۰۹۱۲-۲۴۸۸۸۷۴

۰۲۱-۸۸۸۴۲۳۰۰ ۰۲۱-۸۸۸۴۳۲۰۰

۷۵۳ ۶۳ ۶۴ -۰۹۹۰

پرچم رومیزی قطر

کشور قطر با نام رسمی دولت قطر کشوری است آسیایی که در سال 1868 میلادی استقلا پیدا کرده است. این کشور توسط خلیج فارس از سه طرف احاطه شده است، و صرفا” از یک سمت با کشور عربستان سعودی هم مرز می باشد. دین رسمی آن اسلام و زبان آنها عربی است. جمعیت این کشور بر اساس آخرین سرشماری صورت گرفته بالغ بر دو میلیون و ششصدهزار نفر می باشد که بیش از 88 درصد آنها مهاجر می باشند. 

پایتخت قطر شهر دوحه است و بیش از 80 درصد جمعیت این کشور در آنجا اقامت دارند.

اولین پرچم رسمی این کشور مربوط به سال 1971 میلادی است. این پرچم دارای دو رنگ مارون و سفید است. رنگ مارون بر اساس ترجمه اغلب فرهنگ های لغت به رنگ قرمز قهوه ای تیره اطلاق می شود.

لازم به ذکر است که بیست و دومین دوره مسابقات جام جهانی فوتبال قرار است به میزبانی این کشور برگزار گردد.(20 نوامبر الی 18 دسامبر سال 2022 میلادی مصادف با 29 آبان لغایت 27 آذر سال 1401 شمسی)

 

پرچم رومیزی قطر

شرکت تبلیغاتی نشانه ساز آماده پاسخگویی به سوالات شما در خصوص تولید کلیه اقلام تبلیغاتی و به ویژه پرچم های رومیزی ایران و سایر کشورهای جهان می باشد.

پرچم رومیزی قطر

 معمولا” اجزای تشکیل دهنده پرچم رو میزی قطر از چهار بخش اساسی تشکیل شده است که شامل: پارچه پرچم، ریشه پارچه پرچم، نوع چاپ روی پارچه و در نهایت پایه ای که به عنوان تکیه گاه پرچم قلمداد می شود.با توجه به اینکه پرچم های رومیزی باید از جذابیت و زیبایی بالایی برخوردار باشند لذا سعی می شود که برای ساخت قسمت های آن از بهترین و با کیفیت ترین متریال استفاده شود.

چاپ برروی پارچه : یکی از ارکان اصلی و مهم در ساخت پرچم رومیزی نوع چاپی است که برروی پارچه پرچم  رومیزی قطر زده می شود. باتوجه به اینکه اولین خواسته مشتریان پرچم های رومیزی زیبایی و جذابیت پرچم می باشد، لذا سعی شده است برای رعایت این درخواست، از سه نوع چاپ، که جزء بهترین ها هستند استفاده شود. این چاپ ها عبارتند از چاپ سابلیمیشن، چاپ سیلک اسکرین ،  چاپ دیجیتال –  لیزری

چاپ سابلی میشن یک نوع چاپ گرمایشی  است که تصویر پرچم و یا متن  مورد نظر را بوسیله  یک ابزار حرارتی نظیر اتو بر روی پارچه پرچم حک می کنند.

چاپ سیلک یکی دیگر از انواع چاپ های پرکاربرد و قدیمی است که در این نوع چاپ بعد از منعکس شدن شمایل پرچم قطر روی یک پارچه طوری،  رنگ مارون و سفید با به کار گیری   غلتک ویا کاردک به  روی پارچه پرچم منتقل می شود.

چاپ دیجیتال یک نوع چاپ مدرن، پیشرفته و جدید می باشد که با کمک رایانه و پرینترهای رنگی طرح پرچم قطر را برروی پارچه پرچم چاپ می کنند. یکی از انواع معروف چاپ دیجیتال، چاپ لیزری می باشد که برای  انجام امور چاپی خیلی کم عرض و ظریف و با بکاربردن رنگ های متنوع می توان انجام داد. 

پارچه پرچم رومیزی: پارچه پرچم نیز همانند سایر ارکان اصلی دیگر از ارزش بالایی برخوردار است. این اهمیت از آن جهت که هرچقدر جنس آن مرغوبتر باشد نه تنها موجب افزایش زیبایی می شود بلکه ماندگاری بیشتری خواهد داشت.  

ریشه: با توجه به اینکه پارچه بعضی از پرچم های رومیزی بدون ریشه می باشند، شاید اینطور قلمداد شود که ریشه جزء رکن اصلی نباشد ولی در زیبایی پرچم نقش خوبی را ایفا می کند. این نظر هم می تواند درست باشد و هم می تواند غلط باشد چرا که در این مورد نظر میتوان ملاک عمل قرارگیرد. 

پایه: چهارمین بخش و به نوعی تمام کننده ساخت یک پرچم رومیزی پایه آن است که به عنوان ستون پرچم می باشد و اگر این ستون نباشد پرچم رومیزی عملا” وجود نخواهدداشت. پایه از انواع متنوعی برخوردار می باشد نظیر: پایه چوبی،پایه فلزی، پایه سنگی، پایه L،پایهT و…

 

پرچم رومیزی قطر
پرچم رومیزی قطر
پرچم رومیزی قطر

برای طراحی و سفارش ساخت انواع پرچم رومیزی قطر( ساده و سه بعدی ) با شرکت نشانه ساز تماس بگیرید:

02188842300

02188843200

09122488874

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟