۰۹۱۲-۲۴۸۸۸۷۴

۰۲۱-۸۸۸۴۲۳۰۰ ۰۲۱-۸۸۸۴۳۲۰۰

۷۵۳ ۶۳ ۶۴ -۰۹۹۰

کارت ویزیت

در بازارهای تبلیغاتی امروزی کارت‌ ویزیت به عنوان رکن اصلی تبلیغات و بازاریابی فردی بوده و نیز بهترین راه ارتباطی است که بوسیله آن هر شخص به طور مستقیم و رودررو برای معرفی کسب و کارهای کوچک و بزرگ به دیگران و مشتریان اقدام می نماید.

به عبارتی دیگر کارت ویزیت این امکان را فراهم می سازد که هرکسی در زمان کوتاه بتواند با دیگران ارتباط بر قرار کرده و نسبت به تشریک مساعی و به اشتراک گذاشتن اطلاعات فردی و فعالیت و حرفه خود به آنها، اقدام نماید. 

اصولا” کارت‌های ویزیت حاوی اطلاعات کاملی از اشخاص می باشد. این اطلاعات شامل نام و نام خانوادگی، عنوان کسب و کار، آدرس محل تجارت، شماره تماس، آدرس سایت یا ایمیل و… می باشد.

 کارت های  ویزیت از متریال ها و اشکال مختلفی تهیه می شوند. نظیر: لمینت مات و براق، سلفون مات و براق، یووی، برجسته طلاکوب، آهنربایی، پی وی سی، چرم، کتان، چوب، لمسی، تصویری، ساده، خلاقانه، و… 

 از موارد قابل توجه و مهمی که در طراحی و چاپ  کارت‌های ویزیت ضرورت دارد می توان به لوگوی شرکت، رنگ کارت و اطلاعاتی که برروی کارت نوشته می‌شوند اشاره نمود.

کارت ویزیت

شرکت نشانه ساز آماده دریافت سفارش طراحی و ساخت انواع کارت‌های ویزیت می باشد:

02188843200، 02188842300 و 09122488874

فرآیند طراحی

افراد شاغل در کسب وکارهای مختلف تا حدودی با کارت‌های ویزیت آشنا هستند و می دانند این کارت مربوط به معرفی حرف با کمترین هزینه و کوتاهترین زمان ممکن می باشد. کارت‌های ویزیت حاوی اطلاعاتی نظیر: نام و مام خانوادگی، برند، نام کسب و کار، شماره تماس، آدرس الکترونیکی و… است، اما کمتر کسی از نحوه و روش ساخت این کارت اطلاعاتی دارد. از خصوصیات یک کارت ویزیت قوی و قدرتمند می توان به جذابیت،  کیفیت بالا، مناسب و معتبر اشاره نمود. این نوع کارت است که موجب رشد، اعتبار بالای برند و رونق کسب و کار خواهد شد.

در این قسمت شرکت نشانه ساز قصد دارد مخاطبین را به زبان ساده با مراحل و نحوه ساخت یک کارت ویزیت خوب و با کیفیت آشنا نماید. 

فرآیند ساخت کارت‌های ویزیت به شرح زیر است:

گام اول: طراحی کارت

 اولین مرحله که از حساسترین و مهمترین مراحل ساخت یک کارت ویزیت قوی، حرفه ای و معتبر می باشد، طراحی مناسب ، زیبا، کارآمد، شکیل و … است. چون طراحی کارت دارای پیچیدگی زیادی می باشد لذا طراحی مورد نیاز است که اولا” از تجربه کافی برخوردار باشد، ثانیا”  دقت و ظرافت بالا و کافی داشته باشد و ثالثا” صبور باشد.    

گام دوم: انتخاب متریال با کیفیت 

در این گام و پس از طراحی کارت و مشخص شدن شکل اولیه، نوبت به انتخاب بهترین متریال از نوع جنس پیش بینی شده ( مانند انتخاب بهترین کاغذ و مقوا) می رسد. این مورد نیز از مهمترین ترین ارکان جهت ساخت و چاپ  کارت‌های ویزیت به حساب می آید. چرا که از اهم  مواردی که جهت چاپ کارت ویزیت باید به آن دقت نمود، انتخاب با کیفیت ترین نوع کاغذ برای ساخت و چاپ کارت ویزیت می باشد.

گام سوم: برش کارت 

پس از طراحی و انتخاب  متریال با کیفیت(نظیر کاغذ مناسب)، براساس سایز و اندازه مورد نظر برش کاری انجام می گردد.

گام چهارم: چاپ طرح و اطلاعات لازم برروی کارت

در این مرحله طراحی مورد نظر به همراه اطلاعات لازم با استفاده از ترکیبی از رنگهای متنوع و یا طلا کوب، نقره کوب و… برروی متریال مناسب انتخاب شده( به صورت یک رو و یا دورو) چاپ( افست، دیجیتال و …) می شود.

گام پنجم: پوشش حفاظتی

در صورت ضرورت، سفارش و سلیقه مشتری، برای حفظ و استحکام کارت ویزیت، برروی آن پوشش حفاظتی قرار می گیرد. (این پوشش برای این است که در زمان استفاده دچار خرابی و خدشه دار نشود)، اغلب برای این کار از جنس لمینت مات و براق، سلفون مات و براق ، یووی و… استفاده می نمایند.

گام ششم: بسته بندی و تحویل

در مرحله پایانی، کارتهای ویزیتی که تهیه و چاپ شده، پس از بررسی نهایی توسط کارشناسان شرکت ، شمارش دقیق و بسته بندی مناسب، آماده تحویل به همراه فایل مربوطه (به صورت حضوری و یا بوسیله پیک) به مشتری می گردند. 

کارت ویزیت
کارت ویزیت

قیمت و انواع

کارت‌های ویزیت مانند سایر ابزارها و اقلام تبلیغاتی از انواع متنوع و قیمت متفاوتی برخوردار می باشند. این تنوع و گستردگی دلایل متعددی دارند، که در قیمت و نوع کارت تاثیر بسزایی دارند، این دلایل عبارتند از: سایز(با توجه به اینکه اندازه و ابعاد کارتهای ویزیت دارای استاندار مشخصی نیستند و صرفا” بر اساس سلیقه هر مشتری تهیه می گردند، لذا این تنوع در سلیقه موجب می شود که این کالا دارای انواع متفاوتی از نظر اندازه باشند. تعداد و تیراژ کارت‌های ویزیت نیز در قیمت آن اثر می گذارد و هرچقدر تعداد تقاضا بیشتر باشد قیمت تمام شده کاهش پیدا می کند. مورد بعدی متریال و ضخامت آن است که در ساخت کارت‌های ویزیت مورد استفاده قرار می گیرد  تاثیر مستقیم در نوع و قیمت کارت ویزیت دارند. عوامل مهم دیگر در نوع تزیین و جلوه های ظاهری کارت می‌باشند، نظیر تنوع رنگ های به کاررفته، روکش نگهدارنده(محافظ) ، نحوه برش کارت، نوشته های طلاکوب، مس کوب، نقره کوب و یو وی و…

انواع کارت ویزیت همانگونه که عنوان گردید، کارتهای ویزیت دارای انواع بسیار زیادی می باشند، نظیر:

کارت ویزیت ساده ایجادترغیب و تحریک در  مخاطبان لزوما” از طریق کارت های ویزیت با طرح‌های خیلی مبتکرانه و منحصر به فرد تحقق نمی‌ یابد. بعضی و قتها  یک کارت بسیار ابتدایی و ساده ولی با اصول طراحی و چاپ حرفه ای، می‌تواند در زمان کوتاه، توجه مخاطبان را نسبت به کسب و کار شما جذب نماید.  معمولا” کارت های و‌یزیت ساده در این ایام کاربرد زیادی ندارند،اما اگر جنس کارت از کیفیت خوبی برخوردار باشد میتواند اشتراک گذاری کالا و خدمات رابه خوبی انجام دهد.

کارت ویزیت لترپرس- برجسته کارت‌های لترپرس یک حس خاص و لوکس بودن را در شما ایجاد می نماید. این نوع  کارت‌ها به دلیل ظاهر  خاص ، برجسته و جذابی که دارند،  این امکان را فراهم می کند، تا  در همان برخورد اول یک احساس خوبی از نوع کسب و کار خود را به مخاطبین منتقل نمایید.

کارت ویزیت تصویری آن دسته از اشخاصی که دارای حرفه تخصص بوده و خواستار برند سازی اختصاصی می باشند، غالبا” می خواهند عکسی از خودشان ، محصولات ویا خدمات مربوطه را برروی کارت ویزیت چاپ نمایند. این کار باعث می شود تا مخاطب بعد از دیدن کارت، شما را به یاد بیاورد. 

 کارت‌ ویزیت خلاقانه این نوع کارت ها به یاد ماندنیترین کارت های ویزیت می باشند و دلیل آن این است که در طراحی آنها از طرح های خاص و متفاوتی نسبت به رقیبان  استفاده شده است. 

 کارت ‌ویزیت با پوشش یووی(UV) در برخی ازکارتها و برای ایجاد جلوه بیشتر، می‌توان بخشی از کارت را نظیر: لوگو، نام تجاری و لوگوی کسب و کار به وسیله پوشش یو وی براق نمود.

 کارت ‌ویزیت با پوشش لمینیت ویا سلفون مات و براق لمینیت و سلفون از پوشش‌هایی هستند که برای سطح خارجی و به منظور بالا بردن استحکام کارت ویزیت مورد استفاه قرار می گیرند. 

کارت ویزیت‌ طلاکوب، نقره کوب و… نوعی از کارت های ویزیت ساده می باشند که  برای جذابیت و جلوه بیشتر،  طلاکوب، نقره‌کوب و… شده اند. 

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟