۴۰۳

با ورود به سال جدید، همه ما به دنبال ابزارها و محصولاتی جذاب و ارزشمندی هستیم که به ما در روند برنامه‌ریزی و نیز سازماندهی وظایف و وقایع روزانه کمک کنند. یکی از این ابزارها که در آغاز سال مورد توجه قرار می‌گیرد، سررسید ۱۴۰۳ است که به عنوان یکی از ابزارهای مهم برای این منظور است که نقش بسیار مهمی را نیز ایفا می‌کند. اما چگونه می‌توانیم یک سررسید مناسب و با کیفیت را انتخاب کنیم؟ و سفارش چاپ سرر سید چگونه است؟در این مقاله، با بررسی عوامل مختلفی از انواع سررسید، کاربردها، ویژگی‌ها و قیمت سعی کرده این تا بتوانیم به شما در نحوه انتخاب و خرید یک سررسید مناسب و با کیفیت کمک نماییم. همچنین با این اطلاعات، شما می‌توانید به بهترین شکل نیازهای خود را برطرف و برنامه‌ریزی نمایید. پس با ما همراه باشید تا بهترین سررسید ۱۴۰۳ را برای خود انتخاب کنید.


چاپ سررسید ۱۴۰۳

انواع سررسید ۱۴۰۳ و چاپ آن

انواع مختلفی از سررسید ۱۴۰۳ وجود دارد که این سررسیدها بر اساس ابعاد، کاربردها و جنس جلد دسته‌ بندی و چاپ می‌شوند. برخی از انواع متداول سررسیدها عبارتند از:
• سررسید وزیری: با ابعاد 16.5 × 23 سانتی‌متر، برای استفاده روزانه و داشتن فضای نوشتن بیشتر مناسب است که مناسب استفاده در محیط منزل و کار است.
• رحلی: با ابعاد حدود 21 × 28 سانتی‌متر، به عنوان سررسید مدیران شناخته می‌شود و ابعاد بزرگتری دارد که با همراه داشتن جزییاتی مانند تاریخ، روزهای هفته و گاها ساعت کمک شایانی به برنامه ریزی دقیق و یادآوری برنامه این افراد می‌کند.
• رقعی: با ابعاد 14 × 21 سانتی‌متر، به دلیل سبکی و وزن مناسب، یکی از سررسیدهای محبوب است که افراد مختلف با سلایق متفاوت از متقاضیان اصلی آن هستند.
• جیبی: با ابعاد 10 × 14.5 سانتی‌متر، برای حمل راحت و یادداشت برنامه‌های روزانه مناسب است و می توان آن را همیشه و همه جا همراه داشت.
• خشتی: با ابعاد و سایز مربعی متغیر و متفاوت، این نوع سررسید به دلیل طراحی خاص و قیمت بالا کمتر مورد اسمی‌شودقرار می‌گیرد.
• پالتویی: با ابعاد متغیر و قیمت کمتر، برای حمل آسان و یادداشت کارها و برنامه‌های روزانه مناسب بوده که معمولا از نمونه‌های پرطرفدار است.
• اروپایی: با ابعاد و سایز متفاوت به دلیل خوش دستی و ابعاد مناسب، مورد توجه همگان قرار می‌گیرد.
لازم به ذکر و یادآوری است که این انواع سررسیدها بر اساس ابعاد و کاربردهای خاص خودشان، مورد استفاده قرار می‌گیرند و انتخاب یک نوع خاص از آنها بستگی به نیاز و استفاده‌ی موردی شما با توجه به سلیقه تان قرار گیرد.

مطالب پر بازدید:طراحی و چاپ

کاربرد سررسید ۱۴۰۳

برخی از کاربردهای سررسید ۱۴۰۳ که بسیار مورد توجه است عبارتند از:
• برنامه‌ریزی و سازماندهی وقایع و وظایف روزانه: با استفاده از سررسید، می‌توانید وقایع و وظایف روزانه خود را برنامه‌ریزی و سازماندهی کنید و از این طریق به بهبود بهره‌وری و کارایی خود برسید.
• یادداشت‌برداری: با داشتن یک سررسید، می‌توانید یادداشت‌های خود را در مورد وظایف و وقایع مختلفی که باید انجام دهید، را بررسی نموده و از این طریق به یادآوری بهتر وظایف خود برسید.
• طراحی و چاپ سررسید شخصی: با استفاده از نرم‌افزارهای طراحی، می‌توانید سررسید شخصی خود را طراحی و آن را چاپ کنید.
• اهدای سررسید به عنوان هدیه: سررسید یکی از هدایای مناسب برای دوستان، خانواده و همکاران است و می‌تواند به عنوان یک هدیه مفید و کاربردی در نظر گرفته شود.
• تبلیغات فردی و شرکتی: شرکت‌ها می‌توانند سررسیدهای خود را با لوگو و نام شرکت چاپ کرده و به عنوان یکی از ابزارهای تبلیغاتی خود استفاده کنند.

ویژگی‌ های شاخص و مهم سررسید ۱۴۰۳ هنگام چاپ

ویژگی‌های شاخص و مهم سررسید ۱۴۰۳ عبارتند از:
• اندازه: اندازه سررسید باید به گونه‌ای باشد که بتوانید به راحتی آن را حمل کنید و در عین حال فضای کافی برای نوشتن وظایف و برنامه‌های روزانه خود داشته باشید.
• جنس جلد: جنس جلد سررسید باید مقاوم و با کیفیت باشد تا بتوانید از آن برای مدت طولانی استفاده کنید.
• نوع صحافی: نوع صحافی سررسید باید طوری باشد که بتوانید به راحتی صفحات را برگردانید و از آن استفاده کنید.
• محتوای صفحات: محتوای صفحات سررسید باید به گونه‌ای باشد که مناسب با نوع استفاده شما تعبیه شده باشد به عنوان مثال اگر به زمان و تاریخ احتیاج دارید آن را دقیقا ذکر کرده باشد.
• طراحی: طراحی سررسید باید به گونه‌ای باشد که به چشم آمده و از آن نهایت لذت ببرید.
• قیمت: قیمت سررسید باید مناسب با کیفیت و با ویژگی‌های آن هماهنگ باشد.
• کاربرد: سررسید باید متناسب با نوع استفاده شما باشد تا به راحتی بتوانید به برنامه‌ریزی و سازماندهی وظایف و وقایع روزانه خود بپردازید.
• محتوای خاص: برخی از سررسیدها محتوای خاصی مانند تقویم، فهرست تماس‌ها و غیره دارند که می‌تواند برای شما مفید باشد.
• قابلیت شخصی‌سازی: برخی از سررسیدها قابلیت شخصی‌سازی دارند که به شما امکان می‌دهد آن را با توجه به نیازهای خود، طراحی کنید.
• محیط زیست: بعضی از سررسیدها نیز از جنس کاغذ بازیافتی ساخته شده‌اند که به حفظ محیط زیست کمک شایانی می‌کند.

قیمت چاپ سررسید ۱۴۰۳

قیمت چاپ سررسید ۱۴۰۳ تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار می‌گیرد که از جمله مهم‌ترین آنها عبارتند از اندازه، جنس جلد، نوع صحافی، محتوای صفحات، طراحی، قابلیت شخصی‌سازی، محیط زیست، برند و کیفیت چاپ. هر یک از این عوامل می‌تواند قیمت سررسید را تحت تأثیر قرار دهد. به طور کلی، سررسیدهای بزرگتر که از جنس جلد باکیفیت و مقاوم و نیز صحافی خوب و مقاوم برخوردار است قیمت چاپ به مراتب گرانتر نسبت به نمونه های بی کیفیت تر دارد .
شایان ذکر است که گاهی این سررسیدهای مرغوب همراه با محتوای خاص و کاربردی و طراحی جذاب است و از قابلیت شخصی‌سازی بهره می‌برد.
همچنین نمونه های بی‌نظیر از جنس کاغذ بازیافتی تولید شده‌اند که معمولا برندهای معروف که چاپی با کیفیت بالا دارند قیمتی بیشتر دارد.

قیمت چاپ سر رسید 1403

چاپ سر رسید در نشانه ساز

در دنیای امروز، سررسید ۱۴۰۳ به عنوان یکی از بهترین محصولات کاربردی در جهت ثبت وقایع و برنامه‌های کاری و شخصی مورد توجه بسیاری از افراد است. اما انتخاب یک سررسید مناسب و با کیفیت، و دریافت مشاوره از گروه تبلیغاتی نشانه ساز می‌تواند به بهبود بهره‌وری و سازماندهی بیشتر در این راستا کمک کند تا به بهترین شکل نیازهای خود را برطرف کنید. با در نظر گرفتن عوامل مختلفی مانند اندازه، جنس جلد، نوع صحافی، محتوای صفحات و سایر ویژگی‌ها، می‌توانید سررسیدی را از آن خود نمایید.
لذا متقاضیان محترمی که تمایل دارند از یک سررسید ۱۴۰۳ با کیفیت و زیبا برخودار باشند می توانند از طریق سایت نشان ساز بهترین نوع این سررسید را مطابق با نوع خواسته و نیاز خود با ویژگی‌های منحصر به فرد تهیه و مورد استفاده قرار دهند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۰ رای
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟