۰۹۱۲-۲۴۸۸۸۷۴

۰۲۱-۸۸۸۴۲۳۰۰ ۰۲۱-۸۸۸۴۳۲۰۰

۷۵۳ ۶۳ ۶۴ -۰۹۹۰

بج سینه ریخته گری

بج سینه ریخته‌ گری همانند سایر انواع بج ابزاری تبلیغاتی بوده که به فرآیند برندسازی کمک بزرگی خواهد نمود. مدیرانی در فکر بهبود جایگاه‌ خود درذهن مشتریان هستند، از بج و ابزارهای مشابه آن استفاده می‌نمایند. اینکه نشان سینه از چه جنسی باشد یا روش ساخت آن چگونه باشد، به هدف سازمان یا مسائل دیگری نظیر نام یا لوگوی سازمان و… بستگی دارد. دراین نوشته می‌خواهیم با نوع دیگری از بج آشنا شویم.

اگربخواهیم نگاه کلی به این بج داشته باشیم، در نگاه اول ظاهر آن خودنمایی می‌کند. علت آن نیز به خاطر فلزاتی است که برای ساخت آن استفاده می‌شود. برنج و سرب دو نوع از موادی هستند که در ساخت بج ریخته‌گری، بیشترین استفاده را دارند. ترکیبیاز این دو فلز زاماک نام دارد. زاماک ماده اصلی سازنده انواع نشان‌های سینه،از جمله ریخته‌گری است.

اگرچه بج‌های زیادی به صورت آماده در بازار یافت می‌شوند که غالب آن‌ها به صورت پیکسل می‌باشند. بنابراین دور از ذهن نیست که بج سربی نیز نمونه‌های آماده‌ای در بازار دارد. اما اگر بج سفارشی خود را می‌خواهید برای ساخت آن با ما تماس بگیرید.

ساخت بج سینه ریخته گری

ساخت بج سینه ریخته‌ گری نیازمند هنر و تخصص است. این نشان به علت جنس ماده سازنده آن ضخامت بیشتری نسبت به سایر انواع بج دارد. همچنین گفته شد زاماک از جنس سرب است و در نتیجه باعث افزایش وزن آن نیز می‌شود. بج سینه ریخته‌گری در قالب‌های مخصوصی ساخته می‌شود. ابتدا طرح روی فلزچاپ شده و در مرحله بعدی از روی طرح، قالب ساخته می‌شود.

با توجه به اینکه سرب انعطاف‌پذیری خوبی دارد، بنابراین ظاهر بج برجسته و به صورت سه بعدی ساخته می‌شود. برخلاف بج سینه مات و براق یا رنگی، درخشش این نشان سینه کم‌تر می‌باشد.

سفارش بج ریخته‌گری عموما در تیراژهای بالا صورت می‌گیرد. سازمان‌ها و ارگان‌های نظامی که تعداد سفارش بالایی دارند از این نوع بج سفارش می‌دهند. توصیه ما به آنان نیز همین است.  در صورت تمایل مشتری، گروه نشانه ساز منعی بابت این موضوع ندارد.

به دلیل وزن بیشتر این بج معمولا از مگنت برای نصب آن روی لباس استفاده می‌شود.  البته این به این معنی نیست که این بج قابلیت نصب سوزنی ندارد. بنا به درخواست مشتری نصب سوزنی یا مگنتی انجام می‌شود.

ساخت این بج حدودا بین یک هفته تا ده روز کاری ( بسته به نوع سفارش) متفاوت است. اما در صورت کمبود وقت می‌توان بج ریخته‌گری را بخ صورت فوری تولید نمود. با این تفاوت که بجای آبکاری باید آن را رنگ نمود.

بیشتر بخوانید:فرق بج سینه برنجی با چاپی

قیمت بج سینه ریخته گری

قیمت بج سینه ریخته‌گری تابع عوامل مختلفی است. از این میان، در تعیین قیمت بج چند عامل نقش پررنگ‌تری را ایفا می‌کنند. این عوامل شامل، جنس، تعداد سفارش، ابعاد بج سفارشی، رنگ و تعداد آن، نوع آبکاری آن، برش و زمان تحویل هستند.

در ابتدا باید بگوییم بج ریخته‌گری قیمت حدودی کمتری نسبت به نوع مات و براق و رنگی دارد.  این نشان از سرب یا برنج یا ترکیب آن‌ها ( زاماک ) تولید می‌شود. بنابراین جنس فلز موجب تغییرات قیمتی خواهد شد.

رنگ عامل دیگری است که بر روی قیمت تاثیر خواهد گذاشت. نوع رنگ ( کوره‌ای یا …) و تعداد رنگی که در ساخت بج به کار می‌رود باعث افزایش قیمت خواهد شد. هر چه تعداد رنگ مورد استفاده بیشتر باشد قیمت بج سینه ریخته‌گری بیشتر خواهد شد.

هرچه ابعاد و اندازه کار بزرگتر باشد باید از ماده اولیه بیشتری استفاده شود. از طرف دیگر زحمت ساخت آن نیز بیشتر می‌شود. بنابراین با افزایش قیمت روبرو خواهیم بود.

تیراژ سفارش عاملی است که باعث کاهش قیمت بج سینه می‌شود. اگرچه با افزایش تعداد سفارش هزینه شما بیشتر می‌شود، اما در نظر داشته باشید که قیمت هر واحد آن سیری نزولی را دنبال می‌کند. پس با افزایش تعداد سفارش قیمت هر واحد بج ریخته‌گری کاهش می‌یابد. در نتیجه از نظر اقتصادی بهتر می‌شود.

بج ریخته‌گری با مدل‌سازی تولیدمی‌شود. بنابراین اینکه مدل به چه صورت باشد، آیا سه بعدی است یا خیر؟ همه این عوامل روی قیمت تاثیر خواهند گذاشت.

اما عامل آخری که مهم است زمان تحویل سفارش به مشتری است.زمان ساخت بج ریخته‌گری همانند سایر انواع بج می‌باشد اما در صورتی که مشتری در تنگنای زمانی باشد می‌توان آن را به صورت فوری ساخت. ساخت بج فوری نیازمند پیگیری مراحل تولید آن به صورت خارج از نوبت است. در نتیجه افزایش کمی قیمت کاملا طبیعی و عاقلانه است.

چنانچه در مورد ساخت، سفارش یا قیمت بج یا سایر انواع آن نظیر اتیکت سینه  سوالی دارید با برقراری تماس با شماره‌تلفن‌های ما می‌توانید سوالات خود را مطرح نموده و از مشاوره‌های ما بهره‌مند شوید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟