۰۹۱۲-۲۴۸۸۸۷۴

۰۲۱-۸۸۸۴۲۳۰۰ ۰۲۱-۸۸۸۴۳۲۰۰

۷۵۳ ۶۳ ۶۴ -۰۹۹۰

نشان سینه

نشان سینه

نشان سینه

توضیحاتی در مورد بج سینه:

این را میدانیم که هر ارگان یا نهادی جهت شناسایی خود آرم – پلاک – اتیکت – بج و نشان سینه و… نیاز دارد. به همین خاطر درادامه به تعریف و چگونگی بج میپردازیم.

بج سینه و تعریف آن:همانطور که در متن فوق بیان شد بج یکی از نشانگر ها این است که باعث میشود تا دیگران با مشاهده آن متوجه بشوند که این نشانک یا آرم و یا نشان مربوط به کدامین ارگان- سازمان – نهاد و شرکت می باشد. اسما دیگری نیز از قبیل: نشان سینه -اتیکت سینه – سنجاق سینه – گل سینه – پلاک سینه و…. نیز وجود دارد.

چگونگی ساخت بج (نشان سینه) : بج را در کارگاه از موادی همچون فلزاتپلاستیک – و…میسازند که همانند ساخت مدال های کوچک از طریق سوزن یا مگنت متصل می شوند. لازم به ذکر است که بگوییم بج را طبق جنسی که دارد به آلومینیوم – استیل و برنج تقسیم میکنند. می توان بج ها را به دونوع آبکاری طلا و نقره تولید کرد.

سمت نامگذاری بج یا pin badge: آنچه ظاهر قضیه گواه است باید بااستفاده از ابزاری به کت – پیراهن ویا مقنعه متصل گردد.برای اتصال بج از کلیپس و سوزن استفاده میکنند.حال این سوزن و کلیپس همچون سنجاق به کت – پیراهن و مقنعه افراد متصل می گردد.

نکته : لازم به ذکراست که گفته شود این روش اتصال (اتصال از طریق کلیپس و سوزن) مضراتی نیز دارد ، ازقبیل اینکه به بافت لباس آسیب می رساند . به همین خاطر بهتر است از روش دیگری چون اتصال از طریق آهنربا یا مگنت استفاده شود زیرا این روش آسیبی هم به بافت لباس نمی رساند.

چگونگی قیمت نشان سینه : نشان سینه براساس خصوصیاتی همچون جنس – اندازه – ابعاد – آبکاری ، فوری بودن یا نبودن سفارش و تعداد بج ها قیمت بندی می شود.

کارخانه مجهز نشانه ساز قابل انجام است و می توانید برای استعلام قیمت بج سینه با ما در تماس باشید.

لازم به ذکر است قیمت هردو روش تقریبا در یک رنج قیمتی بوده ولی فراموش نکنید ، کیفیت این دو باهم متفاوت است .در صورت کلی اگر برای شما زمان اهمیتی نداره پیشنهاد ما شما ساخت بج سینه تکی می باشد. چون علاوه بر کیفیت این نشان سینه می توان اشاره ای کرد به طرز برش این بج سینه ها که توسط اره کاری دستی نیروهای مجرب گروه تولیدی نشانه ساز انجام می شود.

 

نشان سینه
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟