۰۹۱۲-۲۴۸۸۸۷۴

۰۲۱-۸۸۸۴۲۳۰۰ ۰۲۱-۸۸۸۴۳۲۰۰

۷۵۳ ۶۳ ۶۴ -۰۹۹۰

بج سینه سوزنی

بج سینه سوزنی یکی از انواع محصولاتی است. که معمولاً روی لباس، کلاه، کیف، کیف پول و سایراجسام استفاده شده و به نوعی به تبلیغ یک سازمان، شرکت یا کسب و کاری خاص می‌پردازد. همانطور که از اسم آن پیداست بج سینه سوزنی نوعی اتیکت‌ یا سنجاق سینه است. که به وسیله یک یا دو سوزن و قفلی که در پشت آن قرار دارد به لباس یا موارد ذکر شده متصل می‌شود.
بج سینه سوزنی دارای پلاک از جنس فلز، پلاستیک و پلی استر است که روی آن طرح یا لوگوی تبلیغاتی مورد نظر حک و یا چاپ شده است. و هر شرکت یا سازمانی می‌تواند بسته به هزینه‌ای که میخواهد صرف کند. طرح دلخواه را در جنس دلخواه خود سفارش دهد.

دلایل متنوعی برای استفاده کسب و کارهای مختلف از بج سینه سوزنی وجود دارد. که در زیر به چند مورد از مهمترین آنها اشاره می‌کنیم، این موارد می‌توانند از بهبود امنیت کلی کسب و کار شما تا کمک به همه افراد در به یاد آوردن نام یکدیگر متغیر باشند.


بج سینه سوزنی

عوامل موثر در هزینه ساخت بج سینه سوزنی

عوامل متعددی می‌توانند هزینه ساخت بج سینه سوزنی را تحت تاثیر قرار دهند. که از جمله آنها می‌توان موارد زیر را نام برد:

جنس محصول انتخابی:

همانطور که گفته شده بج سینه سوزنی از جنس‌های مختلفی چون فلز، آکریلیک، پلاستیک و … تولید می‌شود. که بسته به جنس انتخابی هزینه‌ها نیز متغیر خواهند بود.

ابعاد و طرح سفارش بج سینه سوزنی:

برخی از کارفرماها ترجیح می‌دهند در کنار آرم شرکت، رستوران و یا یک سازمانی نام فرد را نیز درج کنند، پس بسته به محتواهای مورد نظر شما روی بج‌های سینه و سایز و ابعاد و طرح‌های آنها، قیمت آنها نیز متفاوت از هم خواهند بود.
از دیگر عوامل موثر در هزینه سفارش بج سینه سوزنی می‌توان به تعداد سفارش، نوع سوزن و قفل به کار رفته در آنها و نیز خدمات مربوط به چاپ و حک و ارسال محصول اشاره کرد. البته گفتن این نکته نیز خالی از لطف نیست .که بسته به نوسانات ارزی حاکم در کشور قیمت خرید بج سینه نیز ممکن است تغییراتی داشته باشد. شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت دقیق سفارش تعداد دلخواه از بج‌های سینه سوزنی با کارشناسان ما در شرکت نشانه ساز تماس گرفته و با توجه به شرایط بازار قیمت جدید را جویا شوید.

مطالب مرتبط:محل نصب بج روی کت

هزینه ساخت بج سینه

مطالب پر بازدید: بج سینه

مزایای استفاده از بج سینه سوزنی

امنیت:

یکی از واضح‌ترین دلایل برای استفاده از بج سینه سوزنی، افزایش امنیت شرکت شما است. این نشان‌ها به عنوان نوعی شناسایی فوری برای همه افراد در محل کار عمل می‌کند. یا منجر به محدودیت ورود و خرج افراد به محل‌های حساس خواهند شد. که این خود نهایتاً امنیت شرکت و یا کسب و کار خاصی را فراهم خواهد آورد.

ایجاد حس اعتماد به نفس در کارکنان:

مسلما وارد شدن به محل کاری که همه نام شما را حتی شده از روی بج سینه شما بدانند نوعی اعتماد به نفس به کارکنان می‌بخشد. این نشان‌ها به افراد هویت می‌بخشند. چرا که گویای واضح محل کار فرد و یا نام و نشان وی هستند. افزایش اعتماد به نفس در کارمندان باعث می‌شود. احساس بهتری نسبت به خود و شرکتی که در آن کار می‌کنند داشته باشند.

یکدست سازی کارمندان:

درست است که بسیاری از ارگان‌ها و یا رستوران‌ها و هتل‌ها و … از یونیفرم مشخصی برای کارمندان خود استفاده می‌کنند. تا از سایر افراد به راحتی تشخیص داده شوند ولی گاها در برخی موارد کارمندان از پوشیدن لباس‌های خاص و یکدست حس خوشایندی نمی‌گیرند. در این شرایط استفاده از بج سینه سوزنی که لوگوی شرکت روی آن حک شده است. کار همان یونیفرم را انجام می‌دهد. و کارمندان می‌توانند به راحتی همدیگر را بشناسد و یا سایر افراد می‌توانند کارمندان را به خوبی بشناسند.

روابط با مشتری:

از آنجائیکه استفاده از بج سینه هویت خاصی به کارکنان شما می‌دهد، به همین دلیل هم کارمندان شما ارتباط بهتر و راحتتری با یکدیگر خواهند داشت. و هم مشتریان شما به خوبی خواهند دانست که به چه کسی باید در زمینه‌های خاص اعتماد کرده و خواسته‌های خود را بیان کنند.

برندسازی:

بج‌های سینه نوعی ابزار تبلیغاتی آسان شرکت و یا کسب وکار شما است. به شرطی که کارمندان در هر جلسه و یا مکانی که در حال رفت و آمد به محل کارشان هستند از بج سینه خود استفاده کنند. زمانی که کارمندان بج سینه خود را در همایش‌ها و نمایشگاه‌ها بپوشند، مردم لوگوی شرکت را به ذهن می‌سپارند. کارمندان باید نشان خود را در دفتر کار، در زمان استراحت، وقت ناهار و هنگام رفت و آمد به محل کار خود بپوشند. شرکت‌ها همچنین می‌توانند از کارمندان بخواهند که از بج سینه خود برای دسترسی به مزایایی مانند تخفیف رستوران و عضویت در باشگاه استفاده کنند. استفاده از بج سینه سوزنی در این روش تبدیل به تبلیغات رایگان برای شرکت شده و لوگو را برای عموم به یاد ماندنی می‌کند.

سفارش بج سینه سوزنی

سفارش و خرید بج سینه سوزنی هزینه اندکی در قبال تاثیری که بر رشد کسب و کار می‌گذارند دارد. شما بزرگواران می‌توانید انواع مختلف بج‌های سینه را به تعداد دلخواه و با قیمت مناسب از شرکت نشانه ساز سفارش داده و بدین طریق کسب و کار خود را شیک و حرفه‌ای نشان دهید.
حال که با مزایا و قابلیت‌های استفاده از بج سینه سوزنی آشنا شدید چگونه قصد تهیه آنها را دارید؟ ما راهی آسان و مطمئن برای شما پیشنهاد می‌کنیم، شرکت ارائه دهنده خدمات تبلیغاتی نشانه ساز با چندین سال سابقه درخشان در ارائه انواع محصولات تبلیغاتی سفارشات شما را به صورت حرفه‌ای طراحی و تهیه نموده و با نازلترین قیمت و در زمان تعیین شده در اختیار شما بزرگواران قرار خواهد داد.

استفاده از این بج تنها به عنوان ابزار مفید تجاری شناخته نشده و می‌تواند کل شرکت یا کسب و کار مورد نظر را خوب و حرفه‌ای نشان دهد. با استفاده بج سینه سوزنی توسط کارمندان یک کسب و کار که نام، موقعیت و لوگوی شرکت و کسب و کار روی آنها حک شده باشد، هوای حرفه‌ای بیشتری به شرکت افزوده خواهد شد. این اقدام به نوبه خود، شرکت شما را برای مشتریان احتمالی جذاب‌تر کرده و حتی می‌تواند در متقاعد کردن مشتری سابق یا فعلی برای بازگشت و ادامه تجارت با شرکت شما موفق عمل کند.

سفارش بج سینه سوزنی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۷ رای
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟