۰۹۱۲-۲۴۸۸۸۷۴

۰۲۱-۸۸۸۴۲۳۰۰ ۰۲۱-۸۸۸۴۳۲۰۰

۷۵۳ ۶۳ ۶۴ -۰۹۹۰

پرچم تشریفات ایران

سرآغاز

پرچم جمهوری اسلامی ایران دارای سه رنگ قرمزدر پایین، سفید در وسط و سبزدر قسمت بالای پرچم  می باشد. کلمه الله در وسط آن چاپ شده است . هریک از این رنگهای پرچم بیانگر یک موضوع مهم و تاریخی می باشد. رنگ قرمز در پرچم ایران،  نماد صلابت و پایداری ملت مسلمان ایران در برابر تجاوزکاران و ستمکاران است. رنگ سفید پرچم، نماد کمال، پاکیزگی، برابری، خودکفایی و صلح طلبی  مردم  ایران است. و رنگ سبز نیز در پرچم، بیانگر اصلاح، آبادانی، حاصلخیزی، تجدید حیاط  و توسعه یافتگی کشور ایران می باشد. از سویی دیگر کلمه (الله ) ( نماد مخصوص جمهوری اسلامی ایران ) در وسط  پرچم،  انعکاس دهنده هویت و آرمان‌های ملت بزرگ ایران است که در پرتو این  واژه مقدس تجلی می‌یابد. تعداد  22 (الله اکبر) در پرچم  ایران نیز نشانه پیروزی انقلاب اسلامی درروز ۲۲ بهمن سال 1357 می باشد.

یکی از زیباترین پرچم‌های ایران، پرچم تشریفات می‌باشد که  در مجالس مهم داخلی و بین المللی نمایشگر صلابت و بزرگی ایران است. 

برای سفارش ساخت انواع پرچم تشریفات ایران با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید:

      02188842300 و 02188843200 

پرچم تشریفات‌ایران

پایه پرچم تشریفات‌ایران

پایه پرچم  رکن اصلی را در قائم نگه داشتن و زیبایی پرچم تشریفات بر عهده دارد. و به اشکال متنوعی ساخته می‌شود.

نظیر: پایه پنجه شیری و پایه خورشیدی

پایه پنجه شیری پرچم تشریفات ایران

پایه پنجه شیری پرچم

  پایه پرچم پنجه شیری به دو مدل سه و چهار پایه موجود است. این نوع پایه ها معمولا از جنس چدن یا برنج تولید و در دو رنگ نقره ای و طلایی تولید می شوند. به خاطر شکل خاص پایه پنجه شیری سطح اتکای لازم با زمین برای نگهداری پرچم تشریفات را دارا می‌باشد. 

پایه خورشیدی پرچم تشریفات‌ایران

پایه خورشیدی پرچم

 پایه خورشیدی پرچم تشریفات،  نیز از جنس چدن و یا برنج ساخته شده ودر  دو رنگ نقره‌ای و طلایی  رنگ‌کاری می‌ شوند. پایه خورشیدی پرطرفدارترین پایه پرچم تشریفات می باشند. این پایه ها با توجه به شکلی که دارند به راحتی برروی زمین قرار می‌گیرند.

پارچه و ریشه پرچم تشریفات‌ایران

پارچه پرچم تشریفات

برای ساخت پرچم تشریفات‌ایران، معمولا” از پارچه هایی از جنس لمینت، ساتن آمریکایی، مخمل و جیر که دارای مقاومت مناسب می‌باشند، استفاده می‌‌گردد.

پارچه پرچم تشریفات ایران در جنس‌های مختلفی وجود دارد. اما عمدتاً از پارچه‌هایی از جنس لمینت، ساتن آمریکایی، مخمل و جیر ساخته می‌شود. پارچه لمینت بسیار مقاوم بوده و دارای ماندگاری بالایی در مقابل عواملی مانند رطوبت، اشعه خورشید و مواد شیمیایی است. پارچه ساتن آمریکایی نیز که همان ساتن عروس است، حالتی ایستا داشته و کش نمی‌آید.
ضمناً برای این پارچه احتیاجی به استفاده از آستر نیست. پارچه‌های ساتن معمولاً در دو نوع ساتن مات و ساتن براق وجود دارند. از پارچه مخمل نیز معمولاً برای دوخت لباس و رومبلی استفاده می‌شود. این پارچه بسیار نرم و براق است. پارچه جیر نیز که تقریباً یک چرم کرکی است، در تولید لباس، کیف و کفش کاربرد دارد.

 

ریشه پرچم تشریفات

ریشه پرچم بر زیبایی و جلوه ظاهری پرچم تشریفات می‌افزاید. این ریشه‌ها دارای سایز و  رنگ‌ بندی متنوع بوده و به دو صورت تک لایه  و دو لایه مورد استفاده قرار می‌گیرند. 

پرچم تشریفات ایران در دو نوع ریشه‌‌دار و بدون ریشه وجود دارد. پرچم تشریفات ایران ریشه‌ دار، معمولاً طرفداران بیشتری دارد؛ زیرا زیبایی خاصی به آن می‌بخشد. ریشه‌های پرچم در سایزها و رنگ‌های مختلف و در دو نوع تک لایه و دوبل وجود دارند. پرچم‌های بدون ریشه معمولاً طول عمر کمتری دارند. همچنین زیبایی این نوع پرچم‌ها نیز در مقایسه با نوع ریشه‌دار کمتر است. ریشه‌ها کمک می‌کنند که طول عمر پرچم بیشتر باشد.
از طرفی نوع دوبل پرچم‌های ریشه‌دار، طرفداران بیشتری در مقایسه با نوع تک لایه آنها دارد؛ زیرا ریشه‌های دوبل، زیبایی و جذابیت بیشتری به پرچم می‌بخشند. معمولاً دوخت ریشه پرچم، آخرین مرحله از مراحل ساخت آن است. رنگ ریشه‌های پرچم معمولاً با رنگ زمینه آن متفاوت است. این تفاوت رنگ می‌تواند جلوه بیشتری به آن ببخشد.

چاپ پرچم تشریفات‌ایران

چاپ برروی پرچم تشریفات‌ایران دارای انواع گوناگونی است که به طور کلی  به سه روش صورت می‌گیرد، که عبارتند:

از چاپ لیزری، چاپ دیجیتال و چاپ سیلک(سیلک اسکرین)

چاپ دیجیتال پرچم تشریفات ایران

چاپ دیجیتال

 چاپ دیجیتال کارآمدترین روش چاپ در جهان امروزی به شمار می‌آید. بوسیله این نوع چاپ کلیه تصاویر و عکسهای دیجیتالی مانند پرچم ایران را می‌توانیم چاپ  نماییم.

 

چاپ لیزر پرچم تشریفات ایران

چاپ لیزر

 چاپ لیزری نوعی حکاکی مدرن با سرعت بالا است. که اطلاعات و تصاویر موجود در پرچم ایران و یا سایر درخواست‌های تبلیغاتی را با دقت برروی پارچه چاپ می‌نماید.

چاپ سیلک پرچم تشریفات ایران

چاپ سیلک

 چاپ سیلک برخلاف چاپ های دیجیتال و لیزری، از دقت زیادی برخوردار نیست. تمامی مراحل انجام کار آن به صورت دستی و سنتی انجام می‌گیرد. چاپ‌پفکی از انواع آن می‌باشد.

قیمت پرچم تشریفات ایران

پرچم تشریفات ایران از رسمی‌ترین نوع پرچم‌های شناخته شده در ایران  می‌باشد. قیمت پرچم‌  تشریفات‌ایران متاثر از : جنس و نوع پایه ، پارچه، ریشه، دوخت، چاپ برروی پرچم و تیراژ سفارش می‌باشد.

قیمت پرچم تشریفات ایران یک قیمت ثابت نیست؛ بلکه این موضوع به عوامل مختلفی بستگی دارد. به طور مثال جنس پارچه، جنس پایه، ریشه‌دار بودن یا نبودن پرچم، سایز ریشه‌ها، نوع دوخت، نوع چاپ روی پرچم و تعداد پرچم‌ها بستگی دارد. همچنین سایز پرچم نیز در قیمت آن بسیار تاثیرگذار است. پرچم تشریفات معمولاً در سایزهای مختلفی تهیه می‌شود. اما در اغلب موارد سایز اصلی پرچم تشریفات که به آن پرچم ایستاده نیز می‌گویند، معمولاً ۹۰ در ۱۵۰ است. از طرفی تورم می‌تواند تاثیر به‌سزایی در قیمت‌ها داشته باشد.

 

برای سفارش ساخت انواع پرچم تشریفات  با شرکت نشانه ساز تماس حاصل فرمایید. 

سفارش پرچم تشریفات ایران

اگر قصد سفارش پرچم تشریفات ایران را دارید، یکی از بهترین مکان‌هایی که می‌توانید این کار را انجام دهید شرکت نشانه ساز است. شرکت نشانه ساز با حدود دو دهه تجربه در ساخت کالاهای تبلیغاتی، در زمینه ساخت پرچم تشریفات نیز فعالیت دارد. در این شرکت پرچم‌های مختلف از جنس‌های متنوع ساخته می‌شوند. همچنین برای ساخت پرچم و سایر کالاها از جدیدترین تکنولوژی‌های روز استفاده می‌گردد.
علاوه بر پرچم کالاهایی مانند بج، اتیکت و نشان سینه، انواع تندیس‌ها، کاپ و مدال قهرمانی، بروشور، کاتالوگ، بیلبورد، لیبل و سایر کالاهای تبلیغاتی در این شرکت تولید می‌شوند. اگر می‌خواهید یکی از انواع پرچم تبلیغات را سفارش دهید، می‌توانید از طریق سایت این مجموعه به صورت آنلاین و یا با مراجعه به این شرکت به صورت حضوری، مدل‌های مختلف پرچم را مشاهده کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

سفارش پرچم تشریفات ایران

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟